וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ודרישת שלום לליגה הלאומית

20.4.2001 / 18:20

צפרירים חולון נפרדה אתמול מליגת העל בהפסד ביתי לאשדוד ותמשיך לנדוד לנצח בין שתי הליגות הבכירות. בית"ר ירושלים ניצחה בקופסה בנתניה במשחק שלא ברור את מי הוא עניין

מ.ס אשדוד השיגה את נצחונה השלישי ברציפות, הפעם 0:1 בחוץ על צפרירים, והמשיכה את הדהרה שלה לעבר ההישארות בליגת-העל. הקבוצה, שעד לא מזמן שכנה מתחת לקו האדום, פתחה פער של 4 נקודות על פני בני-יהודה לפחות עד יום שבת. גיבור המשחק מבחינת אשדוד היה אלק נילאש ההונגרי, שכבש את שער הנצחון בפתיחת המחצית השניה.

צפרירים חולון, נועלת הטבלה, הגיעה למשחק בפעם הראשונה עם סלובודאן דראפיץ' מאחורי הקווים, בעקבות עזיבתו של שייע פייגנבוים לעירוני ראשל"צ. דודו זווילי פתח בין הקורות במקומו של ערן שיינזינגר ששבר את עצם השוקית, מוטי פליטר הפצוע נעדר אף הוא.

אשדוד, עם שני נצחונות רצופים באמתחתה, ועוד איזה נצחונות: 0:1בנתניה ו- 0:4 בבית על הפועל פ"ת, הגיעה כשהיא מעל לקו האדום ועם תקוות להשיג נצחון נוסף שיהיה חשוב כל כך למאבקי ההישארות בליגה. הקפטן אלון חזן, המחלים מפציעה, פתח על הספסל, כמו גם עופר שטרית ודוד רביבו.

המחצית הראשונה של המשחק היתה חלשה מאוד והסתיימה ללא שערים. פתיחת המחצית השניה היתה שייכת לאשדוד שעלתה בדקה ה- 49 ליתרון חשוב בזכות שער של אלק נילאש. הקשר ההונגרי הותיק, שכבש גם במחזור הקודם ב- 0:4 על הפועל פ"ת, נמצא לאחרונה בכושר מצוין.

0:1 לאשדוד בסיום, ולקבוצתו של אלישע לוי 31 נק' במקום התשיעי, ארבע נקודות מעל לקו האדום. צפרירים, שההפסד היום חיסל סופית גם את הסיכוי התיאורטי להישארותה בליגה, נועלת את הטבלה עם 15 נק' בלבד.

ההרכב הפותח של צפרירים: דודו זווילי, ארז אליאב, גבע ברקאי, סרדן מלדיניץ', דודי פדלון, גיא מלמד, רונן פייגנבוים, דוד וטורי, זיו כבדה, אמינדאב חמיסי, מריאן בוכנוביץ'

ההרכב הפותח של אשדוד: יוראי קקאש, אמיר אלקריף, יושקו ביליץ', בלגויה מילבסקי, משה גלאם, יוסי אופיר, אייל אלמושנינו, אלק נילאש, כפיר אדרי, חנן פדידה, אוביידו קוק

מכבי נתניה - בית"ר ירושלים

שער של אלון מזרחי בדקה ה- 87 הביא לבית"ר ירושלים נצחון חוץ 1:2 על מכבי נתניה והעלה מעט חיוכים בקבוצה, אחרי תקופה ארוכה של בעיות ואכזבות. בית"ר עלתה ליתרון משער של ניר סביליה, ירון וילנר הישווה במחצית השניה והאווירון הכריע את המשחק בדקות הסיום.

בית"ר ירושלים הגיעה למשחק אחרי ההפסד הכואב 3:2 בטדי להפועל חיפה ביום שני, במשחק בו כבר היתה בפיגור של 3:0. בעקבות אותו הפסד מוטל גם המקום השלישי של בית"ר בסכנה, ונוסף לכל הצרות חסרה הקבוצה את יוסי אבוקסיס, תמאש שאנדור ו-ולדימיר פטרוביץ' הפצועים. אלון מזרחי וניר סביליה פתחו בחוד.

מכבי נתניה, מן העבר השני, כבר החלה לחשוב על העונה הבאה בעקבות ההדחה מהגביע ואיבוד העניין בליגה. הקבוצה הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, לאשדוד בבית ולמכבי חיפה בחוץ, ופתחה עם מנחם קורצקי בין הקורות, על חשבונו של שאול סמדג'ה. רוסלאן לוברסקי המורחק נעדר, ולירון וילנר תופקד כחלוץ היחיד של אורי מלמיליאן.

הדקות הראשונות של המשחק היו מהוססות ושתי הקבוצות לא הגיעו מצבים מסוכנים. בדקה ה- 34 עלתה בית"ר ירושלים ליתרון: המגן ובי גנון פרץ לאורך אגף שמאל, אחרי שחילץ כדור באיזור הרחבה לו, והגביה לתוך הרחבה. ניר סביליה הגיח מאחור ונגח מדויק לרשת של קורצקי - 0:1 לבית"ר, תוצאת המחצית.

מכבי נתניה עלתה למחצית השנייה כשהיא נחושה להשוות, ובדקה ה- 64 היא גם עשתה את זה: אורי אוזן הגביה מהאגף לעברו של אישטוואן המאר, וההונגרי שנכנס כמחליף השאיר כדור חכם ללירון וילנר, שירה חזק מ- 17 מ' לפינת שערו של איציק קורנפיין. 1:1 תוק מאוד מבחינתו של המאר, ששוחרר מבית"ר במהלך העונה.

המשחק התקרב מאוד לסיומו, ובדקה ה- 87 כבש אלון מזרחי את שער הנצחון של בית"ר: האווירון חלף על פני שני שחקני הגנה נתנייתים וגלגל מקרוב לרשת. נתניה טענה לנבדל, אולם השופט יעקב בן-חמו אישר את השער, שהוא ה- 12 העונה של מזרחי. 1:2 לבית"ר ירושלים, תוצאת הסיום.

בעקבות הנצחון מתבססת בית"ר ירושלים במקום השלישי עם 62 נק', ארבע יותר מהפועל חיפה. נתניה שביעית עם 38 נק'.

ההרכב הפותח של בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, איתן מזרחי, בראנקו סאביץ', מילאן סטויאנוסקי, דוד אמסלם, ז'אן טלסניקוב, רענן דרעי, ג'ובאני רוסו, קובי גנון, אלון מזרחי, ניר סביליה

ההרכב הפותח של נתניה: מנחם קורצקי, טל חן, סטפן ורנייש, אורי אוזן, ישראל זוויטי, דרקו סודר, שלומי דהאן, ויורל טנסה, אבירם רובינשטיין, איציק זוהר, לירון וילנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully