וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהבת של בקהאם מדברת

16.4.2004 / 0:41

רבקה לוס סיפרה לרשת "סקאי 1" הבריטית על "הסקס הסוער והטעון" שקיימו. לדבריה, לאחר שנותרה "חסרת נשימה ומאוד מאושרת", האמינה שהקשר יתפתח. הראיון ישודר בערוץ 10 במוצ"ש

רבקה לוס, ששימשה כעוזרת האישית של כוכב הכדורגל דייוויד בקהאם, העניקה הלילה ראיון לרשת הטלוויזיה הבריטית "סקאי 1", בו סיפרה על הרומן שניהלה עם בקהאם. לדבריה, הרומן נמשך כשלושה חודשים, והיא לא מתביישת בו. ההחלטה לחשוף את הפרשה נבעה מכך שלא היתה מוכנה "לחיות בשקר".

לוס בת ה-26 קיבלה תמורת הראיון כ-150 אלף ליש"ט - בנוסף ל-350 אלף ליש"ט שקיבלה מצהובון בריטי שחשף את הפרשה. לדבריה, "אין לי ממה להתבייש. זה היה שגוי, וטעיתי בכך שעשיתי את שעשיתי" .

לוס, מומחית לשפות ובתו של דיפלומט הולנדי, הועסקה בסוכנות ספורט שטיפלה בצרכיו של הכדורגלן ונראתה בחברתו במועדון לילה במדריד. לדבריה, בקהאם הזמין אותה לחדרו במלון, ושם הם "קיימו סקס סוער וטעון" שנמשך כמה שעות. לוס אמרה כי היא נותרה "חסרת נשימה" ו"מאוד מאושרת", והאמינה כי בקהאם יפתח את הקשר ביניהם.

מוכנה לחשוף "פרט אינטימי" על גופו

בראיון אמרה לוס כי היא מוכנה לחשוף "פרט אינטימי" על בקהאם, כדי להוכיח שהיא דוברת אמת. לדבריה, "יש משהו שאני יודעת עליו, חלק אינטימי מהגוף שלו, שאני חושבת שרק אישה שהיתה איתו במיטה יכולה לדעת". כשנשאלה, בהקשר זה, אם בקהאם נימול, השיבה לוס: "לא אכנס לזה. אני לא מחפשת את זה. אם אצטרך אי פעם לדבר על זה, אעשה זאת בבית המשפט, לא בטלוויזיה".

לוס חשפה בראיון הודעות טקסט (SMS) גסות שקיבלה, לדבריה, מבקהאם. אך השחקן המפורסם הראה לה גם צדדים רומנטיים מעט יותר. לארוחת בוקר, כך סיפרה, הגיש לה בקהאם תותים, וגרם לה "להרגיש כמו מיליון דולר".

הראיון ישודר ביום שבת בשעה 21:40 בערוץ 10. קטעים נבחרים ממנו ישודרו ביום שישי בתוכנית "האולפן המרכזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully