וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוק נוצץ

17.3.2001 / 20:09

בני יהודה, אחרי 2 ניצחונות רצופים, הגיעה לקרית-אליעזר חדורה באופטימיות. מכבי חיפה עלתה למגרש, הוכיחה שהיא לא רק יוסי בניון והחזירה את הכתומים למציאות עם חמש סטירות לחי

המוליכה מכבי חיפה הגדילה את יתרונה בטבלה ל- 12 נקודות יתרון, לפחות עד משחקה של הפועל ת"א ביום שני מול הפועל פ"ת. החיפאים הביסו את קבוצת התחתית של בני-יהודה 5:0, אחרי מחצית ראשונה די חלשה של הירוקים ומחצית שניה דורסנית, במהלכה כבשו ארבעה שערים.

11 אלף צופים הגיעו לקרית-אליעזר כדי לראות את המוליכה, אחרי הניצחון הגדול שלה בבלומפילד מול מכבי ת"א. חיפה, שלא נוצחה בתשעת משחקיה האחרונים מאז ההפסד להפועל חיפה בדרבי, פתחה בהרכב עם שני חלוצים, רפי כהן ויניב קטן, וסרגיי קלצ'נקו פתח על הספסל. הבלם אנדריי אוסטרובסקי ישב ביציע בשל ההרחקה ביום שני מול מכבי ת"א.

בני-יהודה הגיעה במוראל גבוה, אחרי שני ניצחונות רצופים, כשהיא כבר יודעת כי שעה קלה קודם לכן נוצחה יריבתה לתחתית, אשדוד, בבית ע"י הפועל חיפה. קובי רפואה פתח לבד בחוד, כשחזי שירזי ואסי בלדוט פותחים על הספסל.

כבר עם פתיחת המשחק היתה לאורחת הזדמנות לעלות ליתרון, כשחיים סילבס מגביה וקובי רפואה נוגח, אבל ניר דוידוביץ' מנע שער. חיפה הגיבה בדקה ה-12 והפעם הכדור עצר רק ברשת.

יוסי בניון ואדורם קייסי ניהלו דאבל-פאס ביניהם, קייסי הגביה בחצי גובה וריימונדאס ז'אוטאוטאס, שכבש ביום שני מול מכבי ת"א, בעט ישר לחיבורים. 1:0 לחיפה.

אחרי השער נרגעה מעט חיפה, בני-יהודה הצליחה ליזום מעט, אבל לא הגיעה למצבים מסוכנים. בדקה ה- 38 בעט יניב קטן כדור מצוין, אבל שוער בני-יהודה, מוני שיקלי, הצליח להדוף לקרן, שלא נוצלה.

המחצית השניה

אחרי המחצית הראשונה הדי חלשה של החיפאים, הם העבירו מהלך ב- 45 הדקות האחרונות והצליחו לכבוש עוד ארבעה שערים. בדקה ה- 52 בעט אדורם קייסי כדור עונשין מ- 20 מטר, מוני שיקלי השתטח והיה צריך לקלוט את הכדור, אבל הוא נשמט ממנו וחדר לאט לאט לרשת. 2:0 לירוקים.

השער השני של חיפה שבר כנראה את בני-יהודה, ובדקה ה- 65 כבשה חיפה את השלישי כשבניון מצא את ננאד פראליה, שהתקדם מעט עם הכדור, ומ- 25 מטר הניף את הרגל ובעט טיל לפינה הרחוקה.

ארבע דקות לאחר מכן קיבל רפי כהן כדור מבניון, בעט מחמישה מטרים לקורה, אבל השתלט על הריבאונד ובעט פנימה את הרביעי לחיפה.

ראובן עטר היה קרוב פעמיים לכיבוש, אבל שיקלי הצליח לעצור את הבעיטות של הקשר הוותיק. הפינאלה הייתה שייכת לוואליד באדיר שנגח בדקה ה- 77 כדור חזק מששה מטרים - 5:0 לחיפאים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully