וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת הזקנה עוד לא סיימה לשיר

3.3.2001 / 18:53

עם 0:3 ענק על מילאן ושמירה על המקום השני, יובנטוס לא נותנת לרומא, שגברה על ורונה, לברוח רחוק מדי. נצחונות גם ללאציו ופארמה


מוליכת הליגה האיטלקית, רומא, ניצחה היום 0:2 את ויצ'נזה בחוץ והיא עדיין מוליכה בראש בבטחה עם 48 נק'. רומא לא הצליחה לכבוש מול קבוצת התחתית עד לדקה ה-80, אז מונטלה הבקיע את השער הראשון למוליכה, שהודחה בשבוע שעבר מגביע אופ"א ע"י ליברפול. לאחר שלוש דקות הבטיח אמרסון את הניצחון לרומא כשכבש את השער השני.

האלופה, לאציו, עלתה למקום השני, יתכן שבאופן זמני, לאחר שהביסה 3:5 את ורונה. פובורסקי בדקה ה-14 העלה את האלופה ליתרון 0:1 והרנן קרספו קבע בדקה הארבעים 0:2 ללאציו. קאמוראנסי צימק בדקה ה-47 אך פאבל נדבד הגדיל בדקה ה-50 שוב את היתרון. ורונה לא נכנעה וכבשה שוב משער בדקה ה-65 של גילארדינו. קרספו כבש שוב בדקה ה 75 ובדקה ה-84 גואסטו שוב כבש לורונה. את התוצאה, 3:5 ללאציו, קבע קרספו בתוספת הזמן כשהוא משלים שלושער.

יובנטוס הביסה במשחק המרכזי ב"דל-אלפי" את מילאן בתוצאה 0:3ושמרה על המקום השני כשהיא מרוחקת 6 נקודות מרומא. טודור, אינזאגי וזידאן כבשו ליובה. בעקבות ההפסד מילאן ירדה למקום התשיעי.

פארמה במקום הרביעי עם 32 נק' לאחר ניצחון גדול 0:5 על פרוגי'ה. כבשו לפארמה: טוריסי (14), מילוסביץ (33 ו-88), די-ואיו (60) ואמורוסו (76).

אינטר ניצחה 1:2 את אודינזה. סוסה העלה את אודינזה ל-0:1 בדקה ה-15 אך בלאן השווה שלוש דקות אח"כ. פראנטה כבש את שער הניצחון לאינטר בתוספת הזמן.

לצ'ה גברה 1:2 על רג'ינה. בלארי בדקה ה-17 ולוקרלי בדקה ה-75 ללצ'ה וקוזה בדקה ה-28 לאודינזה.

קרלו אנצ'לוטי האריך את חוזהו ביובנטוס בעונה אחת אך הודה היום שהוא קיבל הצעה מפתה יותר מפנרבחצ'ה, קבוצתו של חיים רביבו. "אם הייתי חושב רק על כסף, הייתי הולך לטורקיה. הציעו לי שם יותר משני מיליון דולר לעונה", הוא אמר.

על פי החוזה החדש יישאר אנצ'לוטי כמנג'ר ביובנטוס עד לסיום העונה הבאה והוא ירוויח פחות ממיליון דולר לעונה. לחוזה של המנג'ר יוספו סכומים גדולים על כל הישג אותו תשיג הקבוצה. הוא הצטרף ליובנטוס באביב 99' לאחר שהגיע מפארמה ונראה שהוא מתכוון להמשיך ולנוע בעוד שנה וחצי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully