וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודה כמו אויר לנשימה

3.3.2001 / 18:53

במפגש בין הקבוצות של כוכבי בית"ר י-ם בעבר, מלמיליאן ואוחנה, שניהם לא יצאו מרוצים. בן לוז כבש לבני יהודה יתרון מפתיע, ראיק סודר השווה. בני יהודה עלתה זמנית מעל לקו האדום

בני-יהודה, המסובכת בתחתית, לא היתה רחוקה מלהשיג ניצחון מפתיע במשחק החוץ מול מכבי נתניה. בן לוז העלה את בני יהודה ליתרון בנגיחה במחצית הראשונה, אולם דרקו סודר הישווה במחצית השניה בשער נהדר.

מכבי נתניה עלתה לכר הדשא בידיעה שהיא עדיין יכולה להתברג בפלייאוף העליון, למרות מרחק 5 הנקודות מהמקום השישי. איציק זוהר הפצוע כלל לא התלבש למשחק, מנחם קורצקי פתח בין הקורות.

בני-יהודה הגיעה כשהיא ממוקמת מתחת לקו האדום, אחרי שבעשרת המחזורים האחרונים השיגה ניצחון בודד (0:1 על ראשל"צ), שתי תוצאות תיקו מול קבוצות הצמרת ושבעה הפסדים, ביניהם גם לשתי יריבותיה לתחתית, צפרירים חולון ומ.ס. אשדוד. החלוץ חזי שירזי פתח על הספסל.

הפתיחה היתה של נתניה, שהפעילה לחץ על שערו של מוני שיקלי, אולם בדקה ה- 24 היו אלה דווקא האורחים שעלו ליתרון: יארני יבורניק הגביה כדור חופשי מאגף שמאל ובן לוז, שמצא עצמו לא מכוסה בתוך הרחבה, נגח מ- 5 מ' לרשת, ללא כל תגובה של קורצקי - 0:1 לבני-יהודה.

שחקני נתניה ניסו לחזור למשחק עוד במחצית הראשונה, אולם שריקתו של השופט חיים יעקב חתמה את המחצית, כשהיתרון עדיין של בני יהודה, 0:1 במחצית.

המחצית השניה התנהלה בסימן לחץ כבד של נתניה, ובדקה ה- 72 היא כבשה את שער השוויון: דרקו סודר הניף את הרגל מ- 25 מ' ושיחרר טיל אדיר שנעצר רק בחיבורים של שיקלי - 1:1 מוצדק בנתניה, תוצאה שלא השתנתה עד שריקת הסיום.

נתניה נשארת במקום השמיני עם 32 נק', בני-יהודה עולה, לפחות זמנית, מעל לקו האדום עם 20 נק', נקודה אחת יותר מאשדוד שתארח בשבת את מכבי פ"ת.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully