וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי מועמד להחליף את יוסי מזרחי

3.3.2001 / 18:53

אחרי ההפסד לצפרירים כבר הועלה במכבי פ"ת שמו של מאמן הפועל חיפה כמועמד. רק 36 כרטיסים נמכרו. פייגנבוים: חושב על האפשרות להתפטר

לאחר ההפסד היום (שבת) בבית מול צפרירים חולון (1:0) השתררה דממה בחדר ההלבשה של מכבי פ"ת, ובניגוד למקובל שם לאחרונה, לא נאמרו שום דברי ביקורת. פ"ת השלימה סיבוב שלם מבחינתה, 11 משחקים רצופים, עם נצחון ליגה בודד.

יו"ר פ"ת, אבי לוזון מתכוון לשבת עם המאמן יוסי מזרחי רק בחודש מארס ולהחליט אם להאריך את חוזהו, שמסתיים בסוף העונה. שמו של גיא לוי, מאמן הפועל חיפה, כבר הועלה כאפשרות להחליף את מזרחי, ולא נפסלת אפשרות שמזרחי יגיע לחיפה.

בראיון לרדיו אמר גיא לוי כי נפגש בימים האחרונים עם הבעלים רובי שפירא, וזה אמר לו שהוא עדיין לא החליט אם להאריך את חוזהו בחיפה.

36 כרטיסים בלבד נמכרו היום למשחק בפ"ת, שיא שלילי העונה בליגת-העל. לקופת פ"ת נכנסו פחות מ-1500 שקל.

מאמן צפרירים, שייע פייגנבוים, אמר ל-ONE לאחר הנצחון השני ברציפות של קבוצתו: "לאחר כל הפסד שעברתי עם צפרירים שאלו אותי בכל כלי התקשורת מדוע אני לא מתפטר. עכשיו אני יכול לומר לאחר שהקבוצה שלי מנצחת בפעם השניה ברציפות, שאני חושב על האפשרות להתפטר. בינתיים אני לא עושה שום דבר בנדון ואני ממשיך. אנשים לא מבינים שרק עכשיו אני מתחיל להינות ממה שבניתי בעשר אצבעות, בלי כסף ובלי תקציב, רק עם היכולת שלי. למרות המחשבות ללכת, אני אכין את הקבוצה למשחק התחתית הקשה בשבוע הבא מול עירוני ראשל"צ. לצערי, צפרירים עדיין בדרך לליגה השנייה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully