וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברוק לוין, אתה בדרך לעליון

3.3.2001 / 18:53

נצחון ראשון למכבי ת"א על נתניה העונה שהוא צעד ענק לכניסה לפלייאוף העליון הנחשק. אם נתניה "הנחמדה" לא תתעורר היא גם תסכם את העונה הזו כנחמדה. ויפה שעה אחת קודם

מכבי ת"א עשתה צעד חשוב לקראת הבטחת מקומה בפלייאוף העליון, כשגברה לעיני עשרת אלפים צופים בבלומפילד 0:1 על מכבי נתניה משער שכבש אבי נמני על סף סיום המחצית הראשונה. טל בנין ממכבי ת"א הורחק בכרטיס אדום לקראת הסיום, אולם גם זה לא מנע מקבוצתו את שלוש הנקודות.

מכבי נתניה, שכבר ניצחה העונה פעמיים את מכבי ת"א בשני מפגשי הליגה הקודמים ביניהם, הגיעה לבלומפילד למפגש ישיר על מקום בפלייאוף העליון.

לירון וילנר הפצוע ועמוס נחייסי המוצהב נעדרו מהרכב נתניה, אישטוואן המאר ואיציק זוהר הפצועים קלות פתחו בהרכב.
במדי מכבי ת"א, מלכת התיקו של ליגת העל (9 פעמים העונה) ששיחררה השבוע את קובי רפואה לבני-יהודה, פתחו טל בנין, ברוך דגו ואבי נמני בקישור.

הדקות הראשונות במשחק היו של האורחים מנתניה, אולם מהר מאוד היו אלה הצהובים מת"א שהשתלטו על כר הדשא. חניכיו של ניר לוין הפעילו לחץ על שערו של מנחם קורצקי וניצלו יכולת בינונית של שני קשרי נתניה, איציק זוהר ואישטוואן המאר.

למרות היתרון האיכותי המסוים, הגיעה מכבי ת"א לשתי הדמנויות רציניות בלבד - האחת של פרנץ הורבאט והשניה של טל בנין. לקראת סיום המחצית הראשונה נרגע מעט משחקה של מכבי ת"א והמשחק התאזן.

בדקה ה-42, כשנראה היה ששתי הקבוצות ירדו למחצית בתיקו מאופס, עלתה מכבי ת"א ליתרון: דדי בן-דיין, המגן השמאלי, הגביה טוב מאוד מהאגף ואבי נמני התמקם מצויין ונגח חד לרשת - 0:1 למכבי ת"א, תוצאת המחצית.

למחצית השניה עלתה מכבי נתניה עם שני חילופים שערך המאמן, אורי מלמיליאן - ישראל זביטי במקום אורי אוזן ותומר שם-טוב במקום שלומי דאהן. דווקא מכבי ת"א היתה מסוכנת יותר ובדקה ה-57 הציל מנחם קורצקי מהחיבורים כדור אדיר של טל בנין, שקיבל מסירה חכמה מנמני.

נתניה יצאה מדי פעם להתקפות מתפרצות, אולם בדקה ה-66 ניצלה בנס מספיגת שער שני אחרי שהבלם טל חן הציל כדור ממש מקו השער. גם ניר לוין ערך חילוף משלו, כשהכניס את אייל שן על חשבון גיא צרפתי.

בדקה ה-80 נותרה מכבי ת"א בעשרה שחקנים, אחרי שטל בנין, אולי השחקן הטוב במגרש, תיקל בחריפות את רביד גזל מנתניה, ספג צהוב שני והורחק מכר הדשא ע"י השופט איתן תבריזי.

בדקות האחרונות הפעילה מכבי נתניה לחץ על שערו של לירן שטראובר, אולם כל נסיונותיה, כולל הזדמנות מצויינת של סטפן ורנייש, לא ראו פרי ומכבי ת"א יכולה להיות מרוצה משלוש הנקודות הכל כך חשובות עבורה לשם הבטחת המקום בפלייאוף העליון. למכבי ת"א 36 נק' במקום השישי, נתניה שמינית עם 31 נק'.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully