וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום עולה, לאן?

3.3.2001 / 18:53

הפועל ת"א ניצחה 0:1 את בני יהודה והיא רק 2 נקודות מבית"ר ו-8 מחיפה, אותה תפגוש ביום ראשון. הכדורגל שלה אמנם די מדכא, אבל המובילות לא נראות יותר טוב. בני יהודה בצרות

במשחק משעמם ודל באירועים, ניצחה הפועל ת"א בתוצאה האהובה על אוהדיה- 0:1 קטן וחמישה ימים לפני הפגישה עם מכבי חיפה בקרית אליעזר, היא שוב בתמונת הצמרת.

המשחק נפתח בדומיננטיות של הפועל ת"א, שלא באה לידי ביטוי במצבי כיבוש, ולאורך המחצית השתלטה בני יהודה על מרכז המגרש, אבל שוב, ללא הזדמנויות של ממש.

המשחק הוכרע בדקה ה-43 והיה זה דווקא דיאן רצו'ניצה, שבילה העונה שבועות ארוכים על הספסל, שכבש לאדומים את שער הניצחון. שער שיכול להסתבר בעוד כמה חודשים, כרגע המפנה בעונה של הפועל ת"א.

גאבור הלמאי, מדוייק כהרגלו, העביר כדור לרצו'ניצה, שמ-20 מטר, שלח כדור חזק לפינה הימנית התחתונה של השער. מוני שיקלי, בהופעת בכורה סבירה בהחלט, לא יכול היה להושיע ונאלץ לאסוף את הכדור מהרשת.

מעבר לחשיבות של המשחק לגבי מאבק הצמרת, היה לסיפור הערב צד נוסף, בו השתתפה הקבוצה של קשטן בסידרה העונתית הכואבת של בני יהודה.

התסריט קבוע פחות או יותר- בני יהודה מחזיקה הרבה בכדור ומקבלת שער מטעות של רגע בהגנה. היא חוזרת למשחק, מניעה יפה את הכדור עד לרחבה, אבל שם לא ממש יודעת מה לעשות אתו ובסוף המשחק מקבלת את דברי העידוד השמורים למפסידים "דווקא שיחקתם לא רע".

וכך בסיומו של המחזור ה-24 מוצאת את עצמה בני יהודה, לראשונה העונה, מתחת לקו האדום (בהפרש שערים לעומת מ.ס. אשדוד). בקצב ההתקדמות של אשדוד והשקט בראשל"צ זה לא נראה טוב.

הקבוצות שיחקו בהרכבים הבאים:

בני יהודה: מוני שיקלי, ג'פרי ישי, פטר צ'סטיץ', מוטי אוחיון, שוקי נגר, דודי ליברמן (76- חיים סילבס), דאבור רופניק, אסי בלדוט, בן לוז, יארי יבורניק (46- עופר שיטרית), חזי שירזי.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, אדי אלקיים, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, דניס אונישנקו, דיאן רצ'וניצה (68- מילאן אוסטרץ'), גאבור הלמאי, סלים טועמה (91- יעקב הילל), אביב וולנרמן (46- פיני בלילי).

רצ'וניצה: " לפעמים גם תרנגולת עיוורת מוצאת משהו לאכול"

מאמן האלופה, דרור קשטן, נשמע לאחר המשחק שבע רצון מהתוצאה, למרות היכולת הפושרת של חניכיו: "זה מסוג המשחקים הקשים מול קבוצה שנלחמת על חייה. 3 הנקודות מספקות אותי".

לגבי מפגש הצמרת ביום ראשון, ענה ב"קשטניות" אופיינית: "עד אז יש לי עוד הרבה זמן להתכונן ולבדוק כל מיני דברים".

גיבור הערב, דיאן רצ'וניצה, טרח להזכיר לכולם איך התייחסו אליו בקבוצה מרבית העונה, וכשנשאל על השער שכבש, אמר: "לפעמים גם תרנגולת עיוורת מוצאת משהו לאכול".

מי שהיה קצת פחות מאושר, הוא כמובן מאמן בני יהודה, אלי אוחנה, שאמר: "משחקים יפה או לא, בסוף אנחנו תמיד מפסידים. יש לנו בעיה של מחץ ואנחנו לא יוצרים מספיק מצבי הבקעה.

"שיחקנו טוב, אבל כמו בשבוע שעבר, חוסר ריכוז לכמה שניות ואנחנו מקבלים את ה-1:0. עם יכולת לא הולכים למכולת ועל מחמאות לא מקבלים נקודות".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully