וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבל על הזמן

3.3.2001 / 18:53

מכבי ת"א והפועל חיפה- שתי קבוצות, שכבר הראו לנו העונה שיש להן כדורגל ושתיים שאין להן הרבה מה להפסיד. כמו שהן נראו היום, כנראה שאין להן גם הרבה בשביל מה לנצח

בפעם השלישית העונה נפגשו הפועל חיפה ומכבי ת"א, וכמו בפעמיים הקודמות, גם ההתמודדות היום בקרית-אליעזר הסתיימה ללא הכרעה. בפעם השניה ברציפות היא גם הסתיימה ללא שערים.

הפועל חיפה, שבמשך מספר שבועות הקבוצה הציגה את את היכולת הטובה ביותר בליגה, נעצרה כבר בשבוע שעבר עם הפסד 0:3 בראשל"צ, ואחרי המשחק היום היא משלימה שני משחקים רצופים ללא שער זכות.

למרות איבוד הנקודות הביתי, עם 40 נקודות, מקומה של חיפה בפלייאוף העליון נראה מובטח.

מכבי ת"א ניצחה בשבוע שעבר 1:0 את בני-יהודה, והתיקו היום משאיר אותה, לפחות עד לסיום הדרבי בפ"ת, במקום החמישי, עם 33 נקודות.

הפועל חיפה שיחקה ללא המצטיין לשה, אלין מינטואן, שסובל מפציעה. גם הבלם עמי אזולאי נעדר בשל פציעה ואלון חלפון שב להרכב אחרי תקופה ממושכת של ישיבה על הספסל. רמי עזיז תופקד כמגן ועופר טלקר שיחק בקישור.

מנגד, ניר לוין הגיע למשחק עם סגל מלא, כולל טל בנין ואבי נמני בקישור, כשבחוד הועדף הפעם פרנץ הורבאט ההונגרי על פני קובי רפואה. אלי ביטון הצעיר המשיך לקבל אשראי ופתח שוב בהרכב.

המשחק היה חלש במרבית שלביו והקבוצות התקשו ליצור מצבי הבקעה. האירוע המרגש ביותר אירע בדקה ה-79, כשאמיר שלח אחז בתוך רחבת מכבי בויקטור פאצ'ה, במהלך בעיטת קרן חיפאית, אבל השופט דני קורן התעלם והורה להמשיך.

בסיום - 0:0 מאכזב במשחק שלאף אחת מהקבוצות שהשתתפו בו לא מגיעה אפילו נקודת ליגה אחת.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully