וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום לך גוטמן

3.3.2001 / 18:53

לבדו, טקטי ונחוש, הוא ניסה להילחם מול כל העולם. היום באה צפרירים חולון ועם 0:1 קטן בתוספת הזמן, פוצצה לו את הכל בפנים. שלום לך גוטמן, שלום ולא להתראות

כבר שבועות מתעקשים בבית"ר ירושלים שהכל בסדר, אין לחץ, אין בעיה עם המאמן, הקבוצה מתפקדת בסדר, כל הבעיות הן המצאות של התקשורת.

אז מה אם הכדורגל של בית"ר תחת גוטמן הבריח את הקהל בטדי, אז מה אם שחקנים שמקבלים מיליונים משחקים עם עיניים כבויות, הם, היושבים בבית וגן, יודעים בדיוק מה הם עושים.

היום הגיעה צפרירים חולון הקטנה, בלי קהל, בלי תקציב ועם אוסף של שחקנים צעירים והדהימה את חבורת המיליונרים של בית"ר. הטקטיקה של אלי גוטמן, להתקיף כמה שפחות ולהסתכל רק על עמודת הנקודות בטבלה, התפוצצה לו ולבית"ר בפנים. כמה סמלי שזה קרה לו מול הקבוצה בה התחיל את דרכו כמאמן.

הסנסציה אדירה והדרמה על המגרש הייתה גדולה לא פחות. בית"ר שלטה בכדור לאורך כל המשחק, אבל לא הגיעה להרבה מצבים של ממש, בעוד שצפרירים, שיצאה למתפרצות מהירות, החמיצה כמה הזדמנויות קורצות.

בדיעבד, חוסר המזל של חולון, היה דווקא חוסר המזל של בית"ר ירושלים. בתוספת הזמן הוגבה הכדור לרחבה של חולון ובני חדד נגח פנימה. על הספסל של בית"ר כבר התחילו לחגוג, אבל שי שיטרית פסק (שריקה מוטעית על פי מצלמות הטלוויזיה) כי חדד ביצע עבירה על חמיסי אמנידוב ופסל את השער.

הקהל של בית"ר, הספסל והשחקנים היו בהלם כולם. הראשון שהתעשת היה ערן שייזינגר, שוער צפרירים, שמיהר לשלוח כדור ארוך לעבר יוסי אלפיה שהופקר לבד בחצי המגרש הירולשמי.

אלפיה קיבל את כדור, פרץ לכוון השער ועם הרבה קור רוח מול אוהד כהן, כבש את השער הכי חשוב של עונת 200-2001.

גוטמן לשחקנים: "אני עוזב, אולי מאמן אחר יציל את הקבוצה"

בתום המשחק אמר מאמן צפרירים, שייע פיינגבוים: "עם כל הכבוד לבית"ר, יכולנו להבקיע 3,4 שערים, אבל זה לא מה שישאיר אותנו בליגה. יכול להיות שהצדק יצא לאור. קשה לשחק עם כל הלחץ והמכות שאנחנו מקבלים וכל הכבדו לבחורים".

והשאלה הגדולה כרגע היא מה קורה עם אלי גוטמן. ברור שבמצב הנוכחי, למרות שהוא עדיין מסרב להצהיר על כך, הוא לא יכול להמשיך בקבוצה. לאחר המשחר אמר האיש שבכותרות: "מה שאוכל אותי מבפנים זה שהקבוצה שלי נראית ככה על המגרש.

"אני רואה את השחקנים על נמגרש ושואל את עצמי 'זאת הקבוצה שלי?'. מי שמכיר אותי יודע שאני לא מאמין בחיילים לא טובים, אלא במפקדים לא טובים. אני לוקח את הכל על עצמי ואני צריך לעשות חושבים, אני אגש לבעל הבית וביחד נחשוב מה עושים".

בתכנית "שירים ושערים" דווח כי בחדר ההלבשה פנה גוטמן אל השחקנים, כשהוא על סף דמעות ואמר להם: "אני עוזב, אולי יש מאמן אחר שיציל את הקבוצה". על פי הדיווח, ענה לו הקפטן אבוקסיס: "תישאר בקבוצה, רק אנחנו השחקנים אשמים" וגוטמן חתם את השיחה עם "אני אלך לזאבי ונראה".

אחרי כל הביקרות על הכדורגל המשמים שהקבוצה שלו מציגה, מילה טובה אחת- לא הרבה מאמנים היו מוכנים במצבו, לעמוד בסוף משחק ולהשיב לשאלות עיתונאים. חבל שהוא לא השכיל גם להקשיב לחלק מהשאלות ההלו שהופנו אליו מאז תחילת העונה.

ההודעה הרשמית על עזיבתו של גוטמן בוודאי תגיע הערב או מחר ובינתיים, מי שכבר יכולים להזמין חליפות לחגיגות האליפות, הם אברהם גרנט ויענק'לה שחר.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully