וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאר. בקטנה

3.3.2001 / 18:53

שער בכורה של אישטוואן המאר בפתיחת המחצית השניה העניק לנתניה שלוש נקודות יקרות. ראשון? באשדוד כבר רואים את הגב שלה

מכבי נתניה גברה על עירוני ראשל"צ וחזרה לעצמה אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון.

נתניה פתחה ללא טל חן המורחק, וללא החלוץ המוצהב לירון וילנר. עמוס נחייסי הפצוע לא שיחק ותומר שם-טוב פתח במקומו.
בראשל"צ - אהוד כחילה ערך את הבכורה שלו בהרכב, אחרי שעזב את הפועל פ"ת.

המחצית הראשונה היתה חלשה ו-5000 הצופים בנתניה ראו משחק די משעמם. ראשל"צ הסתגרה בהגנה וניסתה להשיג תוצאת תיקו, והמשחק התנהל בקצב איטי.

בדקה ה-10 העביר איתי קורן כדור למרכז הרחבה, שם היה אודי כבודי שבעט מעל לשער. כעבור דקתיים בעט איציק זוהר מהאוויר ממרחק של 20 מטר, והכדור נהדף מראשו של כחילה לקרן. זוהר הרים את הקרן, רוסלאן לוברסקי נגח, ומירוסלאב פילפיקו הדף מקו השער.

גם בדקה ה-35 היה מעורב לוברסקי במצב טוב לנתניה: אישטוואן המאר הגביה משמאל לרחבה, ולוברסקי נגח מ-10 מטרים למשקוף והחוצה. בדקה ה-45 שוב היה זה אבי פיטוסי שלחץ על שער נתניה, אבל כבודי בעט למסגרת והכדור נהדף לקרן.

במחצית השנייה נפתח המשחק ונתניה כבשה שער מוקדם. בדקה ה-47 הוביל המאר התקפה מתפרצת מימין, חדר לרחבה, חלף ע"פ שני מגינים, ובעט שטוח לקורה הרחוקה ופנימה - 0:1 לנתניה, ושער בכורה להמאר בנתניה.

דקה לאחר מכן נרשמו שתי הזדמנויות לראשל"צ - שוער נתניה, מנחם קורצקי, יצא לא טוב לכדור שהוגבה, בלם ראשל"צ, פטריק אוביה, נגח מארבעה מטרים לשער הריק, אבל אורי אוזן הציל מהקו.
מיד אח"כ הגביה שרון מרציאנו מימין, ופיטוסי בעט מתוך הרחבה היישר לקורה.

בדקה ה-77 ערבוביה ברחבת נתניה, הכדור הגיע במקרה לראשו של חיים חג'ג' שעצר שער שיוויון של קבוצתו.

בתוספת הזמן של המשחק יצא לוברסקי להתקפה מתפרצת, פיליפקו נתקל בו ונפצע, מה שחייב אותו לצאת מן המגרש. ראשל"צ ביצעה כבר את שלושת החילופים שלה, ואהוד כחילה, שהובא על תקן של בלם, נכנס לשער לדקה האחרונה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully