וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן, בשבוע הבא דרבי

13.1.2001 / 16:15

הפועל ת"א יכלו לצמק את הפער מהמוליכות אבל כנראה שהם פשוט לא מסוגלים, גם לא מול צפרירים חולון, שאולי כבר הגיע הזמן להחזיר אותה לטוטו?

הפועל ת"א הגיעה היום לראשל"צ כשהיא יודעת שמכבי חיפה סיימה בתיקו אתמול ולבית"ר ירושלים מחכה משחק קשה ביום שני מול הפועל חיפה. ניצחון של האדומים מת"א היה מצמק את הפער מהמוליכה ל-6 נק', ומהמקום השני ל-3 נק'. אבל הקבוצה של קשטן פשוט לא מסוגלת השנה והיום היא לא הצליחה לנצח את הקבוצה החלשה מחולון.

3,500 אוהדים הגיעו למגרש בראשל"צ, ששימש היום כמגרש הביתי של צפרירים חולון. הפועל פתחה את המשחק חלש וחולון השתלטה על המגרש. בדקה ה-21 גבע ברקאי נדחף ברחבה, אך השופט אייל צור החליט שלא לשרוק.

ההזדמנות היחידה במחצית הראשונה היתה של פיני בלילי, שהגיע למצב בעיטה טוב בדקה ה-38 אך לא הצליח לכבוש. אביב וולנרמן החליף את אישטוואן פישונט הפצוע, אך גם זה לא עזר להפועל והמחצית הסתיימה בתיקו מאופס.

במחצית השניה הפועל התעוררה מעט אך פיני בלילי החטיא מספר מצבים טובים להעלות את קבוצתו ליתרון. קשטן התחיל להילחץ לקראת הסיום והכניס את עמרי אפק וכפיר אודי במקומם של סלים טועמה ומילאן אוסטרץ.

בתוך תוספת הזמן נרשמה ההזדמנות הטובה במשחק, כשאסי דומב נגח כדור למשקוף שער חולון. בסיום תיקו 0:0 שהפתיע בעיקר את אנשי הטוטו שהחליטו להוציא את צפרירים מהטופס.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully