וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלומפילד מציג: מכבי ת"א מודל 2001

1.1.2001 / 22:51

משחק כדורגל אדיר של מכבי ת"א וטל בנין המחישו לבית"ר ירושלים את טעמו המר של הפסד ליגה ראשון. גוטמן וחניכיו ניצלו מתבוסה קשה. ואיך שלא תהפכו את זה אברהם גרנט הוא המנצח הגדול

איך צריך להרגיש הערב ניר לוין ביציאה מאיצטדיון בלומפילד? מצד אחד, מכבי ת"א עושה צחוק מבית"ר ירושלים ושולחת אותה בחזרה לבירה מושפלת ומוכה. מצד שני, למה הפוטנציאל והיכולת שיש לקבוצה שלו יוצאים החוצה במקרה הטוב כל ראש חודש?


יכול להיות שאלי גוטמן יצביע על המשחק מול מכבי ת"א בסוף העונה ויגיד שזו היתה הנקודה שהאליפות התחילה לללכת לכיוונו של אברם גרנט. אבל אולי דווקא ההפסד הערב יתחיל לשכנע גם את השחקנים שהמקום השני שלהם נובע בסך הכל מהחולשה של היריבות בצמרת ושהכדורגל עד עכשיו היה רחוק מלהיות גדול. הערב רשמה בית"ר את הפסדה הראשון העונה ולפי היכולת שהפגינה זה לא היה האחרון.

אחרי כל משחקי הנפל בתקופה האחרונה, סוף סוף ראינו משחק כדורגל ענק. כמות האירועים והקצב הבלתי פוסק החזירו משהו לליגת העל הרדודה של השבועות האחרונים. את ההצגה הגדולה ניהל טל בנין. שער אדיר ובישול היו רק הצד הסטטיסטי של הביצועים שלו על המגרש. טל היה בכל מקום, הרס את ההתקפות של בית"ר וניהל את המשחק של הצהובים עד שהוחלף.


התוצאה בסיום, 0:2 למכבי, משקרת את כל מי שלא חזה במשחק. במחצית הראשונה יכלו חניכיו של לוין להבקיע לפחות חמישה שערים. זה התחיל עם החמצות של טל בנין ואבי נמני ולחץ בלתי פוסק על שערו של איציק קורנפיין. ההתעללות של בנין ונמני בבית"רים קיבלה משמעות רק בדקה ה-27. לחץ בחצי המגרש של בית"ר הביא לאיבוד כדור, אבי נמני שלח את בנין במרכז המגרש, בנין משך מעט שמאלה ושלח כדור אדיר מ-25 מטרים לחיבורים. 0:1 למכבי.
החמצות של אלי ביטון, ברוך דגו ונמני השאירו את התוצאה בעינה ממש עד לשניות האחרונות של המחצית הראשונה. ואז, בזמן פציעות, שלח בנין כדור אומן לביטון, שהגיע מול קורנפיין, עבר אותו ושלח מקרוב לרשת. 0:2 ומחצית.

במחצית השניה שילב גוטמן את אלון מזרחי וישראל כהן, אבל מלבד כמה דקות לחץ של בית"ר שהניבו הצלה מהקו של דדי בן דיין לא הצליחו הבית"רים לעשות יותר מדי. ככל שהמשחק התקרב לסיומו התחילה מכבי להחמיץ בכמויות. איציק קורנפיין היה בדקות הסיום יותר זמן באויר ועל הקרקע מאשר על הרגליים.

ואחרי הרבה זמן אפשר גם להחמיא לשופט. אייל צור היה שותף להצגה המצויינת על כר הדשא, לא פיספס שום אירוע ולא נזקק לתת הסברים מגומגמים בסיום המשחק.

בית"ר חוזרת הביתה עם גיבנת שלוש הנקודות שהיא גוררת ממכבי חיפה ותעבור שבוע כמו שרק אלי גוטמן יודע לארגן. מכבי ת"א? עם יכולת כזאת כל אוהדי הכדורגל ישמחו לפגוש אותה מול הגדולות גם בפלייאוף העליון.
ויכול להיות שהרעש ששמעו אחרי המשחק היה הצחוק של גרנט?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully