וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשוני נוצחה בקרב על הארד, סמברג העפילה לקרב על המדליה

כבר ביום הראשון, הג'ודוקא שירה ראשוני העפילה לקרב על מדליית הארד ונוצחה. לוחמת הטקוואנדו אבישג סמברג העפילה לקרב על הארד, דולגופיאט כמעט הבטיח מקום בגמר תרגיל הקרקע וניצחון סנסציוני לשחקן הבדמינטון מישה זילברמן. סיכום ביניים

אלכס שטילוב מסכם את ההופעה שלו בטוקיו/כתב וואלה!

משחקי טוקיו 2020 יצאו לדרך ואיתם נכנסו לפעולה גם הישראלים. הפתיחה הייתה מוצלחת ועוררה תקוות להמשך, כשאת גולת הכותרת תפסה הג'ודוקא שירה ראשוני, שהעפילה לקרב ישיר על מדליית הארד במשקל 48 ק"ג והפסידה לאוקראינית דריה בילודיד. לוחמת הטקוואנדו אבישג סמברג העפילה לקרב על מדליית הארד. אז מה עשו הישראלים עד כה? הסיכום לפניכם.

ג'ודו: ראשוני בקרב על הארד

הג'ודוקא שירה ראשוני, המתחרה בקטגוריית המשקל הנמוכה ביותר של הנשים - עד 48 ק"ג, הפסידה הבוקר (שבת) ברבע גמר טורניר הג'ודו בטוקיו לאורנטסטסג מונחבאט המונגולית, ונשרה לבית הניחומים, אבל הגיעה לקרב על מדליית הארד, בו נוצחה על ידי האוקראינית דריה בילודיד.

ראשוני ניצחה בקרב הראשון שלה מול לוס אלברס הקולומביאנית, אחרי שרשמה שני ווזארי השווים לאיפון. בקרב השני, מול הספרדייה חוליה פיגרואה, היא רשמה ניצחון בהכנעה יפהפייה, אחרי שיריבתה ביקשה להפסיק את הקרב. ברבע הגמר הפסידה הג'ודוקא בהכנעה למונחבאט המונגולית, שמחזיקה כעת במאזן של 0:6 במפגשים ביניהן. לאחר שניצחה את לין צ'ן האו מטייפה עם איפון אדיר, עלתה לקרב עם בילודיד, בו הפסידה שניות לסיום והסתפקה במקום החמישי בתחרות.

הג'ודוקא הישראלית שירה ראשוני חוגגת. רויטרס
הייתה קרובה לעשות את זה. ראשוני/רויטרס

התעמלות: שטילוב בחוץ, דולגופיאט בגמר תרגיל הקרקע

ארטיום דולגופיאט העפיל באופן כמעט סופי לגמר תרגיל הקרקע שיתקיים ביום ראשון הבא, אחרי שבמוקדמות ביצע תרגיל בדרגת קושי גבוהה של 6.6. הוא עמד במשימה, רשם ציון של 8.6 בדרך לציון סופי מרשים של 15.2. אלכס שטילוב, לעומתו, מחוץ לגמר, אחרי שקיבל ציון סופי נמוך של 13.5 לאחר דרגת קושי של 5.7 בלבד וציון של 7.8. שטילוב אמר לאחר התחרות כי יפרוש לאחר ארבע הופעות במשחקים האולימפיים.

עוד בוואלה!

שירה ראשוני הפסידה ברבע הגמר, תנסה להגיע לקרב על הארד דרך בית ניחומים

לכתבה המלאה
ארטיום דולגופיאט. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל,
תרגיל מצוין. ארטיום דולגופיאט/עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

טאקוונדו: אבישג סמברג בבית הניחומים (קרב על הארד)

לוחמת הטאקוונדו אבישג סמברג, הנציגה הישראלית היחידה בענף בטוקיו 2020, נותרה עם סיכוי לזכות במדליה. סמברג הפסידה הבוקר (שבת) 29:5 בשמינית הגמר לתאילנדית פניפאק וונגפאטנאקיט, אלופת העולם והמדורגת ראשונה במשקל עד 49 ק"ג, אבל בזכות העפלתה של היריבה לגמר, קיבלה מקום בבית הניחומים, ניצחה את הווייטנאמית טויין טרואונג 1:22 ותתחרה על מדליית הארד.

אבישג סמברג לוחמת טאקוונדו ישראלית. GettyImages
יש סיכוי. סמברג/GettyImages

בדמינטון: מישה זילברמן זקוק לניצחון אחד כדי לעלות שלב

נציג ישראל בטורניר הבדמינטון האולימפי בטוקיו 2020, מישה זילברמן, פתח את דרכו היום (שבת) ברגל ימין, עם ניצחון בשתי מערכות (17:21, 15:21) על במידיפאטי סאי פראנית ההודי, המדורג 15 בעולם. מדובר בניצחון ענק של המחבט הישראלי, שפגש בעבר את ההודי שלוש פעמים, אך עד היום לא הצליח לקחת לו אפילו מערכה אחת.

זילברמן הוגרל לבית ד', ממנו יעלה מתחרה אחד (מתוך שלושה) לשלב הנוקאאוט. הישראלי בן ה-32 שמדורג 47 בעולם ישחק ביום שני לפנות בוקר נגד מארק קליו ההולנדי ואם יצליח להפתיע ולהשיג ניצחון נוסף, הוא יעלה שלב.

מישה זילברמן, שחקן בדמינטון ישראלי. רויטרס
ניצחון עצום. מישה זילברמן/רויטרס

שחייה: אנסטסיה גורבנקו יוצאת לדרך ב-200 פרפר

אנסטסיה גורבנקו, שנחשבת לאחד השמות המסקרנים במשלחת הישראלית, הוזנקה מהמקצה הרביעי במוקדמות 100 מטר פרפר וקבעה שיא אישי של 58.23 שניות. גורבנקו . גורבנקו נכנסה אל המקצה הזה בזכות זמן של 58.51 שניות, הזמן ה-22 בטיבו מבין כל השחייניות, וכאמור שיפרה אותו. זה הספיק רק למקום השביעי במקצה החזק והיא לא תמשיך הלאה. המשחה החזק של גורבנקו הוא כאמור 200 מטר מעורב אישי.

רון פולונסקי קבע תוצאת שיא ב-400 מטר מעורב אישי במונטה קרלו רק ב-30 במאי כשעצר את השעון על 4:19.00 דקות, אבל הפעם קבע זמן של 4:21.50 דקות במקצה המוקדמות הראשון ב-400 מטר מעורב אישי. פולונסקי סיים רק במקום השלישי במקצה שלו ובכל מקרה לא יהיה בגמר לאור התוצאה המאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully