וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני האריך את החוזה באיטליה ופרסם סגל מורחב ליורו

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 12:34

מאמן האזורי חתם בנבחרת עד אחרי מונדיאל 2026 והודיע על סגל של 35 שחקנים, ממנו ינופו תשעה עד פתיחת היורו הקרוב

רוברטו מאנצ'יני מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
יצליח להוביל את האיטלקים לתואר? מאנצ'יני/רויטרס

מאמן נבחרת איטליה רוברטו מאנצ'יני האריך את החוזה שלו עד 2026. נשיא ההתאחדות האיטלקית גבריאלה גראבינה אישר שהמאמן הנוכחי יוביל את הנבחרת הלאומית בשני טורנירי היורו הקרובים ובשני גביעי העולם הקרובים. למעשה, מאנצ'יני חתם עד אחרי מונדיאל 2026, שייערך בארצות הברית, מקסיקו וקנדה.

מאנצ'יני עצמו אמר: "אני שמח מאוד ומודה לנשיא ההתאחדות, זה רגע נהדר. הארכנו את ההתקשרות בינינו. נשחק בטורנירים רבים. לא יהיה קל לזכות. אנחנו מנסים לקחת את הפרויקט הזה צעד אחד קדימה. יש הרבה שחקנים צעירים ואנחנו מקווים שבקרוב נקצור את פירות העבודה שלנו. נצטרך קצת מזל ברגעים מסוימים, נרצה להשאיר חותם ביורו".

גראבינה אמר: "רצינו המשכיות בעבודה שלנו, "מעבר לזכייה בתואר, יש פרויקט לעבוד עליו. מאנצ'יני עושה עבודה נהדרת בשנתיים האחרונות ולהמשיך בפרויקט הזה הייתה מחויבות מתוך כבוד להתאחדות ולאוהדים. עשינו בחירה חשובה, שהתקבלה על ידינו בהתאחדות ולא על ידי ספונסרים או גורמים אחרים. אנחנו רוצים לקדם את ההתלהבות של האוהדים האיטלקים ועכשיו אנחנו מכוונים לזכייה בתואר אחרי שפספסנו את זה במשך שנים ואנחנו חייבים להתקדם".

תקציר: איטליה - צפון אירלנד 0:2/ספורט 1

מאנצ'יני בן ה-56 היה חלוץ גדול ושיחק בבולוניה, סמפדוריה ולאציו, ממנה הושאל לתקופה קצרה ללסטר. הוא רשם 36 הופעות במדי הנבחרת וכבש ארבעה שערים בלבד, רק אחד מהם בטורניר גמר מול גרמניה ביורו 1988. הוא זכה בשתי אליפויות איטליה - אחת עם סמפדוריה ואחת עם לאציו - ובשישה גביעים - ארבעה עם סמפדוריה ושניים עם לאציו. בנוסף, הוא זכה עם סמפדוריה בגביע המחזיקות ב-1989/90. מאנצ'יני נבחר לשחקן המצטיין בסרייה A ב-1996/7.

מאנצ'יני החל את קריירת האימון שלו ממש זמן קצר אחרי שפרש ממשחק פעיל ובתחילה אימן את פיורנטינה ב-2001/2, משם עבר ללאציו, אינטר, מנצ'סטר סיטי, גלאטסראיי, שוב אינטר ואז זניט סנט פטרסבורג לפני שמונה למאמן נבחרת איטליה ב-2018. כמאמן הוא זכה בשלוש אליפויות איטליה עם אינטר ובאליפות אחת עם מנצ'סטר סיטי. הוא זכה בגביע האיטלקי פעם אחת עם פיורנטינה, פעם אחת עם לאציו ופעמיים עם אינטר. עם מנצ'סטר סיטי הוא זכה גם בגביע וגם בגלאטסראיי הוא זכה בגביע.

פדריקו קייזה, נבחרת איטליה הצעירה. GettyImages
חלק מהסגל המורחב של איטליה, וגם ישרוד את הניפוי, אלא אם יהיו הפתעות גדולות. קייזה/GettyImages

מאנצ'יני גם הודיע על הסגל המורחב שלו ליורו הקרוב, שכולל 33 שחקנים, אבל בעצם יש בו גם את ז'ורז'יניו ואמרסון, שיצטרפו אחרי גמר ליגת האלופות של צ'לסי. מחנה האימונים של איטליה יתחיל ב-24 במאי וארבעה ימים לאחר מכן הם יערכו משחק הכנה נגד סן מרינו. האיטלקים יפתחו את היורו מול טורקיה ב-11 ביוני באולימפיקו ברומא.

הסגל המלא של איטליה (אמרסון וז'ורז'יניו יצטרפו אחרי גמר האלופות):

שוערים: אלסיו קראניו, ג'אנלואיג'י דונארומה, אלס מרט, סלבאטורה סיריגו

שחקני הגנה: פרנצ'סקו אצ'רבי, אלסנדרו בסטוני, כריסטיאנו ביראגי, לאונדרו בונוצ'י, ג'ורג'ו קייליני, ג'ובאני די לורנצו, אלסנדרו פלורנצי, מנואל לצארי, ג'אנלוקה מאנצ'יני, לאונדרו ספינאצולה, רפאל טולוי

שחקני קישור: ניקולו בארלה, גאטנו קסטרובילי, בריאן כריסטנטה, מנואל לוקאטלי, לורנצו פלגריני, מתאו פסינה, סטפנו סנסי, מרקו וארטי

שחקני התקפה: אנדראה בלוטי, דומניקו ברארדי, פדריקו ברנרדסקי, פדריקו קייזה, וינצ'נזו גריפו, צ'ירו אימובילה, לורנצו אינסינייה, מואיז קן, מתאו פוליטאנו, ג'אקומו רספאדורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully