וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ חושש מיורו 2020: "אסור לסכן את וירג'יל ואן דייק"

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 13:07

הבלם עדיין משתקם מהפציעה ומאמן ליברפול מבקש: "אנחנו מדברים על הקריירה שלו. אי אפשר לחזור בתוך שבוע מפציעה כזו"

תקציר: טורקיה - הולנד 2:4/ספורט 1

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, מתרה בראשי נבחרת הולנד לא להפעיל לחץ על הבלם וירג'יל ואן דייק להשתתף ביורו 2020 שיתקיים בקיץ (ושמר על שמו המקורי חרף הדחייה ל-2021). ואן דייק נעדר מאז שנפצע בדרבי נגד אברטון באוקטובר.

"אני לא רוצה למנוע שום דבר מוירג'יל, אבל גם אסור למהר", אבל המאמן על הבלם שקרע את הרצועות ואמור לחזור לפעילות בסוף מאי, כ-10 ימים לפני שריקת הפתיחה של היורו. קלופ המשיך: "לוקח שבועות לחזור לפעילות, זה לא עניין של שבוע. אי אפשר להיות בחוץ 10-11 חודשים, להתאמן שבוע ולחזור לשחק כרגיל. זה לא אפשרי, אסור שזה יהיה אפשרי".

המאמן הגרמני הוסיף: "אנחנו מדברים על הקריירה שלו ואסור להכריח אף אחד לסכן את עצמו. אף אחד גם לא יעשה זאת. לא הולנד, לא אנחנו ולא וירג'יל עצמו. אף אחד לא יודע בדיוק מתי הוא יהיה כשיר, אבל אתם יכולים לתאר לעצמכם שזה יהיה קרוב מאוד ליורו. הוא עדיין לא מתאמן עם הקבוצה באופן מלא".

יורגן קלופ וירג'יל ואן דייק ליברפול. רויטרס
ואן דייק יקבל את ההחלטה בעצמו/רויטרס

ואן דייק ערך שיקום ממושך - חלקו במרכז ספורט בדובאי - ולפני כמה שבועות היו תחזיות אופטימיות שדיברו על חזרה למחזורי הסיום בפרמיירליג. בסופו של דבר זה לא קרה והבלם יהיה זה שיחליט אם הוא מרגיש מספיק בריא ובכושר ליורו. המאמן פרנק דה בור יצטרך להכריז על הסגל בן 26 השחקנים, עד ה-1 ביוני.

נבחרת הולנד תשחק בבית ג', בו היא תפגוש את אוקראינה, אוסטריה וצפון מקדוניה. כל המשחקים שלה בשלב הבתים יתקיימו באמסטרדם ארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully