וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: דירוג לרופאים המומחים המובילים בארץ

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 10:13

דן אנד ברדסטריט תדרג לראשונה את הרופאים המובילים בארץ, בעקבות מחקר שערכה ומצא כי 79 אחוז מהאנשים שפנו לטיפול רפואי פרטי חושבים שדירוג כזה רלוונטי וחשוב בבחירת בעל המקצוע

רופאים קורונה. ShutterStock
מעכשיו תוכלו באמת להשוויץ ש"הייתם אצל המומחה מספר 1 בארץ"/ShutterStock

נכון שכשאתם מקבלים המלצה על רופא תמיד אומרים לכם "לכו אליו, הוא המומחה מספר 1 בארץ"? אז עכשיו יהיו לאמירות האלה גם סימוכין, כשלראשונה ידרגו DUN'S 100 של דן אנד ברדסטריט את הרופאים המומחים המובילים בישראל לשנת 2021.

דן אנד ברדסטריט ביצעה מחקר בשיתוף מכון רושינק, ומצאה כי 61 אחוז מהנשאלים דיווחו כי המידע שהיה ברשותם היה חסר ולא אובייקטיבי, 59 אחוז פנו לרופאים מומחים בשנתיים האחרונות לפחות בשני תחומים שונים, 36 אחוז התאכזבו מהטיפול שקיבלו, 30 אחוז לא ביצעו השוואה מקדימה ו-79 אחוז טענו כי דירוג הרופאים יתרום עבורם להחלטה לגבי הרופא המטפל.

על פי נתוני משרד הבריאות ודו"ח הלמ"ס, נכון לסוף שנת 2019 יש 21,594 רופאים מומחים בישראל. כיום ישנו מחסור במקור מידע מהימן ומקצועי שיכול להוות כלי לביסוס ההחלטה בבחירת הרופא/ה המתאים עבור המטופל.

אפרת שגב, סמנכ"לית דאטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט: "תוצאות המחקר שנערך מעידות על היעדר מקור מידע אמין ואובייקטיבי, שממפה ומדרג באופן מקצועי ובלתי תלוי את הרופאים המומחים המובילים בישראל. כשליש מהנשאלים אף לא ערכו השוואה לפני שפנו לרופא פרטי וכשני שליש טוענים שכיום אין ברשותם מידע אובייקטיבי ואמין להיעזר בו בעת בחירת הרופא/ה המטפל/ת. לדן אנד ברדסטריט יש את יכולות המחקר ועיבוד הנתונים הנדרשות לכך. אנו עובדים עם מאגרי מידע וצוות מומחים מייעץ אשר מאפשר לנו להנגיש דירוג אמין ומבוסס ולהציג לראשונה ובאופן מקצועי את הרופאים המומחים המובילים בישראל. אנו גאים להיות הגורם המוביל ליצירת דירוג מהימן ומשקף בתחום, ומאמינים שדירוג מהסוג הזה ישפיע ישירות על שביעות רצון המטופלים וינגיש את המומחים הטובים ביותר לציבור הרחב".

  • עוד באותו נושא:
  • רופאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully