וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רבים מתעלמים מאבו דאבי. אבל היא משקיעה בישראלים"

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 10:35

איתיחאד יצאה במבצעים לתייר הישראלי - כרטיס דו כיווני החל מ-99 דולר לכיוון לבירת האמירויות. זאב לביא מאיגוד לשכות המסחר מסביר: "הם משקיעים לא רק כדי להביא תיירים, אלא גם אנשי עסקים בתחומים שונים"

איתיחאד איירוויס נוחתת לראשונה בנתב"ג. זיו ריינשטיין
פעמיים בשבוע. איתיחאד נוחתת לראשונה בנתב"ג באוקטובר האחרון/זיו ריינשטיין

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שהחלה לאחרונה לטוס לישראל, משיקה מחירי מבצע על טיסות בקו החדש מתל-אביב לאבו-דאבי, לאחר שאיחוד האמירות הודיעה בשבוע שעבר כי נוסעים מישראל אינם נדרשים לבידוד עם הגעתם. המבקרים יכולים גם לעבור בקלות לדובאי ולאל-עין עם הגעתם לאבו דאבי.

איתיחאד מציעה מחירי מבצע לטיסות מתל אביב לאבו-דאבי במחלקת תיירים במחיר של 99 דולר לכיוון אחד או 199 דולר הלוך ושוב, המבצע עלה בחצות ותקף למשך 24 שעות בלבד באתר etihad.com. מחירי המבצע מוגבלים ומבוססים על "כל הקודם זוכה". נוסעים שיזמינו בין יום שלישי - 13 באפריל, ליום שלישי - 20 באפריל, 2021, ייהנו מתעריפים מיוחדים החל מ-149 דולר לכיוון או 299 דולר במחלקת תיירים, או החל מ-699 דולר במחלקת עסקים. המחירים תקפים ליציאות החל מ-19 באפריל ועד 30 בנובמבר.

איתיחאד מפעילה שתי טיסות שבועיות בין נמל התעופה בן גוריון תל-אביב לאבו-דאבי, באמצעות מטוס מסוג בואינג 787-9 דרימליינר דו-מחלקתי.

לדברי זאב לביא, סמנכ"ל האגף לסחר בינלאומי באיגוד לשכות המסחר: "הרבה ישראלים מתעלמים מבירתה החשובה של איחוד האמירויות, אבו דאבי, האמירויות הגדולה ביותר שחולשת על 90% מהשטח של האיחוד, וכן העשירה ביותר עם מרבית מאגרי הנפט. אבו דאבי משקיעה רבות לא רק להביא את התייר הישראלי אלא בעיקר את אנשי העסקים הישראליים בתחומים כמו רפואה דיגיטלית, מזון, מים, בנייה וחקלאות. לפני כחודש חתמנו על הסכם המסחר והתעשייה של אבו דאבי, המייצגת את מרבית העסקים באמירות, והחלטנו יחד על קיום שורת פעילויות קידום סחר וחילופי משלחות שיתחילו החל ממאי הקרוב".

במאמר מוסגר הוסיף לביא, כי היקף הסחר הבילאטראלי בין דובאי לישראל בחצי השנה שעברה מאז החתימה על ההסכם עומד על כ-1 מיליארד דינר.

  • עוד באותו נושא:
  • אבו דאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully