וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל זיתון מונה למנכ"ל סונוביה

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 15:51

זיתון מונה לאחר מעבר החברה לשלב המכירות והפיכתה של סונוביה לשחקן משמעותי בתחום תעשיית הטקסטיל הגלובלית: "מצאתי שוק צמא לחדשנות"

יגאל זיתון. יחצ,
יגאל זיתון/יחצ

חברת סונוביה, המתמחה בפיתוח ציפויים ייחודיים לטקסטיל בשימוש בטכנולוגיה אולטרסונית ירוקה, הודיעה היום כי דירקטוריון החברה הצביע על מינויו של יגאל זיתון לתפקיד מנכ"ל החברה. אסיפת בעלי המניות של החברה אשר תתכנס בחודש מאי צפויה לאשר סופית את מינויו ואת תנאי העסקתו.

זיתון כיהן בתפקידי מפתח בחברות גלובאליות מובילות בענפי ההדפסה הדיגיטלית והדפסת תלת-מימד. בתפקידו האחרון, בין השנים 2017-2021, כיהן כסמנכ"ל מו"פ ומנהל טכנולוגיות ראשי בחברת Xjet 3D, ולפני כן בשנים 2010-2017 כיהן כמגוון תפקידי מו"פ ושיווק מוצרים בחברת Stratasys. בשנים 2008-2010 כיהן כמנהל השירותים הגלובליים של HP Scitex, תפקיד שבמסגרתו גם ניהל את תהליך מיזוג הפעילות של Scitex, Nur ו-Clorspan, אשר נרכשו ע"י HP בשנת 2008. זיתון הינו איש מקצוע ומנהל מוערך ביותר בתעשייה אשר בכל אחד מתפקידיו הקודמים הוביל להישגים מהותיים עבור החברות בהן כיהן.

לזיתון תואר ראשון ושני בהנדסת מכונות מהטכניון והוא בוגר תכנית ההכשרה GSMP למנהלים בכירים המשותפת של IE Business School & Chicago Booth School of Business. זיתון נבחר לתפקיד לאחר תהליך איתור ומיון קפדני של החברה אשר ארך כחצי שנה.

מסכת סונוביה. יחצ,
מסכה של סונוביה, אחד מפיתוחי הדגל של החברה/יחצ

שוקי הרשקוביץ מנכ"ל ומייסד החברה: "יגאל זיתון מביא עימו ניסיון יוצא דופן ומכלול של התמחויות בחברות גלובליות אשר יובילו לקידום משמעותי של סונוביה אל עבר חזונה והפיכתה לחברה גלובלית מובילה בשוק הטקסטיל לביצוע טיפולי ערך מוסף בצורה ידידותית לסביבה. זיתון מצטרף לסונוביה בשלב מסחור הטכנולוגיה והתחלת מכירות של מכונות וכימיה לחברות מובילות בעולם. אני בטוח כי יכולותיו וניסיונו העשיר יעזרו לסונוביה להפוך לחברת טכנולוגיה מובילה".

יגאל זיתון מסר: "מצאתי בסונוביה שילוב של צוות מקצועי, שוק צמא לחדשנות, טכנולוגיה מבטיחה והתלהבות גדולה שאפשר לחוש בחברה. שוק הטקסטיל הוא שוק רחב ומבוסס מצד אחד אבל בחיפוש אחר פתרונות טכנולוגיים ירוקים אשר יעניקו יתרון תחרותי משמעותי ליצרנים. סונוביה מציעה טכנולוגיה שתביא את היתרון הזה לשוק הטקסטיל. אני מתרגש מאוד להצטרף לחברה כמנכ"ל. אביא את הניסיון העסקי הרב שצברתי בתחום הדפוס הדיגיטלי ובפיתוח והשקת מוצרים מנצחים, כדי לממש את ההבטחה המסחרית הטמונה בסונוביה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully