וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 6 שנים כמנכ"ל: איציק בנבנישתי עוזב את פרטנר

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 22:16

מנכ"ל קבוצת פרטנר הודיע לדירקטוריון על כוונתו לפרוש, ועדה תמונה לאיתר המנכ"ל. בנבנישתי: "גאה בהצלחות שהשגנו יחד, ועכשיו אחרי שהשלמתי את המשימות המרכזיות שהצבתי לעצמי, זה הזמן לדרך חדשה"

מנכ"ל פרטנר לשעבר איציק בנבנישתי. יחצ,
יוצא לדרך חדשה. בנבנישתי/יחצ

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, הודיע לדירקטוריון החברה על כוונתו לפרוש מתפקידו אחרי 6 שנים בתפקיד. דירקטוריון החברה שנענה לבקשה, יפעל למנות ועדה לאיתור מנכ"ל. בנבנישתי נכנס לתפקיד המנכ"ל ביוני 2015, בתקופה של חסר ודאות בשוק התקשורת, וצומת משמעותי של החלטות אסטרטגיות לחברה שהייתה בעיצומו של משבר מול זכיינית המותג אורנג' העולמית.

מיד עם כניסתו לתפקיד, בנבנישתי הוביל את ההחלטה להיפרד ממותג אורנג' העולמי, ולמתג את החברה מחדש בפברואר 2016 תחת השם 'פרטנר'. השינוי המשמעותי ביותר אותו הוביל בנבנישתי היה בהפיכת פרטנר מחברת סלולר מצוינת לקבוצת תקשורת כוללת המובילה כיום את שוק התקשורת בכל תחומי פעילותה, בחדשנות, בשירות ובצמיחה.

בנבנישתי הוביל בתקופתו כמנכ"ל פרטנר, כמה מהלכים אסטרטגיים בולטים לביסוס פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת, בהם: פיתוח תחום הסלולר עם פרישה של דור 4.5 והשקת הדור ה-5, הקמת תשתית סיבים אופטיים עצמאית עם הפרישה הנרחבת ביותר בישראל של רשת פעילה לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה, והשקת שירות פרטנר TV, שירות הטלוויזיה הצומח בישראל, עם שיתופי פעולה פורצי דרך עם נטפליקס, אמזון ושותפים בינלאומיים נוספים.

יו"ר הדירקטוריון אסנת רונן: "אני רוצה להודות לאיציק, על שש שנים בהן הוביל את פרטנר והפך אותה בכישרון רב מחברת סלולר מצוינת לקבוצת תקשורת כוללת. מההיכרות בינינו אני יודעת שאתה תמיד מחפש את האתגר הבא ומאחלת לך בשמי ובשם דירקטוריון החברה המון הצלחה".

בנבנישתי ציין: "אלה היו שש שנים מופלאות בפרטנר, מלאות בעשייה מרגשת ובהישגים פורצי דרך. אני גאה בהצלחות שהשגנו יחד, ועכשיו אחרי שהשלמתי את המשימות המרכזיות שהצבתי לעצמי, זה הזמן לדרך חדשה".

קרן אופק, יו"ר ועד עובדי פרטנר, נפגשה עם בנבנישתי, על רקע הודעתו על סיום תפקידו בחברה. אופק הודתה לבנבנישתי על השותפות בדרכו להוביל את פרטנר מחברת סלולר לקבוצת תקשורת. לאחר הפגישה ביניהם אמרה: "הודיתי היום לאיציק על דרך משותפת ויצירת יחסי עבודה מצוינים. בתקופה הזאת פרטנר הפכה לדוגמא ייחודית בשוק התקשורת לכך שאינטרס העובדים והחברה חד הם וזה בא לידי ביטוי בהצלחות עסקיות, במובילות, בביטחון תעסוקתי ובשביעות רצון העובדים. בכוונתי להמשיך ולהוביל את מערכת יחסי העבודה בחברה, ולוודא שההישגים שרשמנו ישמרו גם בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully