וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: המינויים והשינויים של השבוע

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 9:55

מנהלת תקשורת שיווקית חדשה במאוחדת, מינויים באל על, סמנכ"לית תפעול גלובלי ב-Semperis ומשנה למנכ"ל איטורו. המינויים של השבוע האחרון במגזר העסקי

אורית ארטל-דלוגין מונתה למנהלת מחלקת התקשורת השיווקית במאוחדת. ארטל-דלוגין, נשואה +3, מגיעה למאוחדת עם ניסיון רב בהקמה והובלה של פרויקטים שיווקיים גדולים בעולם הבריאות. בתפקידה האחרון הקימה את מחלקת השיווק של המרכז הרפואי קפלן. קודם לכן כיהנה כמנהלת מחלקת השיווק של המרכז הרפואי ת"א (איכילוב) וכמנהלת השיווק של ביה"ח ליס ליולדות באיכילוב. במסגרת תפקידיה הובילה תהליכי מיתוג ואסטרטגיה שיווקית, היתה אחראית על איפיון והטמעת כלים דיגיטליים לתהליכי ניהול קשרי לקוחות ושיווק וכן על הקמת מועדוני יולדות שאותם העבירה בתקופת הקורונה לעולם האונליין. בעבר מילאה תפקידים בכירים במשרדי פרסום מהמובילים בארץ בתחום ניהול לקוחות ותקציבים.

לאורית ארטל-דלוגין תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן , וכן היא בוגרת לימודי עיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן, קורס דירקטורים וקורסים בינלאומיים בשיווק.

עופר חברוני, סנמכ"ל חטיבת לקוחות של מאוחדת ברך על המינוי החדש וציין: "אורית מצטרפת למהפכת הרפואה ההיברידית שמאוחדת מחוללת במערכת הבריאות הישראלית בשנתיים האחרונות בכלל ובתקופת הקורונה בפרט. בחרנו באורית כדי שתתרום מניסיונה הרב והמוצלח בהנגשת שירותי רפואה ייחודיים לציבור הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים".

עם כניסתה לתפקיד מציינת אורית כי היא נרגשת להצטרף לנבחרת המקצוענים של מאוחדת ולהיות שותפה לשדרוג עולם הבריאות בישראל.

אורית ארטל דלוגין. גליה חרמון,
אורית ארטל דלוגין/גליה חרמון

סטארט-אפ הסייבר הישראלי-אמריקאי Semperis הודיע לאחרונה על מינויה של מורן בר לתפקיד סמנכ"לית התפעול הגלובלי בחברה (VP Global Operations) במסגרת תפקידה מורן תהיה אחראית על תהליכים חוצי חברה ותסייע להנהלה הבכירה בעבודה הגלובלית השוטפת.

מורן מגיעה לתפקיד לאחר שנים של הישגים בתעשיית ההייטק המקומית בהן שימשה בשנה האחרונה כראש המטה של שר המדע והטכנולוגיה. לפני כן, כיהנה בר כמנכ"לית אתר הטכנולוגיה 'Geektime' שהיתה שותפה לייסודו לפני יותר מעשור. בנוסף, הייתה לשם בר שותפה להקמת האקסלרטור 'Venturegeeks', מראשוני מאיצי הסטארט-אפים בישראל, וכיהנה כמייסדת שותפה של אתר האוכל '2eat'.

למורן ניסיון של 22 שנים בתעשיית ההיי-טק, במהלכן היא נבחרה לאחת מ-100 הנשים המשפיעות באירופה בהייטק, ואחת משבע הנשים המובילות בטכנולוגיה. היא בוגרת תוכנית ממר"ם של צה"ל והיא בעלת תואר ראשון במשפטים בהתמחות בטכנולוגיה ופרטיות.

עבור צוותי אבטחה המופקדים על הגנת הסייבר בסביבות היברידיות ו-Multi-Cloud ,Semperis מבטיחה זמינות ואמינות של שירותי ניהול הזהויות הקריטיים בכל שלבי ההגנה והתמודדות עם התקפות סייבר (לפני תקיפה, במהלך תקיפה ולאחר תקיפה) ומקצרת את זמן ההתאוששות ב -90%. הטכנולוגיה של Semperis צמחה מהגנה על סביבת הActive Directory שהיא תשתית ניהול הזהויות הנפוצה בעולם. פתרונות החברה מגנים כיום על למעלה מ -40 מיליון זהויות במאות חברות מכל מגוון הסקטורים מפני מתקפות סייבר, אובדן נתונים ושגיאות תפעוליות.

הארגונים המובילים בעולם מסתמכים על הפתרונות של Semperis לאתר סיכונים במערכות, ליירט מתקפות סייבר שמתבצעות ולהתאושש במהירות ממתקפות כופר וממצבי חירום אחרים. Semperis הוקמה על ידי מיקי ברזמן (מנכ"ל), גיא טברובסקי (CTO) ומתן ליברמן (סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל הפעילות בישראל). לחברה כ-140 עובדים אשר פרוסים ברחבי העולם כולל ישראל, ארה"ב, אירופה וקנדה.

מורן לשם בר : "Semperis נמצאת בתנופה וגדילה מואצת וזאת למרות התקופה המורכבת הנוכחית. אני שמחה להצטרף לחברה, ליזמים ולמשקיעים שהביעו את אמונם בה. כשעזבתי אחרי יותר מעשור את גיקטיים החלטתי שהדבר הכי חשוב בתפקיד הבא יהיה להמשיך את העשיה שלי עם אנשים טובים ומקצועיים. לאחר שנה עם שר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי, והמטה המצויין שהוביל איתנו את העשיה במשרד המדע ואת המלחמה בקורונה, שמחתי לחבור למיקי ברזמן, מנכ"ל ,Semperis ולצוות המעולה שהתגבש סביבו. אשמח למנף את הידע והניסיון שלי כדי לתרום לצמיחה של Semperis כחברת סייבר מובילה בתחומה".

מיקי ברזמן: "אני שמח על הצטרפותה של מורן בר. Semperis שמה דגש רב על שימור התרבות הארגונית המשפחתית שלנו. אני בטוח שמורן תתרום רבות מניסיונה וכישוריה להמשך צמיחת החברה. החברה נמצאת בשלבי התרחבות מואצת לתחומים חדשים ומורן תהווה דמות מפתח בהובלת פעילויות אלו."

מורן בר. יורם רשף,
מורן בר/יורם רשף

מנכ"ל אל על החליט למנות את רונן גלפרין לתפקיד מנהל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד ואת שלומי קרקו לתפקיד סמנכ"ל תחזוקה והנדסה בחברה.

גלפרין בעל ניסיון עשיר ובכיר בעולם מועדוני הלקוחות, הנאמנות התשלומים אשראי והשיווק, בן 46 בעל תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. רונן שימש בין היתר כסמנכ"ל שיווק ומכירות של כ.א.ל, יועץ לחברות מובילות במשק בתחום נאמנות לקוחות ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי של דלק ישראל.

מנכ"ל אל על אביגל שורק אמר: "ראשית אני מבקש להודות לליאור טנר על העבודה המצוינת שעשה בהובלת מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד שהוא כרטיס האשראי המוביל בישראל. אני בטוח כי לרונן הניסיון הכישרון והיכולת להצעיד את המועדון ואת כרטיס האשראי פליי קארד להישגים מרשימים בעתיד".

קרקו מונה לתפקיד סמנכ"ל תחזוקה והנדסה בחברה. שלומי בעל ניסיון רב בעולם אחזקת התעופה. הוא בעל תואר מהנדס מכונות מאוניברסיטת בן גוריון ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. שלומי שימש במגוון תפקידים בכירים בתעשיית התעופה בין היתר שימש כראש מחלקת מטוסים בחיל האוויר (בדרגת אל"מ) ומנהל חטיבת כלי טיס אזרחיים וסמנכ"ל בכיר בתעשייה האווירית, כמו כן שימש כמנהל מפעל מטוסי מנהלים אזרחיים בתעשייה האווירית.

שורק: "אני מבקש להודות ליוסי ברזני על תקופת כהונה מאתגרת במיוחד, על מנהיגות והובלת התחזוקה באל על ללא דופי. הבחירה בשלומי קרקו באה לאחר בחינה של מועמדים טובים והיא מבטאת את הרצון שלנו להמשיך להוביל את תחום התחזוקה ולהוסיף גם אלמנטים של תחרות ומתן שירותים נוספים, לאור הביקוש בתחום. אני מאמין כי ביחד נצעיד את חטיבת התחזוקה וההנדסה להישגים מרשימים".

שלומי קרקו. דוברות אל על,
שלומי קרקו/דוברות אל על
רונן גלפרין. דוברות אל על,
רונן גלפרין/דוברות אל על

חברת הפינטק איטורו הודיעה על מינויה של ד"ר חדוה בר, המפקחת על הבנקים, לשעבר, למשנה למנכ"ל ו- (Global Chief Operating Officer (COO. ד"ר בר תוביל את המצוינות התפעולית של איטורו ואת העמקת התשתיות התפעוליות של החברה והממשל התאגידי, ניהול הסיכונים, הרגולציה והאחריות החברתית.

לד"ר בר ניסיון של מעל 25 שנה בזירה הלאומית והבינ"ל בבנקאות ופיננסים. בין השנים 2015-2020 שימשה כמפקחת על הבנקים בישראל. בין השנים 2008-2015 מילאה שורה של תפקידים בכירים בבנק לאומי, האחרון שבהם - מנהלת הסיכונים הראשית. בין השנים 2005-2008 ייצגה ד"ר בר את מדינת ישראל בדירקטוריון הבנק האירופי לשיקום ופיתוח (EBRD) בלונדון. ד"ר בר בעלת דוקטורט בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

ד"ר בר נחשבת לאחת מהכלכלניות הבכירות והמוערכות בישראל, שחוללה שינויים משמעותיים במערכת הבנקאות וקידמה מהלכים של חדשנות, יעילות ותחרות, תוך שימוש בטכנולוגיה ומעבר לכלים דיגיטליים.

יוני אסיא, מייסד-שותף ומנכ"ל איטורו, אמר: "אני שמח וגאה להודיע על מינויה של ד"ר חדוה בר לתפקיד משנה למנכ"ל ו-Global COO באיטורו. חדוה שימשה כיועצת לצוות ההנהלה של איטורו בחודשים האחרונים, ליוותה את תהליך המיזוג עם חברת הספאק FinTech Acquisition Corp V, וכעת מצטרפת לסגל ההנהלה הבכיר של איטורו באופן מלא. לחדוה ניסיון יוצא דופן בתחומי הממשל התאגידי, רגולציה, וניהול סיכונים - תחומים הניצבים במוקד העשייה של איטורו לצד מיקוד בחוויית הלקוח והקפדה על יישום הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מצוינות תפעולית. אני מאמין שהצטרפותה של חדוה תהווה גורם משמעותי בשלב ההתרחבות והגדילה שהחברה נמצאת בו ותאפשר לאיטורו להמשיך ולמקד את מאמציה לטובת צמיחתה".

ד"ר חדוה בר, משנה למנכ"ל ו- Global COO, איטורו אמרה: "כמי שצמחה במערכות הבנקאות המסורתית בחרתי להצטרף לאיטורו - אחת מחברות הפינטק הגלובליות הבולטות והחדשניות, הנמצאת בחוד החנית של 'העולם החדש' של ההשקעות, מתוך אמון בחזונה של החברה ובהנהלתה. אני מצפה לעבודה המשותפת עם צוות הנהלת איטורו ועובדי החברה, ומאמינה שעבודה מתמשכת בסטנדרטים רגולטוריים גבוהים והמשך השקעות ביכולות התפעוליות של החברה יתמכו ואף יאפשרו את המשך צמיחתה המהירה בעולם וייצרו ערך ללקוחות החברה ולבעלי המניות שלה".

ד"ר חדוה בר. רונן פדידה,
ד"ר חדוה בר/רונן פדידה

פאהן קנה ניהול בקרה מודיעה על קידומם של רו"ח נועם פרקש לשותף וארז מימון לדירקטור בחברה. רו"ח נועם פרקש, בן 39, הוא שותף, מומחה בניהול סיכונים בפירמה, בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל. פרקש מנהל צוות הנותן שירותי ביקורת פנימית, ניהול פיקוח ובקרה ובמתן שירותי ייעוץ ליישום סעיף 404 לחוק הסרביינס אוקסלי בחברות שונות בארץ ובחו"ל. רו"ח פרקש בעל ניסיון של למעלה מעשור בניהול בקרה בחברות ובארגונים במגזר הציבורי, והפרטי. כמו כן, בעל ניסיון בביקורת חשבונאית במסגרת עבודתו בעבר בתור מבקר במשרד רו"ח. לרו"ח פרקש ניסיון מיוחד בתחום פיקוח ובקרה אחר חברות גלובליות בתחומי נדל"ן,תעשייה, והייטק.

ארז מימון, בן 52, הוא דירקטור, ראש תחום בטיחות גהות וסביבה בפירמה, בעל תואר ראשון בפיזיקה מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני באבטחת איכות ואמינות מהטכניון. מימון מנהל את מחלקת בטיחות וגהות תעסוקתית בפאהן קנה ניהול בקרה, ובעל ניסיון רב בתחום , שימש כמפקח עבודה ראשי במשרד העבודה והרווחה ולפני כן כחוקר תאונות עבודה ראשי במשרד הכלכלה. מימון פרש מצה"ל בדרגת סגן אלוף לאחר ביצוע שורה של תפקידים בתחום מחקר והפיתוח, ניסויים באמצעי לחימה טכנולוגיים, וניהול מערכות ייצור מורכבות וגדולות בצה"ל. היום מימון משמש גם כיועץ לגופים ממשלתיים בתחום, שותף בוועדות היגוי שונות, ומרצה וכותב בתחום הבטיחות.

יוסי גינוסר מנכ"ל פאהן קנה ניהול בקרה בירך על המינוים ואמר: "אני גאה על המינוים החדשים והראוים. זוהי הזדמנות נהדרת לציון 30 שנות פעילות לפאהן קנה ניהול בקרה, שנחשבת לחברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום שירותי ביקורת פנימית הרבה בזכות ההון האנושי המקצועי שלנו. זו גם הזדמנות לציין לחיוב את העובדה שכל ששת השותפים בניהול בקרה החלו את דרכם כמתמחים בפירמה. נועם וארז הינם מומחים בעלי שם, כל אחד בתחומו, ואני מאחל שימשיכו להוביל את החברה לפסגות חדשות בהצלחה"

ארז מימון. יחצ,
ארז מימון/יחצ
נועם פרקש. אייל טואג,
נועם פרקש/אייל טואג
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully