וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה: חמישה חילופים יתאפשרו גם ביורו הקרוב

בגוף הכדורגל האירופי החליטו להמשיך עם הנוהל שהוכנס בזמן הקורונה. כמו כן הוחלט כי כל מדינה תקבע מעתה את מגבלת הצופים בהתאם למצבה

תקציר: כל השערים ממוקדמות המונדיאל, 30.3/ספורט 1

קונגרס אופ"א התכנס היום (רביעי) והביא איתו מספר החלטות לגבי עתיד הכדורגל האירופי בשנה הקרובה בצל הקורונה. ההחלטה המשמעותית ביותר שהתקבלה היא לאפשר חמישה חילופים גם ביורו 2020, שנדחה מהקיץ שעבר לקיץ הקרוב.

"הסיבות לכך הן אותן סיבות שהכנסנו את השינוי הראשוני", נמסר מאופ"א, "לוח המשחקים הושפע קשות ממגפת הקורונה, והרי החוק הזה תקף כבר למשחקי מוקדמות המונדיאל שייערכו ממרץ 2021 עד מרץ 2022". חמישה חילופים יתאפשרו גם במסגרת משחקי הגמר של ליגת האומות באוקטובר 2021, וגם במשחקי הפלייאוף של ליגת האומות במרץ 2022.

שחקן נבחרת הולנד דוני ואן דה בייק מחליף את דייבי קלאסן. David Bustamante/Soccrates, GettyImages
חלוקת כוחות. ואן דה בייק מחליף את קלאסן בנבחרת הולנד/GettyImages, David Bustamante/Soccrates

כמו כן, הוחלט להסיר את מגבלת הצופים עליה הוחלט באוקטובר 2020. כזכור, אופ"א אישרה למלא אצטדיונים עד 30 אחוז מתכולתם, אך כעת, הוחלט בוועדה כי "לאור העובדה כי 55 ההתאחדויות מתמודדות עם מצבים שונים במסגרת המגפה, אין טעם בהגבלה הזו. ההחלטה על כמות הצופים תיפול על הרשויות המקומיות". עם זאת, האיסור על הכנסת קהל חוץ למשחקים במסגרת אופ"א נותר כשם שהיה, ויישאר לכל הפחות עד מאי.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully