וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: המינויים והשינויים של השבוע האחרון

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 10:16

מנהלת שיווק חדשה ל"הגלידות של פלדמן", סמנכ"ל שירות בגולן טלקום, מנכ"ל חדש ל-Stickit ומינויים בדירקטוריון מטח. כל התזוזות של השבוע האחרון

ארז וולף, מנכ"ל חברת "הגלידות של פלדמן", הודיע על מינויה של ליאת יונה למנהלת השיווק של החברה ותחליף את שי שלו. יונה מביאה איתה ניסיון רב שנים בתחום השיווק בחברות גדולות, ביניהן עבדה שנה וחצי כמנהלת המרקום של חברת ESSENCE GROUP ולפני כן, עבדה כ-10 שנים בחברת "קוקה- קולה".

ליאת יונה, בת 40, (נשואה+ 3), מתגוררת בתל אביב, בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום. כעת תחליף ליאת יונה את שלו בתפקיד מנהל השיווק, שהיה מבעלי חברת גלידות פלדמן לפני שנרכשה על ידי קרן גרין לנטרן לפני כשנתיים ומנוהלת על-ידי דני בן רעי, ריצ'י הנטר ויוסף אליאש. שלו ימשיך ללוות את החברה במשרה חלקית כיועץ החברה.

ארז וולף, מנכ"ל הגלידות של פלדמן מסר: "אני מברך ושמח על ההחלטה לצרף את ליאת יונה למשפחת פלדמן. לליאת יש ניסיון רב בתחום השיווק ואני סבור ובטוח כי היא תביא עמה רעיונות חדשים וייחודים ותצעיד את חברתנו קדימה. אני מאחל לליאת הצלחה בתפקידה החדש".

ליאת יונה. יחצ,
ליאת יונה/יחצ

תומר אנגל מונה לסמנכ"ל השירות בגולן טלקום ויחליף בתפקידו את עינת בנימיני. אנגל, 39, הוא בעל תואר ראשון במדעי החברה, מגיע לחברה לאחר ניסון של 18 שנים בשוק התקשורת בחברות פרטנר והוט בהן כיהן בתפקידי ניהול בכירים בעולמות השרות, השימור והמטה. אנגל הוביל וקידם תהליכים משמעותיים במערכים הטלפוניים, הדיגיטליים והפרונטליים.

בתפקידיו האחרונים ניהל אנגל את מערך המיגון והרשת של חברת איתוראן, ניהל מחלקה באגף השיווק של פרטנר, בנוסף למגוון תפקידים נוספים בחברה, וכן ניהל את מחלקת שירות הלקוחות ומחלקת קשרי לקוחות בחברת הוט.

אילן סיגל, מנכ"ל גולן טלקום התייחס למינוי ואמר: "אנו מברכים את תומר עם הצטרפותו למשפחת גולן טלקום. תומר מביא עימו קרוב ל- 20 שנים של שירות ועשייה ענפה בעולם התקשורת ואני בטוח שיהווה נכס משמעותי לחברה ולרמת ואיכות השירות".

תומר אנגל. יחצ,
תומר אנגל/יחצ

חברת הקאנביס StickIt המפתחת "מקלוני קנאביס" (Cannabis Sticks) להכנסה לתוך סיגריה מודיעה על מינויו של אלי בן-הרוש למנכ"ל החברה. מינויו של בן-הרוש מתבצע לצד כניסתה המיידית של החברה לייצור ושיווק מכירות באירופה.

בן-הרוש, כיהן עד לאחרונה כנשיא ווניטייז הבורסאית במשך מספר חודשים עד לסיום תפקידו ב 2020. בנוסף, כיהן כסגן נשיא ומנכ"ל פרמייר מעבדות ים המלח ב- 6.5 שנים האחרונות והיה אחראי על מכירות ב-74 מדינות ובכ-1,000 נקודות מכירה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים בשנה. יחד עם זאת, מכהן כדירקטור במספר חברות ונשיא חברת מריאנה בע"מ הפועלת בתחום המחקר והפיתוח בקנאביס.

חברת הקאנביס StickIt פיתחה "מקלוני קנאביס" (Cannabis Sticks) מהפכניים המיועדים להכנסה לתוך סיגריה מכל סוג. מקלון הקאנביס מזכיר קיסם שיניים, מה שמאפשר להכניס אותו בקלות לכל סיגריה. המקלון מורכב מתמצית מקור של רכיבי קנאביס - ולא מנגזרות שמנים - והוא נשרף באותה המהירות כמו הסיגריה וחוסך את הצורך המסורבל של הגלגול. הטכנולוגיה של StickIt, שנמצאת בהליך רישום להגנת פטנט בינלאומית, מאפשרת שמירה על מחיר אטרקטיבי לצרכן, חווית משתמש עקבית בכל פעם ואפשרות לשנות פונקציונליות (שיכוך כאבים, אנרגיה, פוקוס, שיפור שינה ועוד), טעמים (וויסקי, שוקולד, מסטיק ועוד), ומינון מדויק של החומרים האקטיביים (10, 20 ו-30 מיליגרם).

אלי בן הרוש. יערה דלגושן,
אלי בן הרוש/יערה דלגושן

מינוי נוסף בהנהלת סלופארק - גיא אברהמי מונה לתפקיד VP BIZDEV ומצטרף לשורת מינויי צוות ההנהלה מהחודש האחרון - קרן שיף בתפקיד CRO, לירון עובדיה בתפקיד VP HR והגר אמזלג בתפקיד VP Finance .

אברהמי מביא איתו ניסיון רב בעולמות הפיתוח העסקי. בתפקידו הקודם כיהן במשך כשנתיים וחצי כמנכ"ל היחידה העסקית של "Gett Together", חברת בת שהוקמה בתוך Gett והתמקצעה בעולמות התחבורה השיתופית. בהמשך כיהן בתפקיד ה- Head of Growthשל Gett. קודם לכן ביצע מגוון תפקידי בניית מותגים ושיווק ומכירות בכירים בזירה המקומית והבינ"ל - ביניהם ניהול המותג של מועדון הכדורגל מכבי ת"א, וכן ניהול תחום השיווק העסקי בתאגיד הטבק הגלובלי פיליפ מוריס אינטרנשיונל. אברהמי בעל תואר ראשון בסוציולוגיה מאוניברסיטת תל-אביב.

מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק: "מינויו של גיא מצטרף לשורת מינויי צוות ההנהלה מהחודש האחרון, מהלך שנעשה מתהליך הרחבת פעילות סלופארק וצמיחתה בארץ ובחו"ל. אני בטוח שצוות ההנהלה יוביל את האסטרטגיה של הפעילות ויצמיח את נתח השוק של החברה תוך הכנסת שירותים חדשים לקהל הנהגים בישראל וכן יפתח ויגדיל את פעילות החברה מעבר לים".

גיא אברהמי. יחצ,
גיא אברהמי/יחצ

מנכ"ל מטח יוסי בידץ ויו"ר מועצת המנהלים איציק דנציגר הודיעו על צירופם של אהרון אהרון ושירין חאפי נאטור לדירקטוריון החברה, מינויים המשקפים את אבני היסוד של מטח - חדשנות, טכנולוגיה וחינוך.

לשניים עשייה רבה ומכובדת בתחומים אלה - אהרון אהרון, מייסד סי-פרטו אשר כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל רשות החדשנות, ובעבר כיהן כסגן נשיא טכנולוגיות חומרה ומנכ"ל מרכז הפיתוח של אפל בישראל, ניהל חברות טכנולוגיה מובילות כדוגמת קמרו וסיברידג' וכן היה בתפקידים בכירים בצורן וי.ב.מ. חאפי נאטור מנהלת בית ספר אורט הערבי למדעים ולהנדסה בלוד, בוגרת תכנית "מעוז" לפיתוח ורישות מנהיגים בכירים, וזוכת פרס "אבירות מרכז פרס לשלום לשנת 2021".

יו"ר המועצה איציק דנציגר הסביר: "אהרון מביא עימו לשולחן הדירקטוריון של מטח ניסיון מקצועי עשיר בכל צמתי ההיטק הישראלי, שצבר מתוקף תפקידיו במספר חברות טכנולוגיה מובילות, במגזר הציבורי ובטכניון (בעל תעודת הוראה, מרצה בטכניון, וכותב ספרי לימוד עצמי במטח בתחילת דרכו). אנו בטוחים שבאופן טבעי יתרום רבות לסביבת העבודה של מטח.

מעולמות החינוך המתקדמים מינוייה של שירין חאפי נאטור , משקף מספר מהפכות והישגים, אליהם הגיעה מאז החלה ה ב-2009 את תפקידה כמנהלת בית הספר אורט בשכונת הרכבת בלוד, אז למדו בתיכון 150 תלמידים וכיום לומדים בו 1300 תלמידים . שירין נבחרה בעבר כאחת משמונה צעירים ומשפיעים בעולם בקהילת - "Leaders", הכפופה לפורום הכלכלי העולמי וכן נכללה ברשימת הצעירים המבטיחים של עיתון דה-מרקר ואחת מ-50 האנשים המשפיעים בתחום החינוך של עיתון הארץ. "אין לי ספק כי שירין , המפעילה שיטות חינוך חדשניות ויוצאות דופן אשר מביאות תלמידים להישגים בלתי רגילים, תביא עימה ערך מוסף של מנהיגות השטח החינוכית לליבת העיסוק שלנו", הוסיף דנציגר.

אהרון אהרון. שלומי אמסלם,
אהרון אהרון/שלומי אמסלם
שירין חאפי נאטור. יחצ,
שירין חאפי נאטור/יחצ

דוראל אנרגיה הודיעה כי ח"כ לשעבר חיים ילין מצטרף אליה כיועץ עסקי לחברה. במסגרת תפקידו, ייעץ ילין לצוות הפיתוח העסקי של החברה ויסייע להם לקדם פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת.

ילין, הפועל כיום כיו"ר קיבוץ כרמיה וכיהן בעברו כח"כ מטעם סיעת יש עתיד וכיו"ר המועצה האזורית אשכול, הינו בעל ניסיון רב והבנה מעמיקה בצורכי האנרגיה המתחדשת של ההתיישבות הקיבוצית. החיבור בין ילין לדוראל נולד בהמשך לשיתוף הפעולה בין קיבוץ כרמיה לחברה, השותפים יחד בהקמת שדה סולארי גדול, המתפרס על פני 250 דונמים.

יקי נוימן, מנכ"ל דוראל אנרגיה: "אני מברך את ילין על הצטרפותו כיועץ חיצוני לחברה. מאחורי ילין שנות עשייה רבות בהתיישבות הקיבוצית וכן במגזר הציבורי, בין היתר כייו"ר השדולה החקלאית בכנסת. אני בטוח כי ניסיון זה יסייע לחברה לממש את מטרותיה ולקדם את פעילותה בקיבוצים ובמושבים, המהווים שותפים טבעיים של החברה בתחום האנרגיה המתחדשת.

חיים ילין. יחצ,
חיים ילין/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully