וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוס קוו בצמרת

18.12.2000 / 22:21

בית"ר נראתה במחצית הראשונה מול מכבי פ"ת כמו ברוב העונה: לחוצה ולא שוטפת. שיפור במחצית השניה הניב צמד תוך דקותיים (רוסו וחלפון) והשאיר את סגנית המוליכה צמודה למכבי חיפה

זה התחיל קשה. זה לקח בדיוק שעה. אחרי מחצית ראשונה גרועה של בית"ר ירושלים הלחוצה, הגיע השער של ג'ובאני רוסו, ששיחרר את שחקני סגנית המוליכה מספיק על מנת לייצר אחד נוסף תוך שתי דקות, ולהישאר צמודה למכבי חיפה במרחק של שתי נקודות בלבד.

פ"ת הגיעה למשחק אחרי הפסד 1:0 למכבי חיפה, והמאמן יוסי מזרחי נאלץ להתמודד שוב עם הרכב חסר: עידן מליחי וצחי שמריהו לא היו בסגל. מוראד מגמאדוב, שמתאושש מפציעה, פתח על הספסל ואילו שרון צופין עלה לשחק עם זריקות. בנוסף, נעדר גם תומר בן-יוסף המורחק.

מזרחי העלה בהרכב את הצעירים איתן פריינטה וערן לוי לראשונה העונה בהרכב, וכן את איוון אבאזה הקרואטי. גיא יצחק וסמי דניאל פתחו על הספסל ונכנסו בהמשך.

מאמן בית"ר, אלי גוטמן, פתח עם ההרכב הרגיל, כולל המגן פליקס חלפון, שעלה לשחק עם זריקה. ניר סביליה ואלון מזרחי המשיכו לשחק יחד בהתקפה. ז'אן טלסניקוב פתח שוב על הספסל, כמו גם יניב אברג'יל. שניהם נכנסו ברבע השעה האחרונה.

המחצית הראשונה היתה, כאמור, חלשה, בייחוד מצידה של בית"ר. דווקא פתח תקוה הגיעה למספר מצבים, שלא נוצלו לשערים.

בדקה השביעית היתה הזדמנות מצויינת ברחבת בית"ר לאבאזה הפתח תקוואי, אבל הכדור שלו יצא החוצה. בדקה ה-17 בעט אסי טובי, ואיציק קורנפיין הדף היטב. מנגד נגח סביליה מקרוב כדור קרן, אבל מצא את גולן מלול מוכן. בדקה ה-28 ניסה אופיר קופל את מזלו בכדור חזק מ-30 מ', שעבר מעט מעל המשקוף הבית"רי.

בהמשך הגיעו שתי הקבוצות להזדמנויות שלא צלחו, ובדקה ה-44 הגיעה ההזדמנות של המחצית: בית"ר יצאה למתפרצת, הכדור הגיע אל מזרחי שחדר לרחבה ומ-10 מ' מצא רק את העמוד.

בפתיחת המחצית השניה נפגע ג'ובאני רוסו בראשו ע"י שחקן יריב, אבל התאושש לאחר קבלת טיפול והמשיך.

בדקה ה-61 מצליחה בית"ר לכבוש את השער היקר ולעלות ליתרון: רוסו קיבל כדור ברחבת פ"ת, ניצל בילבול של ההגנה ובעט בסיבוב כדור חלש מ-8 מטר. מלול, שהיה טוב עד אז, היה צריך להגיע לכדור, אך הוא לא הספיק לזנק, אולי בגלל שלא ראה את הכדור בשל סבך השחקנים שברחבה. 0:1 לירושלים.

בעוד שחקניו של יוסי מזרחי נערכים למצב החדש אליו נקלעו, ובתוך דקותיים ספגו שוב: סביליה פרץ באגף ימין, שלח כדור לרחבה, מלול הצליח להקדים את מזרחי, אבל פליקס חלפון ניצל השתהות של הגנת פ"ת, חדר לרחבה ובעט פנימה את הכדור החוזר ממרכז הרחבה כדי לקבוע 0:2 לבית"ר.

יוסי מזרחי הכניס את גיא יצחק וסמי דניאל במקום ערן לוי ואיוון אבאזה. אחר כך נכנס גם רפי הללי במקום אסי טובי.
גוטמן, מצידו, הכניס את טלסניקוב במקום מזרחי והמאר.

עד לסיום שיחקה בית"ר בביטחון ולא איפשרה לפתח תקוה להגיע להזדמנויות ממשיות, שיסכנו את יתרונה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully