וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק כדורסלן אגדי: צפו בסרטו זוכה האוסקר של קובי בריאנט

27.1.2020 / 8:58

כוכב ה-NBA קובי בריאנט, שנהרג הלילה בתאונת מסוק טראגית בארצות הברית, היה לא רק שחקן כדורסל אגדי ונערץ אלא גם זוכה אוסקר. בשנת 2018 זכה בפסלון המוזהב על הסרט שכתב "כדורסל יקר" בקטגוריית "סרט האנימציה הקצר" המבוסס על סיפור חייו. צפו בסרטון

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

כוכב ה-NBA קובי בריאנט, שנהרג הלילה בתאונת מסוק טראגית בארצות הברית, היה לא רק שחקן כדורסל אגדי ונערץ אלא גם זוכה אוסקר - למעשה, הכדורסלן היחיד במעמדו שבארון שלו מונחות לא רק טבעות אליפות אלא גם פסלון מוזהב.

בריאנט זכה בו ב-2018 בקטגוריית סרט האנימציה הקצר וזאת הודות לסרט "כדורסל יקר". הוא הפיק אותו וכתב את התסריט שלו, אותו ביים גלן קין. אורכו של הסרט חמש דקות ועלילתו מתארת את הקריירה של הכדורסלן האגדי מנקודת מבטו. הוא מבוסס על מכתב הפרישה שכתב בריאנט לאתר האינטרנט The Players' Tribune, שהוקם ב-2014 ומביא את דבריהם של ספורטאים מקצועניים באופן ישיר, ללא "תיווך" של של כלי תקשורת אחרים.

"כשחקני כדורסל, אנחנו אמורים לסתום את הפה ולכדרר. אבל אני שמח שאנחנו עושים קצת יותר מזה", אמר אז קובי בנאום הזכייה המרגש שלו. הדברים הללו היו רמז עבה להתרחשות בה היה מעורב לברון ג'יימס חודש לפני כן. לברון הביע את דעתו בנושאים פוליטיים ומנחת הטלוויזיה לורה אינגרהאם מ"פוקס ניוז" הביעה את מורת רוחה מהעניין ואמרה: "תשמור את הדעות הפוליטיות שלך לעצמך. או כמו שמישהו פעם אמר: 'תסתום את הפה ותכדרר'".

אחרי שירד מהבמה, בריאנט התפנה לענות לשאלות הכתבים ואמר: "אני מרגיש יותר טוב משזכיתי באליפויות, אני נשבע שזה נכון. אני עובד על ספר עכשיו, אני לא יכול לחכות להתעורר בבוקר ולהתחיל לכתוב".

צפו כאן בסרטו של בריאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully