וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דה בראונה: "השיבוץ להגרלת היורו הוא בושה, זה עיוות של החוקים"

כוכב בלגיה רתח על שיבוצה של נבחרתו שמוליכה את דירוג פיפ"א לבית אחד עם דנמרק ורוסיה שיארחו את משחקיהן בשלב הבתים בשל אילוצים בירוקרטיים: "הכדורגל שאנחנו מכירים הופך יותר ויותר לביזנס"

עריכת וידאו: ניר חן

השינויים הרבים בפורמט של אליפות אירופה ממשיכים לגרור ביקורות, ועם תום שלב המוקדמות הרגיל, שאחריו יגיע שלב הפלייאוף השנוי במחלוקת דרכו יגיעו ארבע נבחרות נוספות לטורניר שייערך ב-12 ערים שונות באירופה הקיץ, התגלו כמה סדקים משמעותיים בשיטה החדשה של אופ"א.

מי שכבר הביע את חוסר שביעות רצונו הוא קווין דה בראונה, כוכב נבחרת בלגיה שתקף בחריפות את אופ"א על השיבוץ של נבחרתו לקראת הגרלת הבתים של יורו 2020, שתיערך בשבת הבאה. השדים האדומים, שמוליכים את דירוג פיפ"א וסיימו קמפיין מוקדמות מושלם עם 10 ניצחונות ב-10 משחקים ויחס שערים מדהים של 3:40, שובצו אומנם בדרג א' של ההגרלה אבל כבר גילו שיפגשו את שתיים ממארחות השלב המוקדם - דנמרק ורוסיה.

קווין דה בראונה שחקן נבחרת בלגיה מול אלכסיי מירנצ'וק שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
ייאלצו לנדוד שוב לרוסיה. קווין דה בראונה/רויטרס

בשל העובדה שארבע מתוך חמש הנבחרות האחרות ששובצו לדרג א' הן בין המדינות המארחות - אנגליה, איטליה, גרמניה וספרד - והמארגנים שיבצו אותן מראש למשחקים אותן יארחו, יחד עם ההכרח הפוליטי להפריד בין רוסיה לאוקראינה, נוצר מצב אבסורדי בו עוד לפני ההגרלה כבר ברור שבלגיה תשובץ לבית ב', יחד עם דנמרק, שתארח את משחקה בקופנהאגן, ורוסיה, שתארח את משחקה בסנט פטרסברוג.

"זו בושה", זעם דה בראונה, שכיכב אתמול עם צמד ב-1:6 המוחץ של הבלגים על קפריסין של רן בן שמעון, והכריז: "זה מרגיש כמו פגיעה בטוהר הטורניר, ולצערי הכדורגל שאנחנו מכירים הופך יותר ויותר לביזנס". למעשה העניין היחיד של בלגיה בהגרלה יהיה בנוגע ליריבתם השלישית, שתוגרל מבין ויילס או פינלנד.

עוד בוואלה!

יריבת נבחרת ישראל בפלייאוף: הונגריה, סקוטלנד או בולגריה

לכתבה המלאה
יורו 2020: הדרגים לפני ההגרלה. עיבוד תמונה
יורו 2020: הדרגים לפני ההגרלה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully