וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' סאות'גייט: "אנחנו בכושר טוב יותר ממה שהיינו לפני המונדיאל"

מאמן נבחרת אנגליה התמוגג משחקניו, במיוחד מהחלוצים: "כששאר השחקנים רואים איך שלישיית ההתקפה עובדת, הם לא יכולים להרשות לעצמם לא לעבוד קשה"

יוטיוב

בווידאו: ג'ו גומס באימון נבחרת אנגליה

נבחרת אנגליה השלימה הערב (ראשון) קמפיין נבחרות פורה במיוחד עם 0:4 מרשים בקוסובו. הארי קיין עלה לראש טבלת מלך השערים של המוקדמות כשכבש את השער ה-12 שלו בקמפיין. שחקיו של גארת' סאות'גייט כבשו במהלך הקמפיין 38 שערים, הכי הרבה מאז מוקדמות גביע העולם של 1966, אז כבשה נבחרת שלושת האריות את אותה כמות שערים, אך אז זה היה ב-17 משחקים לעומת 10 משחקים בקמפיין הנוכחי. הפעם היחידה שהאנגלים כבשו יותר שערים בקמפיין מוקדמות היתה ב-1908 אז כבשו 39 שערים בשבעה משחקים בלבד.

"הייתי אומר שאנחנו בכושר טוב יותר מכפי שהיינו לפני המונדיאל ברוסיה", התמוגג המאמן האנגלי בסיום המשחק בקוסובו. "מצד שני, בתקופה המקבילה לזו לפני הטורניר ברוסיה, עשינו צעדים משמעותיים כדי להיות מוכנים לטורניר, נהיה חייבים לעשות את זה גם הפעם ולעבוד קשה כדי להשתפר, כמו שעשינו אז. אני חושב שיש בנו את האמונה והביטחון הדרושים, לא קשה לראות את זה".

שחקן נבחרת אנגליה, הארי קיין. רויטרס
"כשנשחק נגד נבחרות גדולות יותר, נהיה חייבים לשחק כמו שצריך". הארי קיין/רויטרס

על ההתקפה הקטלנית שהציגה נבחרתו אמר סאות'גייט: "ראחים סטרלינג, הארי קיין ומרכוס רשפורד אלה שחקנים שכל כך מרגש לעבוד איתם. הם יוצרים אחד עבור השני, וכולם כובשים - שזה לא משהו שאפשר היה להגיד על סטרלינג ורשפורד עד לפני שנה וחצי, כשהמספרים שלהם היו פחות טובים. כששאר השחקנים רואים איך השלישייה הזו עובדת קשה, מבקיעה, לוחצת את ההגנה, יוצרת עבור האחרים - הם לא יכולים להרשות לעצמם לא לעבוד קשה גם. זה נהדר עבורינו, וכך אנחנו צריכים לשחק".

"היו לנו כמה רגעים ששחקני קוסובו קצת הלחיצו אותנו", אמר הכובש המצטיין עד כמה בקמפיין המוקדמות, הארי קיין. "אבל עמדנו בזה, ולקראת הסוף, כשנוצרו לנו קצת מרווחים ידענו לגמור את כמו שצריך ו-0:4 זו תוצאה טובה. אנחנו יודעים שאנחנו יוכלים להראות יותר טוב, אבל היום היה קשה לפתח משחק לאור המצב הרע של המגרש. כשנשחק נגד נבחרות גדולות יותר, נהיה חייבים לשחק כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully