וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי: "לא מרגיש כאב או חוסר נוחות, אנותח בדצמבר"

חלוץ נבחרת פולין דיבר לקראת ישראל וסיפר כי החליט לדחות את הניתוח: "ברור שאני בכושר הכי טוב בקריירה שלי, גיל זה רק מספר"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

רוברט לבנדובסקי דיבר היום (רביעי) במסיבת עיתונאים של נבחרת פולין לקראת המשחקים מול ישראל וסלובניה במוקדמות יורו 2020. חלוץ באיירן מינכן והנבחרת הפולנית, שכבר הבטיחה את עלייתה אל הטורניר בשנה הבאה, היה בספק כיוון שהוא זקוק לניתוח, אבל החליט לדחות אותו.

לבנדובסקי אמר: "אני לא מרגיש איזה כאב או חוסר נוחות. לגבי הניתוח עצמו, אני אעבור אותו בסיום הסיבוב הראשון בדצמבר. שום דבר לא מפריע לי באימונים כרגע". חלוץ באיירן מינכן, שכבש העונה בכל המשחקים שלו בבונדסליגה ובליגת האלופות, התייחס למועמדות שלו לבלון ד'אור ואמר: "אני שמח להיות מועמד לתואר הזה, אבל אני מתמקד בעיקר בדברים אחרים".

על הכושר המצוין בו הוא נמצא אמר לבנדובסקי: "בכל הקשור להופעות שלי, זה ברור שאני בכושר הכי טוב בקריירה שלי. גיל זה רק מספר. אני שמח להיות במצב פיזי טוב. חוץ מהשערים, אני גם מרגיש טוב על המגרש, אני תומך בחברים שלי לקבוצה ונהנה". החלוץ התייחס גם לחילופי המאמנים בבאיירן ואמר: "התזמון היה לא מוצלח כי אנחנו בחצי העונה ואין הרבה מאמנים בשוק, אבל אני חושב שהנזי פליק הוא האיש הנכון, יש לו הזדמנות להיות המאמן שלנו לפחות עד סוף העונה".

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. רויטרס
"שום דבר לא מפריע לי באימונים כרגע". לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully