וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגיע למשחק נגד ישראל? רוברט לבנדובסקי יקבל החלטה ביום ראשון

חלוץ נבחרת פולין עדיין לא החליט מתי לעבור את הניתוח במפשעה. יו"ר ההתאחדות טוען: "לדעתי הוא ישחק נגד ישראל וסלובניה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חלוץ נבחרת פולין, רוברט לבנדובסקי, יגיע למחנה נבחרתו ביום ראשון, יתייעץ עם הצוות הרפואי ולאחר מכן יחליט מתי לעבור ניתוח במפשעה. לבנדובסקי שנמצא בכושר פנטסטי, סובל מבעיה קלה שלא מונעת ממנו לשחק, אבל כן מחייבת ניתוח. "אני לא מרגיש כאב, כך שאין בעיה. הניתוח שאני צריך לעבור לא גדול, אבל הוא מצריך היעדרות של כשבועיים", אמר הפולני ל"קיקר".

לבנדובסקי הוזמן לסגל נבחרת פולין לקראת המשחקים נגד ישראל (16.11, טדי) וסלובניה (19.11, ורשה) במוקדמות יורו 2020, אבל בתקשורת המקומית ציינו כל העת שייתכן שהוא לא יוכל לשחק. פולין כבר הבטיחה את ההעפלה לטורניר, כך שלהגעה שלו למשחק בטדי אין משמעות הרת גורל.

החלוץ הפולני פתח את העונה באופן נפלא וכבש 21 שערים ב-17 משחקים בכל המסגרות במדי באיירן מינכן, כשהמאזן שלו בליגה עומד על 14 כיבושים ב-10 משחקים. ב-0:4 של פולין על ישראל בחודש יוני, הוא מצא את הרשת פעם אחת מהנקודה הלבנה.

יו"ר ההתאחדות וגדול שחקני פולין בכל הזמנים, זביגנייב בונייק, אמר: "רוברט צריך לעבור הליך קטן. לדעתי זה יקרה בסוף השנה האזרחית ולא עכשיו. אני חושב שהוא יעמוד לרשותו של ייז'י בז'צ'ק במשחקים הקרובים".

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. רויטרס
כבש בפנדל ביוני האחרון. לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully