וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת בולגריה דורש את התפטרות יו"ר ההתאחדות לכדורגל

אחרי המתקפה הגזענית, שר הספורט הבהיר: "היחסים מוקפאים עד שמיכאילוב יתפטר. המדינה לא יכולה להמשיך לסבול התנהלות כזו"

מתוך טוויטר

בווידאו: נבחרת פולין חוגגת העפלה ליורו

ראש ממשלת בולגריה, בויקו בוריסוב, דורש את התפטרותו המיידית של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, בוריסלב מיכאילוב, בעקבות מאורעות אמש באצטדיון וסיל לבסקי בסופיה. כמה עשרות אוהדים של נבחרת בולגריה השמיעו השמיעו נהמות וקריאות גזעניות כלפי שחקניה שחומי העור של נבחרת אנגליה והצדיעו במועל יד. המשחק הופסק פעמיים, חודש והגיע לסיומו החוקי, כשבולגריה מובסת 6:0 וחמור מכך - סופגת מכה תדמיתית קשה.

שר הספורט, קראסן קראלב, אמר הבוקר: "ראש הממשלה התקשר אלי באופן בהול ונתן לי הוראה: החל מהיום, משרד הספורט של בולגריה מקפיא את יחסיו - כולל הפיננסיים - עם ההתאחדות לכדורגל. זאת עד שבוריסלב מיכאילוב יתפטר מתפקידו. אנחנו דורשים שהוא יתפטר בגלל המצב של הכדורגל הבולגרי וגם בגלל מה שקרה אתמול. אני אומר זאת באופן חד משמעי: המדינה שלנו לא יכולה להמשיך לסבול התנהלות כזו".

מיכאילוב הוא אחד מגדולי כדורגלני בולגריה בכל הזמנים. הוא רשם 102 הופעות בשערה של הנבחרת וזכה איתה במקום הרביעי במונדיאל 1994, אבל כעסקן כדורגל הוא הפך לדמות לא אהובה על ידי רבים. מיכאילוב מכהן כיו"ר ההתאחדות של בולגריה במשך 14 השנים האחרונות, בהן הנבחרת המקומית לא הצליחה להעפיל לטורניר גדול אפילו פעם אחת.

בשנים האחרונות בולגריה נענשה מה פעמים על ידי אופ"א בגלל תקריות גזעניות ובמקביל הנבחרת לא הצליחה להתרומם מבחינת הישגים. התבוסה אתמול הייתה המשחק ה-11 שלה ברציפות ללא ניצחון. מיכאילוב אגב, נטש את האצטדיון אתמול בסביבות הדקה ה-70. הוא לא הספיק לראות את הנבחרת שלו סופגת את השער השישי.

ראש ממשלת בולגריה, בויקו בוריסוב. AP
החליט לזעזע. ראש הממשלה בוריסוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully