וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי במוקדמות היורו: בלגיה תבטיח עלייה, מתח ב"בית הישראלי"

ניצחון על סן מרינו יעניק לשדים האדומים את הכרטיס. הולנד תארח את צפון אירלנד (21:45, ספורט4). סלובניה בצפון מקדוניה

עריכת וידאו: מתן חדד

משחקי מוקדמות יורו 2020 נכנסים לישורת האחרונה ומחר (חמישי) ייצא לדרך מחזור משחקים נוסף. בלגיה צפויה להפוך לנבחרת הראשונה שמבטיחה את מקומה ובבית ז' יתקיימו שני משחקים במקביל למפגש בין אוסטריה וישראל. בבית ג' הולנד תארח אצל צפון אירלנד במטרה להמשיך במומנטום המצוין.

שחקן נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי. GettyImages
יביא את הכושר מבאיירן למדי הנבחרת? לבנדובסקי/GettyImages

בית ז'

לטביה - פולין (21:45, ספורט2)

קרב הקצוות של בית ז' אמור להסתיים בניצחון פולני, כשכל תוצאה אחרת תהווה סנסציה. לטביה הפסידה בכל המשחקים עד כה והפרש השערים העלוב שלה עומד על 21:1. הפולנים לא הרשימו עד כה, אבל רוברט לבנדובסקי לוהט בליגה הגרמנית והוא אמור להוביל את חבריו לשלוש נקודות קלות.

צפון מקדוניה - סלובניה (21:45, ספורט 5+)

בזמן שאוסטריה וישראל מתגוששות בווינה, הן יידעו שלמשחק הזה חשיבות מכרעת עבורן. צפון מקדוניה אמנם בתמונת העלייה, אבל היריבות מקוות שהיא תשיג שלוש נקודות ותעצור את רצף הניצחונות של סלובניה, שעומד על שלושה. במרץ המאבק בין השתיים הסתיים ללא הכרעה (1:1) ושני הביקורים האחרונים שלה בצפון מקדוניה - שני משחקי ידידות - סלובניה הפסידה.

עוד בוואלה!

צפו: פסל ענק של זלאטן איברהימוביץ' נחשף בעיר הולדתו, מאלמו

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת הולנד, דונייל מאלן. GettyImages
עשוי לפתוח בהרכב. מאלן/GettyImages

בית ג'

הולנד - צפון אירלנד (21:45, ספורט4)

הולנד פייבוריטית ברורה לניצחון ברוטרדם ואם היא תשיג אותו, היא תוכל לעלות למקום הראשון בבית. דוניאל מאלן הלוהט, חלוצה בן ה-20 של פ.ס.וו איינדהובן, עשוי לקבל את המקום בהרכב של רונאלד קומאן אחרי שכבר הספיק לכבוש ב-2:4 המרשים על גרמניה בספטמבר. צפון אירלנד פתחה את הקמפיין עם ארבעת המשחקים נגד בלארוס ואסטוניה והשיגה 12 נקודות מ-12 אפשריות. אבל הולנד וגרמניה זו כבר אופרה אחרת.

בלארוס - אסטוניה (19:00, 5+ לייב)

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל. רויטרס
ויילס חייבת ניצחון. בייל/רויטרס

בית ה'

קרואטיה - הונגריה (21:45)

סגנית אלופת העולם לא מלקקת דבש בינתיים בבית ה' הכל כך צמוד, אבל ניצחון יציב אותה בעמדה נהדרת להעפלה. ברונו פטקוביץ' מדינמו זאגרב עשוי לפתוח בחוד, בזמן שמרקו פיאצה ואנדריי קרמאריץ' הפצועים כלל לא נכללים בסגל. השתיים נפגשו במרץ האחרון בבודפשט והונגריה ניצחה. האורחת תחסר את בוטונד בראת ואדם נאג' המורחקים.

סלובקיה - ויילס (21:45, 5+ גולד)

משחק ככל הנראה של להיות או לחדול עבור ויילס, שחייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי להעפיל מהמוקדמות. ריאן גיגס יחסר את ארון ראמזי בגלל פציעה והוא מקווה להתעלות של גארת' בייל. בסלובקיה חלק מהחלוצים נמצאים בכושר לא מספק ומי שצפוי להמשיך לפתוח בחוד הוא רוברט בוז'ניק בן ה-19.

שחקן נבחרת בלגיה רומלו לוקאקו חוגג. רויטרס
השאלה היא לא אם בלגיה תנצח, אלא כמה. לוקאקו/רויטרס

בית ט'

בלגיה - סן מרינו (21:45)

מחר זה יהפוך לרשמי: בלגיה תהיה הנבחרת הראשונה שמבטיחה את העלייה ליורו 2020 דרך המוקדמות. עם מאזן מושלם והפרש שערים 1:19, כשמולם ניצבת אחת הנבחרות החלשות באירופה, השדים האדומים יחגגו שלוש נקודות והפער שלהם מהמקום השלישי יהפוך לבלתי מחיק. השאלה היא לא אם בלגיה תנצח, אלא כמה.

רוסיה - סקוטלנד (21:45)

כמו בלגיה, גם רוסיה בדרך הבטוחה לאליפות אירופה, אם כי היא תצטרך לחכות עוד קצת. החבורה של סטניסלב צ'רצ'סוב כבר השיגה שלוש נקודות בגלזגו בספטמבר וכמובן שהיא פייבוריטית לעשות זאת בלוז'ניקי. ארטיום דז'יובה, דניס צ'רישב ואלכסנדר גולובין אמורים להמשיך להוביל את החלק הקדמי המאיים של רוסיה.

קזחסטן - קפריסין (17:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully