וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס השתווה לקסיאס, היעד הבא: שיאן ההופעות הבינ"ל העולמי

הבלם רשם את הופעתו ה-167 במדי הנבחרת ב-0:4 על איי פארו והשתווה לשוער. ראמוס ינסה לשבור את שיאו המרשים של אחמד חסן המצרי שמחזיק ב-184 הופעות בינלאומיות במונדיאל הקרוב בקטאר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בלם נבחרת ספרד, סרחיו ראמוס, חגג אמש (שבת) פעמיים. בפעם הראשונה, כבר בשנייה הראשונה של המשחק, כשהשווה את שיא ההופעות הבינלאומיות במדי הנבחרת של איקר קסיאס, כשרשם את הופעתו ה-167 במדים הלאומיים, ובפעם השנייה בשריקת הסיום, אחרי 0:4 קליל על איי פארו במסגרת מוקדמות יורו 2020, שעזר לנבחרתו לשמור על מאזן מושלם בבית לאחר שישה משחקים.

"המטרה שלי היא להגיע ל-200 משחקים, ואני מקווה שההתלהבות והשאפתנות ילוו אותי עד לשם", אמר ראמוס בסיום. "עוד לא שברתי את השיא, אך שיאים נועדו כדי לשבור אותם". קסיאס בירך את חברו: "חווינו רגעים גדולים מאוד יחדיו. מזל טוב על שהגעת ל-167 משחקים ואני מקווה שיהיו לך עוד משחקים רבים".

השיא הגדול הבא שנמצא מול עיניו של ראמוס, הוא שיא ההופעות הבינלאומיות ששייך לאחמד חסן, שרשם לא פחות מ-184 הופעות בינלאומיות במדי נבחרת מצרים. בלם ריאל מדריד צפוי לקחת חלק עם נבחרתו ביורו 2020, אז יהיה בן 34 וכן במונדיאל 2022 בקטאר, כשיהיה בן 36. בטורניר הגביע העולמי שייערך במפרץ הפרסי הוא צפוי לשבור את השיא של חסן. אגב, המונדיאל בקטאר יהיה החמישי של ראמוס, ובכך הוא ישתווה לאנטוניו קרבחאל, לותר מתיאוס, רפא מארקס וג'אנלואיג'י בופון.

סרחיו ראמוס שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
משקיף לשיא של חסן. ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully