וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: איטליה וספרד עדיין מושלמות, יוון ממשיכה להתבזות

האזורי התבססו בראש בית י' עם 1:2 בפינלנד, 0:4 לספרדים על איי פארו, תיקו מביך ליוונים מול ליכטנשטיין. שבדיה - נורבגיה 1:1

מחזור 6הסתיים08/09/2019
פינלנד
  • פוקי (72, פנדל)
2:1
  • (59) אימובילה
  • (79, פנדל) ז'ורז'יניו
איטליה
צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות של נבחרת ישראל אחרי ה-1:1 מול צפון מקדוניה

המחזור השישי בבתים ד', ו' ו-י' במוקדמות יורו 2020 התקיים היום (ראשון) ולא סיפק יותר מדי הפתעות. איטליה עשתה את שלה עם 1:2 בפינלנד והתבססה בראש בית י'. בבית ו' ספרד הביסה 0:4 כצפוי את איי פארו ונותרה גם היא מושלמת. שבדיה נותרה שנייה עם 1:1 מול נורבגיה בדרבי הסקנדינבי. לפני כן: שוויץ הוציאה את כל העצבים על גיברלטר עם 0:4, דנמרק מעדה וסיימה ב-0:0 מול גאורגיה.

אדמיר מחמדי שחקן נבחרת שוויץ. רויטרס
אין יותר קל מזה. אדמיר מחמדי/רויטרס

בית ד'

שוויץ - גיברלטר 0:4

הנבחרת של ולדימיר פטקוביץ', שכבר שמטה ארבע נקודות בדקות האחרונות מול היריבות הישירות שלה על העלייה, קיבלה יריבה בהזמנה וכצפוי ממש לא התקשתה מול נבחרת החובבים החביבה שנגדה. דניס זקאריה כבש את הראשון בנגיחה בדקה ה-37 אחרי קרן של גרניט ג'אקה ויציאה רעה מאוד של שוער גיברלטר, שהחליף את השוער הראשון הפצוע וזה 0:1. כעבור שש דקות הגיע השני כשהפעם אדמיר מחמדי היה כובש אחרי בישול של פביאן שר. ריקרדו רודריגס השלים בדקה ה-45+4 כשבעט מרחוק פנימה את ה-0:3 הקליל. מיאט גברנוביץ' הוסיף עוד אחד בדקה ה-87.

גאורגיה - דנמרק 0:0

הדנים, שנאבקים מול אירלנד ושוויץ על אחד משני המקומות הראשונים, איבדו שתי נקודות שהם עוד עלולים לבכות עליהם. דנמרק, שדרסה בקלילות 0:6 את גיברלטר החלשה במחזור שעבר, עלתה בהרכב חזק מאוד עם כריסטיאן אריקסן, תומאס דלייני, יוסוף פאולסן ואחרים, לא הצליחה להכניע את הגאורגים.

טימו פוקי פינלנד. רויטרס
קרב קשוח בפינלנד. פרנצ'סקו אצ'רבי/רויטרס

בית ו'

ספרד - איי פארו 0:4

האורחת ספגה עד כה 16 שערים לפני המשחק בספרד, וכצפוי ספגה חבילה נוספת בחיחון מול הספרדים, ששמרו על מאזן מושלם בדרך הבטוחה והנוחה ליורו. רודריגו חלוצה של ולנסיה כבש צמד עם שער מהיר (13) ועוד אחד בדקה ה-50. פאקו אלקאסר חלוץ דורטמונד נכנס אחרי שעה של משחק וקינח עם צמד מאוחר (89 ו-92). סרחיו ראמוס בלם ריאל הבלתי נגמר השווה את שיא ההופעות של איקר קסיאס עם הופעה מספר 167.

שבדיה - נורבגיה 1:1

שתי הנבחרות כבר הבינו שסיכוי לעבור את ספרד כנראה שאין להן ולכן הן נאבקות ראש בראש וגם מול רומניה על המקום השני בבית, שמשמעותו היא גם עלייה ישירה ליורו 2020. שבדיה ידעה שתיקו יהיה די טוב לה והיא הצליחה להשיג אותו מול הנורבגים, שהתרחקו מאוד מעלייה. יוהנסון העלה את האורחים ליתרון ממש על סף ההפסקה, אבל אמיל פורסברג עשה צדק והשאיר את קבוצתו במקום השני החשוב.

רומניה - מלטה 0:1

המלטזים החביבים הם אחת מנמושות אירופה, אבל באופן מפתיע לא מובסים בדרך כלל. הם שמרו על המסורת הזו כשהפסידו בצורה מינימלית ברומניה, שהתאוששה מההפסד הכואב מול ספרד והשיגה שלוש נקודות שהיו בגדר חובה מבחינתה במאבק מול שבדיה ונורבגיה על המקום השני בבית.

רומניה כבשה בדקה ה-47 שער על טהרת הנבחרת הצעירה שלה מהקיץ האחרון, שהגיעה עד לחצי הגמר ביורו. יאניס חאג'י הגביה קרן מימין, ג'ורג'ה פושקאש הכישרוני נגח מקרוב פנימה וזה 0:1.

טימו פוקי פינלנד. רויטרס
סחט פנדל וגם כבש אותו. טימו פוקי/רויטרס

בית י'

פינלנד - איטליה 2:1

המארחת היא אולי הנבחרת המתקדמת באירופה. אחרי קמפיין מוצלח מאוד בליגת האומות, היא ניצחה את כל משחקיה מאז ההפסד 2:0 ל.. איטליה. היום נסגר מעגל והאיטלקים שוב השיגו ניצחון, הפעם קשה יותר אך זה מובן בהתחשב בחיסורים של שחקני מפתח כמו מרקו וראטי ולורנצו אינסינייה. צ'ירו אימובילה שבר את הקרח ועשה צדק בדקה ה-59 בנגיחה מקרוב. טימו פוקי הלוהט הוכשל והשווה בפנדל בדקה ה-72, אבל ז'ורז'יניו הבטיח את הניצחון לאזורי עם פנדל משלו כעבור שבע דקות. איטליה בדרך הבטוחה ליורו ופינלנד במצב טוב להשיג את המקום השני למרות ההפסד הלא מפתיע.

ארמניה - בוסניה 2:4

האורחת הייתה חייבת לנצח ולקוות שפינלנד תפסיד לאיטליה כדי לצמק את הפער ממנה, אך נחלה הפסד מפתיע שגומר לה כמעט סופית את חלום היורו. הנריך מחיטריאן, המוחתם הטרי של רומא, נתן הצגה עם צמד ובישול להובאנס האמבארדסומיאן שקבע 2:3. סטפן לונצ'אר חתם עם גול עצמי בתוספת הזמן. אדין דז'קו ועמר גויאק רק השווה זמנית.

יוון - ליכטנשטיין 1:1

הנבחרת אולי הכי מבישה עד כה בקמפיין המוקדמות היא יוון. אחרי שלושה הפסדים רצופים, מעט מאוד אוהדים הגיעו לאתונה וראו תיקו עלוב מול אחת מהנבחרות החלשות בקמפיין. גיורגיוס מאסוראס קבע 0:1, אבל דניס סלאנוביץ' השווה (85) וביציע לא היה אפילו מי שישרוק בוז.

רודרי ספרד. רויטרס
רודריגו חוגג מול איי פארו/רויטרס

מהלך המשחק

המשחקים יצאו לדרך. איפה תיפול ההפתעה?

14

גול! ספרד עלתה ל-0:1 ממש לא מפתיע מול איי פארו. רודריגו נותר חופשי מול השוער וגלגל פנימה

34

גול! יוון השיגה סוף סוף את ה-0:1 על ליכטנשטיין החלשה. גיורגיוס מסוראס ניצל בילבול בהגנת האורחים ודחק מקרוב פנימה

ניקולו בארלה בעימות פיזי בפינלנד (צילום: רויטרס)/רויטרס
45

גול! שער יקר מפז לנורבגיה בשבדיה. אודגאר מצא את סטפן יוהנסן שנותר חופשי לגמרי וקבע 0:1 ממש לפני המחצית

50

גול! רודריגו השלים צמד עם בעיטה חזקה מרחוק וקבע 0:2 לספרד על איי פארו

60

גול! שער חשוב מאוד לשבדיה שמשווה ל-1:1 מול דנמרק. אקדל מצא בתוך הרחבה את פורסברג שנעץ לפינה ופנימה. כרגע שבדיה שוב במקום השני בבית אחרי ספרד

60

גול! אחרי לחץ מתמשך והרבה החמצות צ'ירו אימובילה נגח מקרוב וקבע 0:1 לאיטליה על פינלנד. האזורי בדרך הבטוחה ליורו

כבש שוויון מוצדק לשבדים. אמיל פורסברג, משמאל (צילום: רויטרס)/רויטרס
72

גול! פינלנד השוותה ל-1:1 מול איטליה ומי כבש? שוב טימו פוקי. החלוץ הלוהט ספק הוכשל ברחבה על ידי סנסי ובעט בעצמו את הפנדל לרשת

79

גול! איטליה חזרה ל-1:2 מול פינלנד. ואייסנן ספק נגע ביד ברחבה, השופט הורה על פנדל וז'ורזיניו בעט חלש אבל פנימה

85

גול! איזו בושה ליוון. סלאנוביץ' נותר חופשי ומאושר בסיומה של מתפרצת וכבש מול יציעים ריקים. ליכטנשטיין משווה ל-1:1 מול יציעים ריקים

89

גול! אחרי דקות ארוכות של גישושים ספרד עלתה ל-0:3 מול איי פארו מגול של פאקו אלקאסר מקרוב

92

גול! ספרד מקנחת עם 0:4 על איי פארו. חוסה גאיה קיבל כדור בשמאל והגביה לרחבה, פאקו אלקאסר המתין בפינה הקרובה ונגח בקלות פנימה. צמד לחלוץ דורטמונד, שרק נכנס בדקה ה-60 כמחליף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully