וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן מקדוניה עוקץ: "השחקנים של ישראל לא בכושר. הפתענו אותם"

איגור אנגלובסקי התאכזב למרות הנקודה שהשיג בטרנר: "היינו ראויים לשלוש נקודות". בתקשורת המקומית חגגו: "שוב השתקנו את זהבי"

מחזור 5הסתיים05/09/2019
נבחרת ישראל
  • זהבי (55)
1:1
  • (64) אדמי
צפון מקדוניה
צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

כמו בישראל, גם בצפון מקדוניה לא ידעו כיצד לעכל את ה-1:1 אמש (חמישי) באצטדיון טרנר. מדובר בתוצאה טובה עבור המקדונים, אבל עם האופן שבו המשחק התפתח ובהתחשב בהזדמנות הגדולה שגוראן פאנדב הוותיק בזבז בתוספת הזמן, גם הם התאכזבו.

"הרווחנו את הנקודה הזו ביושר, ואני חושב שהיינו ראויים גם לשלוש נקודות. חבל שלא ניצלנו את המצבים שהיו לנו, במיוחד את המצב הבטוח בסוף", אמר מאמן צפון מקדוניה איגור אנגלובסקי בסיום. "במחצית הראשונה היו לנו שלוש הזדמנויות הבקעה נהדרות, והחמצנו. גם בסיום, כאמור, היינו יכולים להשלים את העבודה, וזה חבל".

אנגלובסקי היה מודע ככל הנראה לשיח בתקשורת הישראלית על כושרם הלקוי של חלק מהשחקנים שפתחו בהרכב של אנדי הרצוג, ואף התייחס לכך בסיום. "חלק מהשחקנים של נבחרת ישראל לא בכושר, או בכושר רע, אז החלטתי לנצל את זה. הם הופתעו מאוד מהמערך שבחרתי בו, בעיקר במרכז השדה. אני חושב שבסופו של דבר אנחנו צריכים להיות מאוכזבים שלא ניצחנו".

שחקני נבחרת מקדוניה חוגגים. יוסי ציפקיס
נקודה חשובה. שחקני מקדוניה אחרי שריקת הסיום/יוסי ציפקיס

בתקשורת המקדונית ציינו ש"ישראל לא הרשימה", טענו שמקדוניה "הביכה את אנדי הרצוג", והתלהבו בעיקר מכך שהצליחו לגרום לערן זהבי מפח נפש פעם נוספת. הפעם הקודמת היתה, כזכור, בהפסד הביתי למקדוניה לפני שנתיים בו זהבי השליך את סרט הקפטן ועורר סערה. "שוב השתקנו את ערן זהבי", נכתב באתר "ספורטס מדיה".

מי שגרף את מירב השבחים על התיקו הוא כובש השער של המקדונים, אריאן אדמי. "אדמי היה המצטיין במקדוניה, וכבש גם שער מצוין", נכתב. גם המאמן איגור אנגלובסקי התייחס אליו בסיום ואמר ש"אני גאה בכך שהוא עלה לשחק למרות שסבל מפציעה. האיש הזה עבר הרבה דברים בחיים, אבל תמיד הוא קם".

עוד בוואלה!

ערן זהבי: "אם רוצים לעלות ליורו, אנחנו צריכים להראות בגרות"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת מקדוניה חוגגים. ברקע מנור סולומון, נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
השתיקו את טרנר. שחקני מקדוניה חוגגים, מנור סולומון מתוסכל ברקע/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully