וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעקו לנו להגיע מהר לגן המשחקים": סמואל קנה גלידה ונדרס למוות

7.6.2019 / 16:00

הילד בן השבע שיחק עם חבריו בגינה השכונתית בלוד כשרכב פרטי פגע בו בעת שחצה את הכביש וגרם למותו. קבוצת ילדים הזעיקה את ההורים שהגיעו למקום: "הוא היה ילד אחראי, לא מבינים מה קרה שם". בבית הספר תיארו תלמיד שאהב ספורט, לרקוד ולשיר וכונה "הכוכב של הכיתה"

צילום: אור רביד

"אנחנו עד עכשיו לא יודעים מה התרחש שם", סיפר הבוקר (שישי) לוואלה! NEWS, אבא טטיר, אביו של סמואל בן השש וחצי שנהרג אתמול מפגיעת רכב בלוד. "הילד ירד כי רצה לקנות גלידה ופתאום שמענו צעקות", המשיך האב. "עשרות מילדי השכונה ששיחקנו בגן השעשועים צעקו: 'סמואל נדרס, תבואו מהר להציל אותו'". צוות מד"א פינה את הילד במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

טטיר נולד בסיירה לאון ועלה לישראל לפני חמש שנים עם הוריו ואחיותיו רוזי בת השמונה ורחל בת השנתיים. "סמואל לא מת, הוא תיכף יחזור הביתה. הבן שלי לא מת", בכתה האם. "הוא היה ילד מלא שמחת חיים, אהב מאוד ספורט והיה מוקף בחברים".

לדבריה, בנה היה ילד אחראי, ובמשפחה בטוחים שהנהג הפוגע נסע מעל המהירות המותרת. "סמואל נפגע מאוד קשה ודימם הרבה מהראש. בשעה חצות הודיעו לנו בבית החולים שהילד שלנו מת", שחזרה האם. "צוות האמבולנס אמר לנו שכמה דקות אחרי שנפגע כבר הפסיק לנשום, אי אפשר לצאת מזה".

לקריאה נוספת בנושא
"טרגדיה איומה": האחיות שנהרגו בתאונה בכביש הערבה הובאו למנוחות
יממה קטלנית בכבישים: ארבעה הרוגים בתוך פחות מ-24 שעות
נמצאה מחוסרת הכרה: ילדה בת שלוש נפצעה אנוש מפגיעת רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהב מאוד ספורט והיה מוקף בחברים. סמואל טטיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בבית הספר "לוי אשכול", בו למד טטיר בכיתה א', התקשו לעכל את הבשורה. מנהלת בית הספר, ענת אסף, אמרה כי "אנחנו מאוד מאוד כואבים בבוקר הזה. היינו אמורים לחגוג את חג השבועות עם טקס שתלמידי כיתה א' הכינו והתכוננו לקראתו, אך לצערנו הרב התלמיד סמואל טטיר נדרס אתמול למוות". אסף תיארה אותו: "הכוכב של הכיתה", והוסיפה כי "מאוד אהב לרקוד ולשיר והיה מאוד כיף ללמד אותו".

במקביל, צוות בית הספר מלווה את המשפחה מאתמול ופועל לסייע גם לקהילת המוסד החינוכי. "יש פעילות שנעשית בבית הספר כדי לעבד את האובדן בקרב המורים והילדים", ציינה המנהלת. "זה אירוע שאף אחד לא מכין אותנו לקראתו. קשה".

עוד באותו נושא

ילד בן שבע נהרג מפגיעת רכב בלוד; המשטרה פתחה בחקירה

לכתבה המלאה
קיר זיכרון שהוקם בבית הספר לזכר סמואל טטיר 7 ביוני 2019. אור רביד
בבית הספר היו אמורים לחגוג את חג השבועות. פינה לזכרו של סמואל/אור רביד

הלווייתו של סמואל מתקיימת בבית העלמין ברמלה, אחרי שתוכננה להתקיים בבית העלמין הנוצרי בבאר שבע ביום שני. ראש העירייה יאיר רביבו סייעו להעביר את מקום הקבורה קרוב לביתו ולקיים את ההלווייה עוד היום.

לאחר התאונה הקטלנית פתחה אתמול המשטרה בחקירה. מפרטים ראשונים עולה כי הילד שיחק עם חברו על המדרכה, כשבשלב מסוים התפרץ בריצה אל הכביש, בין שני רכבים חונים ורכב פרטי פגע בו בעוצמה.

שלושה בני אדם מלבד טטיר נהרגו ביממה האחרונה בדרכים. הבוקר נפגע הולך רגל כבן 70 מרכב ברחובות, ומותו נקבע במקום. כמו כן, אתמול מתו האחיות שיראל אסתר בת השמונה ומילה שרה בת הארבע בהתנגשות חזיתית בין שני רכבים בכביש הערבה. חמישה פצועים נוספים בתאונה הקשה, בהם הוריהן ואחיהן הפעוט בן השנה, עדיין מאושפזים בבית החולים סורוקה.

תאונת דרכים בלוד, ילד בן 5 נפצע אנוש, 6 יוני 2019. מד"א
רכב פרטי פגע בסמואל בעוצמה. זירת התאונה, אתמול/מד"א
אמה, אמו של סמואל טטיר בן 6.5 שנהרג בתאונת דרכים בלוד 7 ביוני 2019. אור רביד
אמו של סמואל עם תמונתו/אור רביד
קיר ציורים לזכר סמואל טטיר 7 ביוני 2019. אור רביד
קיר ציורים לזכר סמואל בבית ספרו/אור רביד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully