וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפס אפס לחיפה

4.12.2000 / 22:41

אחרי כל הרעש הגדול שקדם למשחק העונה, קיבלנו משחק של שתי קבוצות ממושמעות ושני מאמנים שמרניים. הרבה משמעת טקטית הייתה הערב בטדי, מעט כדורגל ואפס שערים. חיפה שמרה על המקום הראשון

העשן הסמיך שאפף את משחק העונה התפוגג ונשארנו עם משחק קצבי (בעיקר סביב עיגול האמצע) ובעיקר קשוח, שהראה שבכדורגל הישראלי משמעת טקטית וכדורגל אטרקטיבי לא הולכים ביחד.

בפעם השנייה העונה הסתיים המפגש בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה בתיקו מאופס. השיטה של גוטמן ניצחה, אבל גרנט הוא הנהנה העיקרי מהתוצאה. 20 אלף הצופים, שמילאו כל פינה בטדי, חזרו הביתה עם מלאי לא מנוצל של חזיזים.

המחצית הראשונה החלה במה שבדרך כלל זוכה לתיאור הקלישאתי- "גישושים" והערב זכה גם לתוספת נכבדה של עבירות במרכז המגרש. ככל שהמחצית התקדמה השתלטה בית"ר על המגרש, בניון ופראליה בקושי ראו כדור וסיביליה ומזרחי מצד שני החלו לסכן יותר ויותר את השער של דווידוביץ'.

האירועים הבולטים:

דקה 6: יוסי בניון הפגין את כישוריו, כשהשתעשע ב-3 מגינים של בית"ר ומזווית קשה מ-9 מטרים שלח כדור לפינה הנגדית. קורנפיין הגיע לכדור בקושי והדף לקרן שלא נוצלה.

דקה 19: סיליה מפינת הרחבה השמאלית העביר כדור למרכז הרחבה. בנאדו השאיר את מזרחי לא מכוסה, אך הכדור של האווירון הלך לאמצע השער, שם חיכה לו דווידוביץ'.

27: שוב סיביליה בצד שמאל, עובר את אוסטרובסקי ושולח מסירה קצרה להאמר, שמ-17 מטר שולח כדור לפינה הימנית. דווידוביץ' הודף לקרן.

דקה 31: קרן לבית"ר. הכדור מוגבה לרחבה וסאביץ' שמתרומם מעל כולם נוגח לפינה הימנית, אך הכדור עובר מהצד הלא נכון של הקורה.

דקה 33: מתפרצת של בית"ר- האמר פורץ משמאל ומגביה למרכז, סיביליה מגיע לכדור, אך מ-12 מטר נוגח מעל המשקוף.

דקה 36: טעות בהגנה הירושלמית וכהן מוצא את עצמו עם הכדור ללא שמירה מרחק 18 מטרים מהשער. הוא מניף את הרגל ומשחרר כדור חלש שנקלט על ידי קורנפיין בקלות.

דקה 39: אלון מזרחי מקבל כדור מימין ומראה שלא רק בניון יודע לעבור שחקנים. הוא חולף על שלושה שחקנים, אבל תחת לחץ משחרר מ-5 מטר דרדל'ה שמוצאת את דווידוביץ' במקום.

מחצית 2: יותר עבירות, פחות כדורגל

החלק השני של המשחק נפתח בצורה דומה לדקות הפתיחה: מעט אירועים והרבה עבירות. מניין הכרטיסים אף עלה לעומת המחצית הראשונה (4 לעומת 2), אך כמות מהלכי הכדורגל ירדה. המשחק הפך לשקול יותר ו-2 האירועים הקרובים ביותר לשער התרחשו דווקא בדקות הסיום.

האירועים הבולטים:

דקה 58: בניון עם הכדור בצד ימין של הרחבה, עובר שחקן אחד ושולח כדור לתיבת ה-5. למרות החור שהותירה הגנת בית"ר לא הגיעה לכדור אף חולצה ירוקה והוא המשיך להתגלגל לו מחוץ לרחבה.

דקה 76: כדור קרן של בית"ר מוגבה משמאל, סטויאנובסקי נוגח מ-7 מטר חזק לפינה הימנית ובניום מרחקי מהקו.

דקה 85: בניון מוביל מתפרצת ובמסירה שחותכת את ההגנה מוצא את קטן 10 מטרים מהשער. קטן משאיר את סאביץ' על הדשא, אך בועט לגוף של קורנפיין שהתמקם מצויין.

דקה 86: הכדור נהדף מהרחבה של חיפה לעבר אבוקסיס. הוא מקפיץ את הכדור פעם אחת על הרגל ומשחרר וולה אדיר שפוגע במשקוף ומרעיד את השער.

הרכבי הקבוצות:

בית"ר: קורנפיין, חלפון, סאביץ', סטויאנובסקי, גנון, אבוקסיס, האמר, שאנדור, רוסו, סיביליה (אברג'יל 84), מזרחי.

חיפה: דווידוביץ', ז'אנו, אוסטרובסקי, בנאדו, קייסי, חרזי, מיכלסקי, פראליה, בניון, כהן (עטר 83), קלצ'נקו (קטן 69).

אחרי המשחק: שני הצדדים נשמעים מרוצים

אברהם גרנט: " 2 הקבוצות נתנו כבוד אחת לשניה. לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו וזה קצת מאכזב אותי, אבל בסך הכל זו תוצאה לא רעה עבורינו".

אלי גוטמן: "בית"ר ירולשים הוכיחה היום שהיא קבוצת כדורגל טובה וחזקה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. אני מאוד מרוצה, ראינו היום קבוצה שהתחברה לה יחדיו לפני 4 חודשים. היום שיחקנו נגד קבוצה טובה ולמרות ה-0:0 אני חושב שהייתה רמת כדורגל טובה".

אריק בנאדו: "התיקו מספק אותי. היה משחק שווה כוחות, יש לנו עוד הרבה משחקים קשים ועוד ארוכה הדרך לאליפות".

חיפה שמרה על המקום הראשון, שתי הקבוצות שמרו על מאזן נקי מהפסדים, גוטמן מרוצה, אפילו קשטן יכול להיות מרוצה, אבל מה עם הקהל ?

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully