וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: חורחה סמפאולי פוטר מאימון ארגנטינה. יפוצה ב-1.6 מיליון דולר

ההתאחדות הודיעה על סיום דרכו של המאמן הלאומי, למרות שהיה חתום עד 2022. הפיצויים יועברו בשבעה תשלומים. גז'ארדו וגארקה המועמדים הבולטים להחליפו, סימאונה "פנטזיה רחוקה"

חורחה סמפאולי מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
זה היה באוויר. חורחה סמפאולי/רויטרס

עכשיו זה רשמי: חורחה סמפאולי פוטר מאימון נבחרת ארגנטינה. בתקשורת הארגטינאית דווח הבוקר (ראשון) שהמאמן בן ה-58 סיכם עם ההתאחדות את תנאי עזיבתו, והערב הגיעה ההודעה הרשמית על סיום ההתקשרות. קודם לכן פורסם גם הסכום המדויק בו יפוצה סמפאולי לאור העובדה שהיה חתום על חוזה עד 2022 בשכר כולל של למעלה מ-20 מיליון דולר. על פי הערכות המאמן יקבל פיצוי בסך 1.6 מיליון דולר שייפרסו על פני שבעה תשלומים.

אחרי הדחת ארגנטינה בשמינית גמר המונדיאל התקבלה החלטה שהמאמן, שמונה למאמן בחודש מאי 2017, לא ימשיך, אולם סוגיית הפיצוי הכספי איימה להשאירו בתפקיד בכל זאת. תחילה דרש המאמן פיצוי של קרוב ל-9 מיליון דולר, סכום שההתאחדות הארגטינאית שעדיין חייבת סכומי כסף לא מבוטלים לטאטה מרטינו לא מסוגלת לשלם.

עוד בנושא

"מסי דרש לייבש את לו סלסו לאחר שהפסיד לו בכדורגל-טניס"
מסצ'ראנו הודיע על פרישה מהנבחרת. גם ליאו מסי יעזוב?

ההודעה הרשמית

במאמץ להסדיר את עזיבתו של המאמן אף הוצע לו על פי דיווחים לאמן את הנבחרת הצעירה של ארגנטינה בשכר מופחת, אולם הוא סירב לכך. מערכת היחסים הקלוקלת בין סמפאולי לבין שחקני ארגנטינה הייתה מן המפורסמות. במהלך הגביע העולמי אף פורסם שהשחקנים דרשו את פיטוריו וכשדרישותיהם לא נענו הם פתחו במרד נגדו, מה שצמצם את השפעתו על הנבחרת למינימום.

כך או כך, סמפאולי בן ה-58 ייאלץ לחפש כעת אתגר חדש שיקפיץ מחדש את מניותיו שנפגעו קשות בעקבות ההתפתחויות בקדנציה הקצרה והסוערת באלביסלסטה. גם ארגנטינה תרצה לצאת מכאן לעידן חדש, בתקופה שבה ממילא סגל השחקנים אמור לעבור מהפכה משמעותית.

המאמנים הבולטים שהוזכרו כמועמדים לרשת את סמפאולי הם מרסלו גז'ארדו וריקרדו גארקה. דייגו סימאונה נחשב לפנטזיה של ההתאחדות, אולם ספק רב אם יסכים לעבור לכדורגל נבחרות ואם היכולות הכלכליות הדלות של ההתאחדות הארגטינאית תואמות את דרישותיו.

(עדכון ראשון: 06:39)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו. AP
המועמד המוביל. מרסלו גז'ארדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully