וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבן ראקיטיץ' הבטיח: "אם ננצח את צרפת, אעשה קעקוע על המצח"

הקשר מתכונן לרגע הגדול בתולדות קרואטיה: "זה ירגיש כאילו כל 4.5 מיליון התושבים יהיו איתנו, זה המשחק הכי חשוב בחיים שלנו". על מצב העייפות: "אל דאגה, יהיה לנו עודף אנרגיה"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:אורן אלבלק

למעלה מארבעה מיליון קרואטים יעצרו מחר (ראשון) את נשימתם, בשעה שהנבחרת שלהם תעלה לכר הדשא לקראת המשחק החשוב והגדול בתולדותיה - גמר גביע העולם מול צרפת. אחרי שחזרה מפיגור בכל משחקי הנוקאאוט עד כה, שרדה שלוש הארכות רצופות ושני קרבות פנדלים וניצחה את אנגליה כמעט על הבאזר בחצי הגמר, החבורה המוכשרת של זלטקו דאליץ' מאמינה שהיא יכולה לעשות מה שדור הזהב הקודם של קרואטיה לא הצליח לעשות לפני 20 שנה - להפתיע את הצרפתים ולהדהים את העולם.

עוד בנושא

תעודת גמר: נראה אתכם מוציאים 13 מ-13 בחידון גמר המונדיאל
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

איבן ראקיטיץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
מדינה שלמה מאחוריו. איבן ראקיטיץ'/רויטרס

אחד השחקנים החשובים ביותר של דאליץ' הוא איבן ראקיטיץ', שכבש את הפנדל המכריע הן מול דנמרק והן מול רוסיה. לקראת הרגע הגדול, קשר ברצלונה נשאל האם נשאר לו מקום על הזרועות לקעקוע עבור ניצחון בגמר, והפתיע עם תשובה משעשעת: "אעשה קעקוע על המצח אם ננצח. יש שם המון מקום, כפי שאפשר לראות. אבל קודם אצטרך לשאול את אישתי".

"בכנות, יש לי הרגשה שמאות מיליונים יריעו לנו", אמר ראקיטיץ', קיבלנו הודעות מארגנטינה, ספרד, גרמניה, מקום קצוות העולם. זה פנטסטי. מה שבאמת משמח אותנו זה שאנשים אמרו שלא היו יכולים לדמיין שישמחו משער שהובקע על ידי נבחרת אחרת עד כה. זה מראה שמגיע לנו להיות בגמר, אנחנו רוצים להראות לעולם שאנחנו משחקים ביחד ומשאירים הכול על המגרש".

על מצב העייפות של השחקנים אחרי רצף ההארכות, אמר בביטחון: "יהיה לנו עודף אנרגיה, אל דאגה. זה משחק היסטורי, לא רק בשבילנו אלא עבור כל הקרואטים. יהיו 4.5 מיליון שחקנים על הדשא, ונסחוב אחד את השני. אנחנו יודעים שזה המשחק הכי חשוב בחיים שלנו ורוצים לעזוב את המגרש עם ראשים מורמים ובידיעה שעשינו הכול. אי אפשר לבטא במילים את ההרגשה שהאוהדים נותנים לנו מהרגע שנחתנו ברוסיה, זה מדהים. רק צריך לראות את התמונות שמגיעות אלינו מקרואטיה. אם היה אצטדיון מספיק גדול לכל האנשים במילה, הוא היה מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully