וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימו של זלטקו דאליץ': "המונדיאל יכול לפגוע בבן שלי וגם להרוס אותו"

קאטה דאליץ' התראיינה לתקשורת בקרואטיה וסיפרה על הדאגה לבנה שהוביל את הנבחרת לגמר הגביע העולמי. אחותו של המאמן: "אני מאוד גאה בו. הוא נחוש, דבק במשימה אך גם מאוד סבלני"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:אורן אלבלק

העלייה של נבחרת קרואטיה לגמר המונדיאל הקפיצה באחת לתודעה העולמית את זלטקו דאליץ' שהתגלגל די במקרה לאימון הנבחרת הבלקנית אחרי שנים של עבודה בערב הסעודית ובאיחוד האמירויות.

דאליץ' בן ה-51 הוא יליד העיר ליבנו שבבוסניה ושם עדיין מתגוררים בני משפחתו, כולל אימו ואחותו של המאמן. בעקבות זאת כל 40 אלף התושבים בעיר מחזיקים אצבעות לנבחרת הקרואטית מאז מינויו של דאליץ' לתפקיד המאמן הראשי באוקטובר שעברה.

אימו של דאליץ', קאטה סיפרה לטלוויזיה הממלכתית הקרואטית שהיא מאוד דואגת לשלומו של בנה. לדבריה: "אז הוא הולך עד הסוף במונדיאל. זה נכון. אבל זה גם יכול להרוס אותו ולפגוע בו מהרבה בחינות. אני מסתכלת עליו ומאוד דואגת לו. הוא זה שמנסה להרגיע אותי".

עוד בנושא
זלטקו דאליץ': "האנגלים לא כיבדו אותנו, חוללנו פלאים עם לב ותשוקה"
נסטור פיטאנה נבחר לשפוט את גמר המונדיאל בין צרפת וקרואטיה
"הגעתי ל-11 ערים בתוך 27 ימים. רק בשבעה ימים ישנתי על מיטה"

קאטה דאליץ', אימו של מאמן נבחרת קרואטיה. צילום מסך
משפחה שכזו. קאטה וזלטקו דאליץ'/צילום מסך

אחותו של המאמן מלדנקה בנדוב נשמעה נרגשת הרבה יותר והכריזה: "אני מאוד גאה בו ובהצלחה שלו. אני גם גאה בכך שהיו מצבים בחיים שבהם הוא עמד במשימה ואיש לא עזר לו בהם חוץ ממני. מה שמאפיין אותו זה שהוא מאוד נחוש, דבק במשימה אך גם מאוד סבלני".

כעת, עם ההעפלה של קרואטיה לגמר המונדיאל, כלי תקשורת רבים מתכוונים לשלוח צוותים לליבנו על מנת לעקוב אחרי בני משפחתו של דאליץ' במהלך המשחק וגם אחריו. התושבים, שלא רגילים להתעניינות תקשורתית שכזו, מקווים כעת שהעיר הקטנה תהפוך גם למקום הולדתו של האיש שהביא לבלקן גביע עולם היסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully