וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסטור פיטאנה נבחר לשפוט את גמר המונדיאל בין צרפת וקרואטיה

פיפ"א בחרה בארגנטינאי בן ה-43, שניהל עד כה ארבעה משחקים בגביע העולמי - כולל אחד של קרואטיה ואחד של צרפת. פוגבה חושש: "אנחנו לא פייבוריטים". אומטיטי: "יהיה גמר נהדר"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:אורן אלבלק

נסטור פיטאנה הארגנטינאי (43) הוא זה שישפוט את גמר המונדיאל הקרוב בין צרפת וקרואטיה (יום ראשון, 18:00, לוז'ניקי שבמוסקבה), כך אישרה הערב (חמישי) פיפ"א. פיטאנה ניהל עד כה ארבעה משחקים בגביע העולמי: ה-0:5 של רוסיה על ערב הסעודית, המפגש של קרואטיה עם דנמרק בשמינית הגמר והניצחון של צרפת על אורוגוואי ברבע הגמר. פיטאנה, לו יסייעו בני ארצו חואן פבלו בלאטי, הרנאן מאיידנה וביורן קויפרס ההולנדי, הוא הארגנטינאי השני ששופט גמר מונדיאל.

אם שואלים את פול פוגבה, הטריקולור לא פייבוריטים במעמד השיא של הכדורגל העולמי. "זה גמר מונדיאל, אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים", אמר קשר מנצ'סטר יונייטד במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום. "קרואטיה חזקים מאוד מנטלית, הם חזרו מפיגור מול אנגליה. הם אולי שיחקו 90 דקות יותר מאיתנו, אבל הנבחרת הנחושה יותר תנצח ביום ראשון. אנחנו צריכים להישאר כפי שאנחנו, לא לחשוב שאנחנו פייבוריטים. בתחילת הטורניר לאנשים היו ספקות לגבינו, ועדיין לא זכינו בכלום".

גם סמואל אומטיטי, שכבש את שער הניצחון מול בלגיה, חושב כך. "אנחנו עסוקים רק בעצמנו, צריך לשחק כמו קבוצה, כפי שעשינו עד כה. אנחנו לא חושבים על עצמנו כפייבוריטים, יש לנו רגליים על הקרקע ואנחנו לא נסחפים. יהיה גמר נהדר, לקרואטיה יש כמה שחקנים יוצאי דופן. אני לא חושב שהעייפות תכריע, כי זה גמר. אסור לנו לתת למודריץ' וראקיטיץ' להכתיב את המשחק שלהם".

עוד בנושא:

52 שנות כאב: הפספוס הגדול ביותר של נבחרת אנגליה
הרשת לועגת לאנגליה אחרי ההדחה מחצי הגמר

השופט נסטור פיטאנה. רויטרס
הרבה אחריות. פיטאנה שופט את צרפת - אורוגוואי/רויטרס

היום מדווחים בתקשורת הצרפתית שבלס מטוידי ואוליבייה ז'ירו שנפצעו מול בלגיה יהיה כשירים למשחק הגדול שמצפה לטריקולור. כזכור, מטוידי נפגע אחרי תיקול קשה עם אדן הזאר מבלגיה והיה חשש שהוא סובל מזעזוע מוח. מטוידי ניסה להמשיך לשחק, אך נאלץ להתחלף בדקה ה-86 כשהוא בקושי מצליח לעמוד על הרגליים.

ז'ירו נאלץ להתחלף דקה מוקדם יותר בשל פציעה ברגלו אך גם הוא לא צפוי להחמיץ את המשחק ביום ראשון כך שלרשותו של דידייה דשאן יעמוד סגל מלא לחלוטין והוא צפוי לעלות עם אותם 11 שניצחו 0:1 את הבלגים בחצי הגמר. זה אומר שאמבפה וגריזמן יפתחו בהתקפה לצידו של ז'ירו ואילו פוגבה וקאנטה יסייעו למטוידי במרכז המגרש וינסו להצר את צעדיהם של ראקיטיץ' ומודריץ' הקשרים המצוינים מנגד.

עוד באותו נושא

אנגליה "גאה ושבורה" מההפסד: "הרימו את הראש, מצדיעים לכם"

לכתבה המלאה
בלס מטוידי נבחרת צרפת. רויטרס
לא סובל מזעזוע מוח. מטוידי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully