וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הקשר המפחיד בין נבחרת אנגליה לאלימות במשפחה

לקראת חצי הגמר: קמפיין חושף את העלייה במקרי האלימות במשחקי הנבחרת. וגם: במקסיקו לא סולחים והמציאו את "אתגר ניימאר" המשעשע, הכירו את השופט הכי עשיר במונדיאל, התמונה הלוהטת של כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה, שופט הותקף בקטטה אלימה בארה"ב

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

הקשר שבין נבחרת אנגליה לאלימות נגד נשים

פרסומת באנגליה נגד אלימות נגד נשים קוראת: "אם אנגליה תקבל מכה, גם היא תקבל". על פי הארגונים הנלחמים באלימות במשפחה, יש עלייה של 26 אחוז באלימות נגד נשים כשאנגליה משחקת, ועלייה של 38 אחוז כשנבחרת אנגליה מפסידה. הקמפיין שהועלה בנושא מציג תמונה גרפית חזקה, שזכתה לשיתופים רבים בממלכה.

הידעתם? זה השופט הכי עשיר בעולם

הכירו את השופט הכי עשיר במונדיאל, וככל הנראה בעולם: מתברר כי ההולנדי ביורן קויפרס, שבין השאר שפט את משחק רבע הגמר בין אנגליה לשבדיה, מנהל משחקים כג'וב צדדי. קויפרס, 45, הוא בעלים של רשת סופרמרקטים בבלגיה ובהולנד הקרויה "Jumbo" הפרוסה ב-500 סניפים, וככל הנראה, הוא הרבה יותר עשיר מכמה וכמה שחקנים ששפט על המגרש. על פי הערכות, הונו של קופרס מוערך ב-20 מיליון יורו. עם זאת, על אף היותו איש עסקים מצליח, קויפרס הוא בן של שופט עבר הולנדי, ורצה ללכת בצעדי אביו. הוא שופט בפיפ"א מ-2006, וברשימת העלית של אופ"א מ-2009. בין השאר גם שפט את גמר ליגת האלופות ב-2014.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
השופט ההולנדי ביורן קויפרס. רויטרס
יותר עשיר מחלק מהשחקנים. קויפרס/רויטרס

בזמן הסערה: רונאלדו נהנה בחופשה

בזמן שעולם הכדורגל תוהה היכן ישחק בעונה שעברה, בזמן שהנהלות ריאל מדריד ויובנטוס מתכנסות על מנת לקבוע את מחיר העלות של העסקה, בזמן שאוהדי שתי הקבוצות בלחץ בנוגע לגורלו - כריסטיאנו רונאלדו נופש עם אשתו והמשפחה. תיהנה חבריקו.

ג'ורג'ינה רודריגס עם רונאלדו בחופשה (אינסטגרם). חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה,
תעדכנו אותי איפה אני בעונה הבאה. רונאלדו/חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה
ג'ורג'ינה רודריגס עם רונאלדו בחופשה (אינסטגרם). חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס, אתר רשמי
פמילי גאי. רונאלדו/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס

במקסיקו לא שוכחים: "אתגר ניימאר"

קלאב טיחואנה מהליגה המקסיקנית מצא שעשוע חדש להפסקה במחצית: "אתגר ניימאר", משחק שבו אוהדים צריכים להתגלגל מגרש שלם. כזכור, ניימאר הפך לאויב האומה המקסיקנית אחרי ההצגות שלו במשחק שמינית הגמר שבו הדיחה ברזיל את "אל טרי".

אנגליה מתרגשת מהבראקט של הזאר

כוכב צ'לסי אדן הזאר ניחש עד כה בצורה די מרשימה את המשחקים והמנצחות בשלב הנוקאאוט. עוד לפני תחילת הטורניר הזאר ידע לנבא שנבחרתו בלגיה תנצח את ברזיל ברבע הגמר, העריך שאנגליה תנצח את קולומביה בשמינית ושאורוגוואי תנצח את פורטוגל, ועל פי ההימור וההערכה של הזאר - הגמר יהיה בלגיה נגד אנגליה.

הבראקט של הזאר. אתר רשמי
הבראקט של הזאר/אתר רשמי

"It's coming home!" - ורסיה נוספת להמנון שמטריף את אנגליה

קטטה בליגת חובבים בארה"ב: שופט הותקף על ידי שחקנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully