וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה מונה למאמן נבחרת ספרד: "ההחלטה היתה פה אחד"

ההתאחדות הודיעה על המאמן הבא של הנבחרת הלאומית אחרי עזיבת פרננדו היירו. ההסכם של אקס ברצלונה נחתם אחרי שהדרישה שלו לחתום לשנתיים בלבד התקבלה. מולינה מונה למנהל הספורטיבי

AP

מאמן חדש לנבחרת ספרד: לואיס אנריקה מונה היום (שני) לתפקיד מאמן "לה רוחה", וינסה להצעיד את הספרדים לקראת העידן החדש אחרי האכזבה הגדולה במונדיאל ברוסיה. ספרד הודחה בשמינית הגמר על ידי רוסיה, אחרי שגם בבית המוקדם התקשתה להציג יכולת משכנעת.

אמש התברר שפרננדו היירו - לו הוצע לחזור לתפקידו המקורי כמנהל ספורטיבי - לא ימשיך. בספרד דווח כי יו"ר ההתאחדות לואיס רוביאלס רצה לפתור את המשבר בנבחרת כמה שיותר מהר, וידע שהביקורות המוטחות נגדו ייפסקו רק אם ימונה מאמן בעל שיעור קומה. לואיס אנריקה הוא ללא ספק אחד כזה, והוא הסכים לקבל על עצמו את התפקיד למרות שחוזר על ידי מועדוני צמרת בכדורגל האירופי. התנאי היחיד של מאמן ברצלונה לשעבר היה חתימה על חוזה לשנתיים בלבד, עד אחרי יורו 2020, ולא עד אחרי המונדיאל הבא כפי שבהתאחדות תכננו.

כך או כך, המנהל הספורטיבי החדש של נבחרת ספרד הוא שחקן העבר חוסה פרנסיסקו מולינה. מולינה (47), ששיחק בעבר בוולנסיה, אלבסטה, אתלטיקו מדריד, דפורטיבו לה קורוניה ולבנטה, שימש בשנים האחרונות כמאמן ויאריאל, קיצ'י מהונג קונג ואתלטיקו קולקטה ההודית.

עדכון ראשון: 7:00

עוד בנושא

פרננדו היירו החליט לעזוב את נבחרת ספרד
קרואטיה חוגגת: "תחושה של אושר בלתי נגמר"
ברוסיה קוטלים את סמולוב: "טיפש שהחליט להשוויץ"

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. GettyImages
קיבל את מבוקשו. לואיס אנריקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully