וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל שוב בוכה, פאוליניו: "זה קשה יותר מה-7:1 מול גרמניה"

הדמעות הציפו את רחובות ברזיל אחרי ההדחה מהמונדיאל כבר ברבע הגמר. רונאלדו תומך בהישארות טיטה, שטען: "בלגיה לא היתה יותר טובה". וגם: הנתון המדהים של האצטדיון קוטל הענקיות בקאזאן

רויטרס

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

בברזיל לא מאמינים שזה קרה להם שוב. הסלסאו הפסידו אמש (שישי) 2:1 לנבחרת בלגיה ולמרות שנחשבו לאחת הנבחרות הפייבוריטיות לזכייה במונדיאל 2018, הם הודחו כבר בשלב רבע הגמר. החבורה של טיטה גילתה יכולת טובה בחלק הקדמי (ונתקלה ביכולת מצוינת של טיבו קורטואה בין הקורות של בלגיה), אבל החלק האחורי נחשף כמה פעמים וזה הספיק ליריבה בשביל להלום פעמיים. סוכנויות הידיעות הוצפו בתמונות של עשרות אלפים מאוכזבים ובמדינה הדרום אמריקאית התחושות קשות.

"ההפסד הזה הביא איתו שיעור כואב: אף אחד הוא לא בלתי מנוצח", נכתב בכותרת של "או ז'וגו". ב"גלובוספורט" נכתב כי מדובר ב"לילה איום ונורא".

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר מאוכזב. רויטרס
עוד כוכב הולך הביתה. ניימאר שפוף/רויטרס

התגובות

המאמן טיטה: "היה משחק נפלא. היו לנו מצבים אבל בלגיה הייתה אפקטיבית יותר ותרגמה את המצבים שלה לשערים. השוער שלהם עשה את ההבדל אני לא יכול להגיד שהם היו טובים יותר, אך הם היו יעילים יותר, וזה לא מוריד מבלגיה שהיתה מצוינת אני לא רוצה לדבר עכשיו על העתיד שלי. אנחנו עדיין לא רגועים מהחוויה שעברנו, אבל כל מי שאוהב כדורגל נהנה מהמשחק הזה".

על הכוכב הגדול שלו אמר טיטה: "ניימאר חזר באופן הדרגתי לטופ שלו. הוא חזר מהפציעה הרבה יותר טוב משדמיינתי".

פאוליניו טען כי "עבורי, ההפסד הזה קשה יותר מה-7:1 מול גרמניה. שניהם היו קשים מאוד, אבל זה עוד יותר קשה. נלחמנו עד הרגע האחרון".

רנאטו אוגוסטו שכבש את השער המצמק של ברזיל: "טיטה אמר לנו לפני המשחק שאנחנו צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש, כולל כזה של כניסה לפיגור במהלך המשחק. בהתחלה נעלמנו מהמגרש ולאחר מכן היה קשה מאוד לחזור. קשה לנתח את זה מיד לאחר המשחק, אבל אני חושב שעשינו כל מה שרק אפשר כדי להשוות. הגענו גם למצבים. גם אני וגם קוטיניו ושחקנים אחרים. אבל לצערי הכדור פשוט לא נכנס".

הבלם מירנדה, שענד הערב את סרט הקפטן: "אנחנו עוזבים את הגביע העולמי בעצב. הפסדנו לנבחרת נהדרת שניצלה את המצבים שלה כדי לכבוש שני שערים. אנחנו מצידנו קבוצה מאד מבטיחה עם שחקנים מאוד צעירים שיכולים לזכות במונדיאל הבא".

מרסלו הודה: "זה לילה מחריד, קשה להסביר במילים. לא לתוצאה הזו פיללנו. לעתים הכדורגל לא הוגן, לעתים הוא בצד שלך, לעתים לא. יש לנו משפחה פה, כולנו נלחמנו יחד, גם שחקני הספסל, מאוד רצינו להגיע לגמר. בלגיה היתה עדיפה עלינו ב-15 הדקות הראשונות, אבל אז אנחנו היינו טובים יותר. במחצית השנייה שלטנו במשחק, אבל זה הכדורגל".

שחקן העבר רונאלדו, שמפרשן עבורו "גלובו", אמר: "זה רגע רגיש לסלסאו, גם פוליטית וגם מבחינה מעשית. הפסדנו בחצי הגמר בברזיל ופה ברבע הגמר, זו לא בושה אבל ציפינו להרבה יותר. הגיע הזמן לתכנן לעתיד. אני חושב שטיטה צריך להישאר, הוא אדם נהדר שעשה עבודה מדהימה וצריך לתת לו לעבוד".

עוד באותו נושא

בלגיה ניצחה את ברזיל 1:2 ברבע גמר המונדיאל

לכתבה המלאה
אוהדי נבחרת ברזיל. רויטרס
אכזבה אדירה בברזיל/רויטרס
אוהדי נבחרת ברזיל. רויטרס
כמה כאב/רויטרס

המספרים

* זה המונדיאל הראשון אי פעם בו גרמניה, ארגנטינה או ברזיל יופיעו בחצי הגמר. שלושתן הודחו באותו אצטדיון: קאזאן ארנה.

* ברזיל ניצחה רק פעם אחת מ-21 משחקי מונדיאל בהם פיגרה בשני שערים ומעלה. זה קרה אי שם ב-1938 כאשר הפכה 2:0, ל-2:4 על שבדיה.

* פרננדיניו הוא הברזילאי השני אי פעם שכובש שער עצמי במונדיאל, אחרי מרסלו ב-2014 מול קרואטיה.

* אחרי משחקיהן של ברזיל ואורוגוואי הערב, דנמרק (שכבר הודחה) נותרה הנבחרת היחידה בטורניר שלא הייתה בפיגור בשום שלב.

* ברזיל ספגה את הפסדה השני בסך הכול תחת המאמן טיטה, ב-26 משחקים.

* ברזיל ספגה עד הערב שער אחד בלבד במונדיאל הנוכחי, ו-31 דקות הספיקו לה כדי להוציא שני כדורים מהרשת מול בלגיה.

* עד הערב, ברזיל ספגה שישה שערים בלבד תחת טיטה ב-25 משחקים. הבלגים כבשו מולה שליש מהכמות הזו עד המחצית.

* לראשונה מאז טיטה מונה למאמן ברזיל, היא ספגה יותר משער אחד במשחק.

* לאורך השנים, היו 131 משחקים במונדיאל בהם אחת הקבוצות ירדה להפסקה ביתרון של שני שערים לפחות. לעולם אף קבוצה לא חזרה לניצחון (125 הפסדים, חמש תוצאות תיקו).

אוהדת נבחרת ברזיל. רויטרס
דמעות ברחובות/רויטרס
אוהדי נבחרת ברזיל. רויטרס
אולי במונדיאל הבא/רויטרס
אוהדי נבחרת ברזיל. רויטרס
ברזיל בוכה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully