וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה - דנמרק: מודריץ' מודה ש"זה המשחק הכי חשוב בקריירה שלי"

הקפטן הקרואטי רוצה "לעבור את המחסום שלא עברנו מ-1998". על אריקסן: "לא אוהב שמשווים אלי שחקנים, הוא ברמה עולמית". קיאר מזהיר: "אנחנו לא נבחרת שכיף לפגוש" (א', 21:00, קשת12)

שמינית הגמרהסתיים01/07/2018
קרואטיה
  • מנדזוקיץ' (4)
3:4
  • (1) יורגנסן
דנמרק
רויטרס

קרואטיה

לוקה מודריץ' וחבריו מגיעים כפייבוריטים למפגש האירופי השני של שמינית הגמר, מול דנמרק בניז'ני נובגורוד (ראשון, 21:00, קשת12). קרואטיה סיימה את שלב הבתים במאזן מושלם ופתחה טוב יותר מאשר בטורניר הבכורה שלה ב-1998, אז סיימה במקום השלישי. המאמן זלטקו דאליץ' הגדיר את המשחק הזה כמבחן הגדול של הדור הנוכחי וצפוי לפתוח עם ה-11 שהביסו את ארגנטינה 0:3 במחזור השני, אם כי מילאן באדל עשוי להרוויח את המקום בקישור בעקבות הצטיינותו מול איסלנד.

לוקה מודריץ' נזכר בהישג השיא של 1998 ואמר: "זו הייתה פרסומת נהדרת לקרואטיה, כל העולם למד אז להכיר אותנו. התחלתי לחלום אז על כך שאנסה יום אחד להגיע לרמה הזו. כמובן שזה המשחק הכי חשוב בקרירה שלי. שיחקנו נהדר בשלב הראשון, אנחנו צריכים להיות גאים בזה אבל המשחק הבא יכול להשכיח את כל מה שעשינו. אנחנו רוצים לעבור את המכשול הזה לראשונה מ-1998 והוכחנו שאנחנו מסוגלים".

על אריקסן: "אני לא אוהב כמשווים בין שחקנים, במיוחד כשמשווים אותם אלי. אריקסן פנטסטי, שחקן ברמה עולמית. הוא השחקן הכי טוב וחשוב של דנמרק, אבל מה שיעשה את ההבדל זה הנבחרת שתצליח לשחק קבוצתי. כמובן שעשויים להיות מהלכים אישיים יפים, אבל עבודת צוות היא זו שעושה את ההבדל".

שחקן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ'. רויטרס
בעקבות החלום. לוקה מודריץ'/רויטרס

דנמרק

למרות רצף של 18 משחקים והעובדה שספגה רק שער אחד בשלב הבתים, דנמרק הייתה רחוקה מלהרשים ועלתה לשלב הבתים עם הכי מעט שערים (שניים בלבד) וכאחת מארבע הנבחרות שבעטו הכי מעט לשער מבין 32 המשתתפות. הנבחרת של אוגה הריידה הסתמכה בעיקר על יכולת מצוינת של קספר שמייכל במשחק הקריטי מול פרו במחזור הראשון. כריסטיאן אריקסן, שכבש שער נהדר ב-1:1 מול אוסטרליה ובישל נגד פרו, יודע שהרבה תלוי בו ויקווה לקבל עזרה מיוסף פאולסן החוזר מהרחקה.

הקפטן סימון קיאר אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא נבחרת שכיף לפגוש, אנחנו מודעים לחוזקות שלנו ואין לנו יותר מדי חולשות. מאז ההפסד למונטנגרו במוקדמות, נבנינו והפכנו לחזקים יותר. קבענו שיא דני וזה יפה, אבל זה גם גורם לקרואטיה להיות מודעת אלינו ואני בטוח שמכבדים אותנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סימון קיאר קפטן נבחרת דנמרק. רויטרס
בנו עוצמה. סימון קיאר/רויטרס

טריוויה

* שתי הנבחרות נפגשו חמש פעמים בעבר, כשכל אחת ניצחה פעמיים ועוד מפגש הסתיים בתיקו.

* המשחק היחיד בטורניר גדול היה ביורו 1996, אז קרואטיה הביסה את דנמרק 0:3 בשלב הבתים, עם ההקפצה המפורסמת של דאבור שוקר מעל פטר שמייכל.

* שתי הנבחרות רוצות רבע גמר שני בהיסטוריה, אחרי שעשו את זה ב-1998 עם הישג השיא שלהן. עבור דנמרק החלום הסתיים אז בהפסד 3:2 לברזיל ברבע הגמר, ואילו קרואטיה נעצרה בחצי הגמר עם הפסד 2:1 לצרפת שהמשיכה עד להנפת הגביע.

* ההפסד ההוא לצרפת היה היחיד של קרואטיה מול יריבה מאירופה במסגרת המונדיאל. בכל חמשת המפגשים האחרים (רומניה, גרמניה, הולנד, איטליה ואיסלנד) היא ניצחה.

* דנמרק בלתי מנוצחת ב-18 משחקיה האחרונים, כאשר בשבעת האחרונים ספגה שער אחד בלבד.

הרכבי הקבוצות

שופט: נסטור פיטאנה (ארגנטינה)
אצטדיון: ניז'ני נובגורוד
קהל: 40851

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully