וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבארס: "רוצים לזכות במונדיאל", סנטוס: "אורוגוואי היא מבצר"

מאמני נבחרות אורוגוואי ופורטוגל דיברו לקראת המפגש בשמינית הגמר (שבת, 21:00, כאן 11). מאמן הסלסטה: "לא אובססיבי לגבי רונאלדו". אדריאן סילבה: "אנחנו מודעים גם לחולשות שלהם"

שמינית הגמרהסתיים30/06/2018
אורוגוואי
  • קבאני (7)
  • קבאני (62)
1:2
  • (55) פפה
פורטוגל
שחקן נבחרת אורוגוואי, חוסה חימנס. AP
ושוב אתכם. חוסה חימנס/AP

אורוגוואי

הנבחרת הדרום אמריקאית היא היחידה שלא ספגה עד כה במונדיאל והיא מחפשת העפלה חמישית בהיסטוריה לשלב רבע הגמר של הטורניר (ב-1930 ו-1950 עדיין לא היה שלב כזה). המאמן אוסקר טבארס עשוי לערוך שינוי אחד בהרכב שהביס את רוסיה 0:3 בסיום שלב הבתים. הבלם חוסה חימנס שנעדר מהמפגש מול הנבחרת המארחת בשל פציעה החלים והוא צפוי לפתוח נגד הסלסאו. סבסטיאן קואטס צפןי לרדת לספסל.

המאמן אוסקר טבארס אמר במסיבת העיתונאים: "פורטוגל היא אלופת אירופה, אנחנו חייבים לכבד אותה, אבל גם היא אותנו. עבדנו 12 שנים בשביל המונדיאל הזה. אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים, והראנו את זה גם במשחק נגד רוסיה. אנחנו קרובים מאי פעם למה שאנחנו רוצים ומה שאנחנו רוצים זה לזכות בגביע העולם. כריסטיאנו רונאלדו? הוא שחקן נהדר, אבל אני לא אובססיבי לגביו. יהיה נהדר לנצח נבחרת חזקה כמו פורטוגל ואנחנו מאמינים שאנחנו מסוגלים לעשות את זה".

לואיס סוארס הוסיף: "היריבות עם רונאלדו? היא שונה עכשיו. בברצלונה וריאל מדריד אנחנו מייצגים מועדונים, עכשיו אנחנו מייצגים נבחרות, מדינות, זה הרבה יותר מיוחד. פפה הוא בלם ברמה עולמית, אבל אנחנו לא משחקים נגד שחקנים ספציפיים. זה 11 נגד 11, ואנחנו צריכים להיות הקבוצה הטובה יותר".

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
כרטיס ברכה: השימוש במספר הכרטיסים להכרעה במונדיאל הגיוני ונכון
"למה אני כל כך טיפש?": התגובות ל"חגיגת השער הטובה בהיסטוריה"

שחקן נבחרת פורטוגל ריקרדו קווארסמה חוגג. רויטרס
יחפש שער גם נגד אורוגוואי. ריקרדו קווארסמה/רויטרס

פורטוגל

הסלסאו לא ממש הרשימו בשלב הבתים אותו סיימו עם שתי תוצאות תיקו וניצחון דחוק 0:1 על מרוקו משער נגיחה של כריסטיאנו רונאלדו. למרות היכולת הלא משכנעת פורטוגל מחפשת העפלה שלישית לשלב רבע הגמר. ריקרדו קווארסמה שכבש את השער ב-1:1 נגד איראן ימשיך לקבל קרדיט מפרננדו סנטוס וצפוי לפתוח בהרכב משחק שני ברציפות. אנדרה סילבה אמור לפתוח בחוד לצידו של רונאלדו.

פרננדו סנטוס אמר: "זה יהיה קרב גדול בין שתי נבחרות שינסו להשתמש בחכמה בנשקים שלהן. אין דרך חזרה מהמשחק מחר, אין אפשרות לתקן, אבל אני משוכנע שאפשר לנצח. אורוגוואי היא מבצר. יש לה מאמן שאיתה 12 שנה, המון שחקנים עם ניסיון רב. למדנו אותם היטב ואנחנו מוכנים למשחק. בכל מבצר יש משהו לחקור ולגלות. המשחק תלוי ברונאלדו? כל משחק כדורגל תלוי בשחקנים הגדולים. אנחנו נהיה תלויים ברונאלדו, הם בקבאני וסוארס. זה הכדורגל".

אדריאן סילבה הוסיף: "אנחנו הולכים לפגוש נבחרת איכותית מאוד. אנחנו מודעים לחוזקות שלהם, אבל גם לחולשות. אנחנו מסוגלים לנצח אותם, אנחנו מאמינים בעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טריוויה

*זהו המשחק הראשון אי פעם בין שתי הנבחרות במסגרת הגביע העולמי. פורטוגל ואורגוואי נפגשו פעמיים בעבר:
פורטוגל ניצחה 0:3 במשחק ידידות ב-1966 ובחלוף שש שנים נערך משחק במיני קופה שהסתיים ב-1:1.

*פורטוגל לא הפסידה את 12 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות.

*אורוגוואי ניצחה את ארבעת המשחקים האחרונים שלה.

*אורוגוואי גם שמרה על רשת נקייה בחמישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים.

הרכבי הקבוצות

שופט: ססאר ראמוס (מקסיקו)
אצטדיון: פישט (סוצ'י)
קהל: 44873

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully