וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס רודריגס בספק לשמינית הגמר. פקרמן: "מודאג מאוד ממצבו"

עדיין לא ברור אם קשר קולומביה הפצוע יוכל לשחק מול אנגליה ביום שלישי. פקרמן: "זאת סיטואציה קשה מאוד עבור הנבחרת". אלפים חגגו ברחבי קולומביה, קינטרו: "עוד לא השגנו שום דבר"

רויטרס

דאגה בקולומביה ממצבו של חאמס רודריגס לקראת שמינית הגמר מול אנגליה. אמש (חמישי) כוכב הקפטרוס נפגע ודידה החוצה כבר בדקה ה-31 מול סנגל, ולמרות שהנבחרת עשתה את המוטל עליה גם בלעדיו וניצחה 0:1, חוסה פקרמן מודע היטב לחשיבותו הגבוהה של הקשר במשחק הבא שייערך ביום שלישי במוסקבה. "אני מודאג מאוד מהמצב שלו. זאת סיטואציה קשה מאוד עבור הנבחרת", הודה המאמן.

לעת עתה טוענים בקולומביה שרודריגס "בספק גדול" למשחק. פקרמן הוסיף שקשר באיירן, שהגיע לרוסיה עם פציעה קודמת, סובל כעת מפציעה אחרת. "במשחק האחרון מול פולין הוא לא שיחק פצוע, אלא בעיקר הרגיש עייף. הוא התאמן בצורה מלאה לפני המשחק מול סנגל, לא היה שום סימן או רמז לכך שהפציעה לא נעלמה".

הפציעה של רודריגס הגיעה בעיתוי סמלי. אמש צוינו ארבע שנים בדיוק לוולה המרהיב שלו מול אורוגוואי במונדיאל הקודם, שנחשב אחד השערים היפים במונדיאלים האחרונים. כך או כך, קולומביה בונה בעיקר על חואן קינטרו כמי שיתפוס את מקומו של רודריגס כשחקן היצירתי על המגרש. קינטרו אמר אמש, למרות חגיגות גדולות בכל רחבי קולומביה, ש"עוד מוקדם לחגוג, כי לא השגנו כלום עדיין. כולנו מקווים להפוך את הטורניר הזה לבלתי נשכח".

שחקן נבחרת קולומביה חאמס רודריגס, המאמן חוסה פקרמן. רויטרס
דאגה בקולומביה. חאמס מוחלף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully