וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה חושף: נשבר לי הלב כשריאל מדריד מנעה ממני לשחק בגמר מונדיאל 2014

הארגנטינאי מגלה שריאל מדריד אסרה על ארגנטינה לשלב אותו בגמר בגלל שהוא היה פצוע: "הם לא רצו שהנכס שלהם ייפגע. זה הצד של הכדורגל שאף אחד לא רוצה לראות. מיררתי בבכי, זה היום הקשה בחיי"

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

אנחל די מריה מספר על שברון הלב שעבר ברגע שריאל מדריד אסרה עליו לשחק בגמר הגביע העולמי ב-2014. הארגנטינאי של פריס סן ז'רמן חושף איך קבוצתו לשעבר העבירה לו ולנבחרת ארגנטינה מכתב לפיו הפציעה שלו בירך, שספג ברבע הגמר, היא קשה מדי ולכן נאסר עליו לשחק בגמר נגד גרמניה, במשחק הכי גדול של חייו. די מריה ידע שריאל מדריד מתכננת למכור אותו בהמשך הקיץ, וכך עשתה, כשעבר למנצ'סטר יונייטד בשיא בריטי של 60 מיליון ליש"ט.

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
המשבר בארגנטינה: "מראדונה ביקש לקיים פגישת חירום עם שחקני הנבחרת"
ניגריה - ארגנטינה: סמפאולי בטוח ש"אפשר לכתוב את הסיפור מחדש"
ג'ון אוגו: "ניצחון על ארגנטינה ישנה את החיים שלנו ככדורגלנים"

אנחל די מריה שחקן נבחרת ארגנטינה מאוכזב. AP
יום שהוא לא ישכח. די מריה/AP

"אני זוכר שקיבלתי את המכתב מריאל מדריד, ושקרעתי אותו לפני שפתחתי אותו", סיפר די מריה, "זה היה בבוקר גמר המונדיאל, בדיוק בשעה 11, ישבתי ליד שולחן הטיפולים על מנת לקבל זריקה ברגל. היה לי קרע בשריר הירך מרבע הגמר, אבל עם משככי כאבים יכולתי לרוץ חופשי בלי להרגיש כלום.

"אמרתי למטפל את המילים האלה בדיוק: 'אם אני נשבר, תן לי להישבר. לא אכפת לי. אני פשוט רוצה לשחק'. אז שמתי קרח על הרגל, ואז הגיע הרופא שלנו, ד"ר דניאל מרטינס, שנכנס לחדר עם מעטפה ואמר, 'תראה אנחל, המכתב הזה הגיע ממדריד'. שאלתי, 'על מה אתה מדבר?'. והוא אמר, 'ובכן, הם אומרים שאתה לא במצב לשחק. אז הם מכריחים אותנו לא לאפשר לך לשחק הערב'.

"ישר הבנתי מה קורה. כולם שמעו את השמועות שריאל מדריד רוצה להחתים את חאמס רודריגס אחרי המונדיאל, וידעתי שהם עומדים למכור אותי כדי לפנות לו מקום. אז הם לא רצו שהנכס שלהם ייפגע. זה פשוט מאוד. זה הביזנס בכדורגל שאף אחד לא רוצה לראות.

"ביקשתי מהרופא את המכתב. אפילו לא פתחתי אותו, פשוט קרעתי אותו לחתיכות. בלילה שלפני כן לא ישנתי. אחת הסיבות היא שבלילה אוהדים של ברזיל הפעילו זיקוקים מחוץ למלון שלנו, אבל גם אם היה שקט לחלוטין לא הייתי נרדם. אי אפשר להסביר את התחושות שיש לך בלילה שלפני גמר מונדיאל, כשכל מה שחלמת עליו כל החיים ניצב מול העיניים שלך. כל כך רציתי לשחק, גם אם זה היה גומר לי את הקריירה. אבל גם לא רציתי לסבך את העניינים לנבחרת שלנו.

"אז בבוקר התעוררתי מוקדם והלכתי לדבר עם המאמו סאבלה. היו לנו יחסים קרובים, כך שאם הייתי אומר לו שאני רוצה לפתוח, אני יודע שהוא היה מרגיש לחץ להרכיב אותי. אמרתי לו בשיא הכנות, עם היד על הלב, שהוא צריך להרכיב את השחקן שהוא מרגיש שצריך לשחק. אמרתי לו, 'אם זה אני, זה אני. אם זה מישהו אחר, אז מישהו אחר. אני פשוט רוצה לזכות בגביע העולמי. אם תציב אותי, אשחק עד שאשבר'. ואז התחלתי לבכות. לא יכולתי לעצור את עצמי. הרגע הזה הימם אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. AP
החלטה עסקית. פרס/AP

סאבלה בחר לפתוח עם אנצו פרס במקום די מריה, וארגנטינה הפסידה 1:0 לגרמניה משער של מריו גצה בהארכה. די מריה, שאמור לפתוח בהרכב ארגנטינה במשחק המכריע מול ניגריה מחר, אמר: "קיבלתי את ההחלטה בלב שלם. קיבלתי זריקה לפני המשחק, וגם במחצית, כדי שאם אצטרך לשחק, אהיה מוכן לעלות מהספסל. אבל הוא לא קרא לי. הפסדנו בגמר המונדיאל, ולא יכולתי לשלוט על זה. זה היה היום הכי קשה בחיי. אחרי המשחק כתבו עליי בתקשורת דברים מגעילים, אבל זו האמת.

"מה שעדיין רודף אחריי זה הרגע שהלכתי לדבר עם סאבלה, ושנשברתי ופרצתי בבכי מולו. אני עדיין תוהה אם הוא חושב שהתחלתי לבכות כי הייתי לחוץ. למעשה, זה לא היה קשור ללחץ. הייתי מוצף ברגשות, בגלל שהרגע הזה היה כל כך משמעותי בשבילי. היינו כל כך קרובים להשיג את החלום הבלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully