וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה- טוניסיה: רוברטו מרטינס "מכוון לכך שקומפאני יהיה כשיר מול אנגליה"

מאמן נבחרת בלגיה עדכן על מצבו של הבלם: "יחזור להתאמן תוך יומיים-שלושה, וכך גם ורמאלן", והחמיא לטוניסיה, אצלה בן מוסטפה יפתח בשער: "הנבחרת הכי דינמית בה נתקלנו מתחילת ההכנה"

מחזור 2הסתיים23/06/2018
בלגיה
  • הזאר (6, פנדל)
  • לוקאקו (16)
  • לוקאקו (45)
  • הזאר (51)
  • בטשואיי (90)
2:5
  • (18) ברון
  • (90) חזרי
תוניסיה
מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס. רויטרס
רוברטו מרטיסס/רויטרס

בלגיה

אחרי התוצאה המשכנעת נגד פנמה במחזור הראשון, בלגיה רוצה לעשות צעד משמעותי לעבר שמינית הגמר, כדי להגיע למשחק מול אנגליה בראש יחסית שקט. ההערכה היא שהמאמן רוברטו מרטינס ימשיך עם אותו הרכב, כאשר דדריק בויאטה ימשיך במרכז ההגנה. שער של רומלו לוקאקו יעלה את המאזן שלו במונדיאלים לשישה - בדיוק כמו מלך שערי בלגיה, יאן קולמאנס.

המאמן רוברטו מרטינס אמר במסיבת העיתונאים: "טוניסיה הפתיעה הרבה אנשים במשחקי הידידות מול ספרד ופורטוגל ובמשחק מול אנגליה. הם משחקים עם חמישה בהגנה וזו אולי הנבחרת הכי דינמית שנתקלנו בה מאז תחילת ההכנה למונדיאל. נצטרך להגיע מוכנים. אני מצפה שקומפאני יצטרף לאימונים בעוד יומיים-שלושה, בתקווה שיהיה מוכן לאנגליה זה נכון גם לגבי ורמאלן, שאמור לחזור בימים הקרובים. אנחנו מכוונים למשחק מול אנגליה, כדי לא לסכן אותם לפני כן. בכל מקרה, אני מרוצה מאוד מבויאטה".

אקסל ויטסל הוסיף: "אננחו אמנם פייבוריטים, אבל כבר היו הרבה הפתעות במונדיאל אז נצטרך להיות מרוכזים. יכולנו להיראות יותר טוב מול פנמהף אבל אנחנו מרוצים כי אין משחקים קלים".

שחקן נבחרת בלגיה אקסל ויטסל. רויטרס
להימנע מהפתעות. אקסל ויטסל/רויטרס

טוניסיה

טוניסיה תנסה להתאושש מההפסד הדרמטי לאנגליה בידיעה שהפסד יגרום לה להיות עם רגל וחצי מחוץ למונדיאל. המאמן נביל מעלול לא יבצע שינויים מרחיקי לכת בהרכב, אבל בכל זאת יהיו כמה. השוער מועז חסן, שנפצע במשחק נגד אנגליה, חזר לצרפת כדי לעבור טיפולים בכתף וגמר את הטורניר - ופארוק בן מוסטפה יעמוד בין הקורות. בנוסף, נראה שאוסמה חדדי יועדף על פני עלי מעלול בעמדת המגן השמאלי.

המאמן מעלול אמר לקראת המשחק: "נכון שהלחץ עלינו, אנחנו חייבים לנצח את בלגיה כדי להישאר בתמונה. אין לנו ברירה אחרת, נעשה את המקסימום. ננסה להימנע מהטעויות שביצענו נגד אנגליה. הסגנון שלנו יהיה שונה, אבל אני מקווה שנספק הופעה דומה לזו מול אנגליה, רק שנשיג גם את הנקודות. נצטרך להיות יותר התקפיים. עדיין נשחק 4-3-3, אבל שחקנים ישנו עמדות וננסה לשבור את קו ההגנה שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טריוויה

* שתי הנבחרות נפגשו שלוש פעמים. המאזן: ניצחון בלגי, ניצחון טוניסאי ותוצאת תיקו אחת. התיקו אגב, הושג בשלב הבתים במונדיאל 2002.

* 11 השערים האחרונים של בלגיה במונדיאלים נכבשו במחצית השנייה.

* בלגיה לא הפסידה כבר 10 משחקי רצופים בשלב הבתים של המונדיאל (5 ניצחונות, 5 תיקו).

* טוניסיה לא ניצחה כבר 12 משחקי מונדיאל רצופים (4 תיקו, 8 הפסדים). הניצחון האחרון שלה היה במשחק הראשון שלה אי פעם בטורניר, 1:3 על מקסיקו ב-1978.

* גם לבלגיה (ליאנדר דדונקר/אנדרלכט) וגם לטוניסיה (דילן ברון/גנט) יש נציג אחד בליגה הבלגית.

שחקן נבחרת טוניסיה, דילן ברון. רויטרס
הנציג של טוניסיה בליגה הבלגית. דילן ברון/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: ג'איר מארופו (ארה"ב)
אצטדיון: אוטקריטיה ארנה (מוסקבה)
קהל: 44190

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully