וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה - שוויץ: קרסטאיץ' "יודע הכול" על היריבה. פטקוביץ' זועם: "הגיע הזמן שיעריכו אותנו"

מאמן נבחרת סרביה נשמע בטוח ביכולת של שחקניו להשיג ניצחון שני בטורניר (שישי, 21:00, כאן11). מנגד, המאמן השוויצרי התלונן על חוסר ההערכה כלפי היכולת שמציגה נבחרתו

מחזור 2הסתיים22/06/2018
סרביה
  • מיטרוביץ' (5)
2:1
  • (52) שאקה
  • (90) שאקירי
שוויץ
צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

סרביה

למרות הניצחון הקטן על קוסטה ריקה (0:1), סרביה הציגה יכולת טובה למדי במשחק הפתיחה. הקשר המסקרן סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' הפגין ניצוצות אבל נעצר פעם אחרי פעם מול קיילור נבאס, והסרבים הזדקקו לבעיטה חופשית נפלאה של אלכסנדר קולארוב כדי לאסוף את כל שלוש הנקודות. "המשחק הכי קשה בבית הזה הוא מול שוויץ. אם אנחנו לא רוצים להיכנס לחישובים מתמטיים, חייבים לנצח", אמר קולארוב לקראת המשחק.

המאמן מלאדן קסטאיץ' אמר: "אנחנו יודעים הכול על שוויץ ומוכנים לגמרי למשחק הזה. אנחנו מכבדים אותם מאוד וניתחנו את כל ההיבטים במשחק שלהם. בערב עוד נצפה בכמה פרטים קטנים ונהייה מוכנים לגמרי למשחק הזה".

מלאדן קרסטאיץ', מאמן נבחרת סרביה. רויטרס
בדרך לניצחון שני? קרסטאיץ'/רויטרס

שוויץ

השאלה הגדולה לקראת המשחק היא מידת כשירותו של ואלון בהראמי. הקשר שהצר את צעדיו של ניימאר במשחק הפתיחה מול ברזיל (1:1) ונחשב איש מפתח ערך בימים האחרונים אימונים חלקיים בלבד, וככל הנראה יוחלט רק בסמוך למשחק אם יוכל לפתוח או שמא ימתין על הספסל (שיקול נוסף בהחלטה: בהראמי ספג כרטיס צהוב מול ברזיל וצהוב נוסף יוביל להרחקה). פרט לכך, המאמן ולדימיר פטקוביץ' לא אמור לבצע שינויים.

מאמן נבחרת שוויץ ולדימיר פטקוביץ' אמר לקראת המשחק: "אני מקווה שיתחילו לקחת אותנו ברצינות ויעריכו את מה שאנחנו עושים. אנחנו ננצח ונוכיח שאנחנו מסוגלים לנצח כל יריבה. עוד לא החלטתי בנוגע להרכב. אחליט על כך בהמשך. האם אנחנו פייבוריטים? אין לי מושג. הסרבים נראים טוב מאוד. יש להם שחקנים טובים מאוד ברמה האישית אך אנחנו בטוחים בעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ולדימיר פטקוביץ', מאמן נבחרת שוויץ. רויטרס
זועם על חוסר הערכה. פטקוביץ'/רויטרס

טריוויה

* זהו המפגש הרשמי הראשון אי פעם בין שתי הנבחרות. שוויץ פגשה 13 פעמים בעבר את יוגוסלביה, הפסידה שש פעמים, ניצחה פעמיים וחמש פעמים סיימה בתיקו.

* שוויץ ממשיכה להיות אגוז קשה לפיצוח. היא הפסידה רק משחק אחד מ-23 משחקיה האחרונים (2:0 מול פורטוגל באוקטובר 2017), ועומדת כעת על מאזן של שבעה משחקים רצופים ללא הפסד.

* סטיבן צובר היה מעורב בשישה שערים בשש הפעמים האחרונות שבהן פתח בהרכב שוויץ (ארבעה שערים ושני בישולים).

* עבור מאמן סרביה מלאדן קרסטאיץ' המשחק יהיה מעין סגירת מעגל. ב-2001 הוא כבש את שערו הראשון במדים הלאומיים, נגד אותה שוויץ.

* בכל שלושת המקרים הקודמים בהם שוויץ סיימה בתיקו במשחק הפתיחה, היא גם עלתה לשלב הבא. זה קרה ב-1938, 1994 ו-2006.

* אם תנצח, סרביה תעפיל לשמינית גמר המונדיאל לראשונה כמדינה עצמאית.

הרכבי הקבוצות

שופט: פליקס בריך (גרמניה)
אצטדיון: קלינינגרד
קהל: 33167

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully