וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "כולם בארגנטינה יודעים שמראדונה שנות אור ממסי"

לאחר הניצחון הדחוק על איראן, שחקן נבחרת ספרד פרגן ליריבו הארגנטינאי. דייגו קוסטה הודה שהיה לו מזל, הרשת לועגת לפיקה ומתלהבת מהסלטה האיראנית. כל המספרים, הממים והתגובות

עריכה: מתן חדד

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

נבחרת ספרד כנראה לא תכננה להתאמץ כל כך כדי להשיג שלוש נקודות מול איראן, אבל החבורה של קרלוס קיירוש הרשימה והקשתה הרבה יותר מהצפוי וכמעט השיגה תוצאת סנסציונית. בסופו של דבר, שער די מזליקי של דייגו קוסטה העניק ללה רוחה 0:1 וניצחון בכורה בגביע העולם ברוסיה, וכעת היא ופורטוגל ראשונות בבית ב'. לשתיהן ארבע נקודות עם מאזן שערים זהה (3:4), כך שאם הן תנצחנה באותה תוצאה במחזור הסיום, מנצחת הבית תיקבע על ידי מדד הכרטיסים הצהובים. מנגד, האיראנים כבר חגגו בטירוף שער שוויון שכבשו, אבל הוא נפסל בצדק בשל נבדל, מה שהותיר את החבורה הפרסית עם סיכוי נמוך מאוד להעפיל לשמינית הגמר.

עוד בנושא

מונדיאל 2018: שער עם הרבה מזל סידר לספרד 0:1 מול איראן
מונדיאל 2018: אורוגוואי ניצחה את סעודיה 0:1 ועלתה לשמינית הגמר
מונדיאל 2018: כריסטיאנו רונאלדו כבש, צפו ב-0:1 של פורטוגל על מרוקו

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני נבחרת ספרד חוגגים. רויטרס
הספרדים חוגגים בסיום/רויטרס

במהלך המשחק היו שני שדברים שעוררו תגובות יוצאות דופן ברשתות החברתיות. הראשון היה רגע נדיר בו ג'רארד פיקה הושפל, כאשר ואחיד אמירי הצליח להשחיל לו את הכדור בין הרגליים. אלה מיטב התגובות לכך ברשת:

האירוע השני שמיד פרץ את גבולות הטלוויזיה והפך לנושא חם באינטרנט היה ממש לקראת הסיום, כאשר האיראני מילאד מוחמדי ביצע סלטה לפני שהוציא כדור חוץ. האירוע הזה הוליד בדיחה דווקא על חשבונו של ניימאר, זכר לזמן הרב שהברזילאי בילה על הדשא במשחק מול שוויץ.

המספרים

* ספרד לא מנצוחת כבר 22 משחקים ברציפות, הריצה הטובה ביותר כרגע בכדורגל הבינלאומי.

* דייגו קוסטה כבש שלושה שערים משלוש בעיטות למסגרת עד כה במונדיאל.

* קוסטה הוא הספרדי השלישי בהיסטוריה שכובש שלושה שערים בשני המשחקים הראשונים של מונדיאל, אחרי מיצ'ל (1990) ופרננדו טורס (2006).

* במחצית הראשונה, גם איסקו (55) וגם סרג'יו בוסקטס (53) השלימו יותר מסירות מנבחרת איראן כולה (49).

* מתוך 20 משחקים עד כה במונדיאל, תשעה הסתיימו ב-0:1 קטן.

* ג'רארד פיקה ערך את הופעתו ה-100 במדי נבחרת ספרד.

* ב-20 המשחקים הראשונים של גביע העולם הובקע לפחות שער אחד. הפעם האחרונה שלא נרשם אף 0:0 ב-20 משחקי הפתיחה, הייתה ב-1954 (אז בכל 26 המשחקים הובקעו שערים).

* זה היה הניצחון ה-400 בהיסטוריה של הנבחרת הספרדית.

שחקני נבחרת איראן מתווכחים עם השופט אנדרס קוניה. רויטרס
האיראנים מתלוננים על פסילת השער שכבשו/רויטרס

התגובות

סרחיו ראמוס ניצל את ההזדמנות כדי לפרגן ליריבו הגדול ליאונל מסי: "בארגנטינה כולם טוענים שמראדונה הוא הגדול בהיסטוריה, אבל מסי רחוק ממנו שנות אור". על המשחק עצמו אמר בלם ריאל מדריד: "כולם כל הזמן יכולים להשתפר, הגנתית היינו די טובים, במונדיאל אף פעם לא קל לנצח".

מאמן ספרד פרננדו היירו: "השחקנים השקיעו הרבה מאמצים במשחק קשה, ואני גאה בהם. ידענו שיהיה לנו קשה, האיראנים נלחמו ובאו מוכנים. היכולת שלהם לא הפתיעה אותנו".

דני קרבחאל: "אני מרגיש טוב. קצת עייף אחרי שלושה שבועות בהם לא שחקתי, אבל בסך הכול טוב. איראן סגרה טוב מאחור ועסקה הרבה בבזבוזי זמן. עבורי זהו לא כדורגל. הדבר החשוב הוא שנסיים ראשונים בבית ונגיע לשלב הבא".

דייגו קוסטה: "היה לי קצת מזל בשער שהבקעתי, אבל אני שמח. היה משחק צמוד מאוד, הם הסתגרו מאחור. הייתה לנו מספיק סבלנות כדי להבקיע בסופו של דבר.

מאמן איראן קרלוס קיירוש אמר: "הראינו שאנחנו מוכנים לסבול ויכולים להתחרות. הרגשתי שהגיע לנו להשיג תוצאה טובה יותר. אין ספק שספרד משחקת כדורגל נהדר ומסוגנן מאוד, אבל אני חושב שהגיע לנו יותר לאור הצורה בה שיחקנו. ברכות לפרננדו היירו ולספרד. נלמד המון מהמשחק הזה. אם תחשבו על זה כמו על טניס, אז הייתה לנו נקודת משחק אחת היום אבל יש לנו עוד אחת מול פורטוגל. הכול עדיין פתוח, אנחנו עדיין בחיים ועדיין חולמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully